چگونه فیلم های مرتبط YouTube را در وردپرس خاموش کنیم

در حالی که YouTube بستر مناسبی برای بارگذاری و به اشتراک گذاری فیلم ها است ، اما اغلب مشاغل کوچک به دلیل فیلم های مرتبط که نشان می دهد سعی در جلوگیری از آن دارند. گاهی اوقات این فیلم های مرتبط ممکن است رقیبی را ارتقا دهند یا موردی را تأیید کنند که شما با آن موافق نیستید. اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه فیلمهای مرتبط را از انتهای Youtube فیلمهای جاسازی شده حذف کنیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فیلم های مرتبط YouTube را در وردپرس خاموش کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

توجه: ما به کاربران خود توصیه می کنیم عنوان هرگز مستقیماً ویدئوها را در وردپرس بارگذاری نکنید ، در عوض آنها باید از سایت های اشتراک ویدیو مانند YouTube و Vimeo برای ذخیره پهنای باند و اطمینان از تجربه کاربری بهتر.

Related videos turned off in a YouTube video embedded in a WordPress post

دستی خاموش کردن فیلم های مرتبط YouTube h4>

یوتیوب به شما امکان می دهد فیلم های مرتبط را هنگام جاسازی یک فیلم در وردپرس . به سادگی ؟ rel = 0 را در انتهای URL ویدیوی خود اضافه کنید:

http://www.youtube.com/watch؟v=qzOOy1tWBCg؟rel=0

وردپرس از oEmbed برای دریافت کد تعبیه شده از YouTube استفاده می کند. از آنجا که ما URL را با ؟ rel = 0 پیوست کرده ایم ، کد جاسازی شده ای را با ویدئوهای پیشنهادی یا فیلم های پیشنهادی خاموش واکشی می کند.

به طور خودکار فیلم های مرتبط YouTube را در وردپرس خاموش کنید h4>

اگر فیلمهای YouTube زیادی را در وب سایت خود قرار داده اید ، ممکن است بخواهید با استفاده از راه حل خودکار که ویدیوهای مرتبط YouTube را در کل سایت غیرفعال می کند ، روند کار را ساده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی پنهان کردن افزونه فیلمهای مرتبط YouTube .

هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما برای این افزونه وجود ندارد زیرا خارج از جعبه کار می کند. فقط آدرس YouTube YouTube خود را در پستی اضافه کنید مانند آنچه در حالت عادی انجام می دهید ، و این افزونه اطمینان حاصل می کند که کد oEmbed به دست آمده توسط وردپرس فیلم های مرتبط را خاموش کرده است. همچنین حافظه پنهان oEmbed شما را پاک می کند و تمام ویدیوهای YouTube که قبلاً اضافه کرده اید نیز نمایش فیلم های مرتبط را متوقف می کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند هنگام جاسازی فیلم های YouTube در سایت خود ، فیلم های مرتبط را خاموش کنید. برای بازخورد و س questionsال لطفاً در زیر نظر دهید یا در WPBeginner در Google+ پیوست شوید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-turn-off-related-videos-when-embedding-youtube-videos-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید