چگونه قالب وردپرس خود را در برابر آخرین استانداردها آزمایش کنیم

نمی دانید قالب وردپرس شما مطابق آخرین استاندارد است؟ مطمئن نیستید سازنده ای که استخدام کرده اید به اندازه کافی کار خوب انجام داده است؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه قالب وردپرس خود را بر اساس آخرین استانداردها آزمایش کنید.

فهرست رایگان قالب وردپرس استانداردهای بالایی را برای تمام موضوعات ارسال شده به پوشه تعیین کرده است. توسعه دهندگان تم که می خواهند مضامین خود را ارسال کنند باید از این استانداردها پیروی کنند. می توانید طرح زمینه خود را با توجه به این استانداردها آزمایش کنید تا ببینید که موضوع شما چقدر خوب است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Check Theme . پس از فعال سازی ، باید از ظاهر »بررسی تم بازدید کنید تا عملی آن را مشاهده کنید.

Checking themes against WordPress standards

به سادگی از منوی کشویی موضوع را انتخاب کرده و دکمه تیک آن را بزنید. Theme Check تست موضوع شما را بر اساس آخرین استانداردهای توسعه قالب WordPress آغاز می کند. پس از اتمام ، هشدارهایی را که در طول آزمایش ها یافته است به شما نشان می دهد.

توجه: این افزونه به شما یادآوری می کند که برای اشکال زدایی حالت اشکال زدایی را روشن کنید. به سادگی این خط را در پرونده wp-config.php خود قرار دهید تا WP_Debug فعال شود:

define ('WP_DEBUG'، true)؛

این پلاگین برای چه استانداردهایی بررسی می کند؟ h4>

تم بررسی برای کمک به توسعه دهندگان قالب و همچنین بازرسان تم برای آزمایش مضامین وردپرس در برابر دستورالعمل های مرور تم . این دستورالعمل ها مجموعه ای استاندارد از حداقل نیازهای موضوعی را برای در نظر گرفتن در فهرست رایگان قالب وردپرس در نظر گرفته اند.

لطفا توجه داشته باشید که اگر در حال کار بر روی موضوعی برای مشتری یا استفاده شخصی خود هستید ، ممکن است این هشدارها و آزمایشات مهم نباشد. از طرف دیگر ، اگر می خواهید موضوع خود را برای استفاده دیگران منتشر کنید ، ایده خوبی است که بررسی کنید آیا موضوع شما حداقل نیازهای توانایی را دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه قالب WordPress خود را مطابق با آخرین استانداردها بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید برگه ترفندهای توسعه قالب وردپرس برای مبتدیان .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-test-your-wordpress-theme-against-latest-standards/.

دیدگاهتان را بنویسید