چگونه فیلدهای سفارشی نمایش داده نشده در وردپرس را برطرف کنیم

آیا نمی توانید گزینه فیلدهای سفارشی را در سایت وردپرس خود پیدا کنید؟ زمینه سفارشی یک ویژگی پیشرفته وردپرس است که به شما کمک می کند با دنبال کردن آموزش های مختلف وردپرس ، محتوای سفارشی را به پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فیلدهای سفارشی را که به راحتی در وردپرس نشان داده نمی شوند ، برطرف کنید.

Fix missing custom fields in WordPress

اصلاح قسمتهای سفارشی که در وردپرس مسئله نشان داده نمی شوند h4>

زمینه های سفارشی معمولاً با پست وردپرس مرتبط هستند ، صفحات ، یا انواع پست سفارشی . شما اغلب قسمتهای سفارشی ذکر شده را در آموزشهای WordPress در سراسر وب پیدا خواهید کرد ، اما اگر اخیراً وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کرد .

در گذشته ، زمینه های سفارشی به طور پیش فرض در صفحه ویرایش پست همه سایت های وردپرس قابل مشاهده بودند. اما از آنجا که این یک ویژگی پیشرفته است ، تیم توسعه دهنده اصلی وردپرس تصمیم گرفت که زمینه های سفارشی را به طور پیش فرض برای همه کاربران جدید در نسخه وردپرس 3.1 پنهان کند.

آنها همچنین برای هر کسی امکان مشاهده آنها را فقط با دو کلیک از داخل صفحه ویرایش پست فراهم کردند.

به سادگی یک پست / صفحه موجود ایجاد یا ویرایش کنید و سپس روی “ گزینه های صفحه” در گوشه سمت راست بالای صفحه. این یک منو با چندین گزینه به شما نشان می دهد که می توانید در صفحه ویرایش پست خود نشان دهید یا پنهان کنید.

پیش بروید و روی کادر تأیید کنار گزینه “Custom Fields” کلیک کنید.

Show custom fields

توجه: اگر گزینه Custom Fields را در سایت خود مشاهده نمی کنید ، لطفاً به گزینه عیب یابی زیر در مقاله بروید.

اکنون می توانید در صفحه ویرایش پست به پایین پیمایش کنید ، و در زیر ویرایشگر پست خود یک جعبه متای جدید با عنوان “زمینه های سفارشی” مشاهده خواهید کرد.

Custom Fields box

از آنجا که وردپرس انتخاب نمایش شما را به خاطر می آورد ، هر زمان که پست ها را در وب سایت خود ویرایش می کنید ، همچنان جعبه زمینه های سفارشی را نشان می دهد.

برای افزودن ، ویرایش و حذف فیلدهای سفارشی و مقادیر آنها می توانید از این کادر استفاده کنید.

زمینه های سفارشی چیست؟ با آنها چه کاری می توانید انجام دهید؟ h4>

به طور پیش فرض ، هنگام نوشتن پست ، صفحه یا هر نوع محتوای جدید ، وردپرس آن را در دو قسمت مختلف ذخیره می کند. قسمت اول متن اصلی محتوای شماست که با استفاده از ویرایشگر پست اضافه می کنید.

قسمت دوم اطلاعات مربوط به آن محتوای خاص است. به عنوان مثال ، عنوان ، نام نویسنده ، تاریخ / زمان و موارد دیگر. به این اندک اطلاعات مربوط به پست ، فراداده گفته می شود.

جدا از فراداده پیش فرض پست ، وردپرس به شما امکان می دهد با استفاده از زمینه های سفارشی ، فراداده سفارشی را نیز ذخیره کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان در زمینه های سفارشی وردپرس با مثالها ، نکات و ترفندهایی که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید.

توسعه دهندگان وردپرس از فیلدهای سفارشی برای ذخیره فراداده پست سفارشی برای پست های شما استفاده می کنند. به عنوان مثال ، افزونه Yoast SEO از زمینه های سفارشی برای ذخیره تنظیمات SEO برای پست های شما استفاده می کند.

Yoast SEO meta box

اما به جای استفاده از جعبه پیش فرض فیلدهای سفارشی که در بالا نشان داده شده است ، این توسعه دهندگان پلاگین جعبه های متا سفارشی خود را ایجاد می کنند. این کار ورود اطلاعات را برای کاربران آسان تر می کند.

اگر می خواهید متا جعبه سفارشی ایجاد کنید تا به راحتی فراداده های سفارشی را وارد کنید ، راهنمای ما را در نحوه افزودن جعبه های متا سفارشی در وردپرس .

عیب یابی h4>

اخیراً یکی از خوانندگان ما با مشکلی مواجه شده است که گزینه Custom Fields در گزینه های صفحه وردپرس وجود ندارد. پس از کمی بررسی ، ما توانستیم علت مسئله را پیدا کنیم.

اگر سایت وردپرس شما گزینه فیلدهای سفارشی را در زیر فهرست “گزینه های صفحه” از دست نداده است ، پس باید بررسی کنید که آیا Advanced Custom Fields (ACF) پلاگین فعال در سایت شما.

ACF یک افزونه بسیار محبوب وردپرس است که توسعه دهندگان از آن برای ایجاد جعبه های متا سفارشی . ACF در بیش از 1 میلیون وب سایت در حال اجرا است.

در ACF نسخه 5.5.13 ، آنها تنظیماتی را برای حذف متاباکس فیلد سفارشی وردپرس پیش فرض برای سرعت بخشیدن به بارگذاری در صفحه ویرایش پست اضافه کردند. این ایده این است که شما از متاباکس پیش فرض استفاده نمی کنید زیرا از ACF استفاده می کنید.

با این وجود اگر لازم است که متاباکس فیلد سفارشی وردپرس را به طور پیش فرض فعال کنید ، باید کد زیر را به پرونده functions.php قالب وردپرس خود اضافه کنید.

 افزودن_فیلتر ('acf / settings / remove_wp_meta_box' ، '__return_false')؛ 

با این کار گزینه از دست رفته زمینه های سفارشی در وردپرس حل می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند قسمتهای سفارشی را که در سایت وردپرس شما مشکلی ایجاد نمی کند برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست نهایی مفیدترین نکات ، ترفندها و هک های وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-custom-fields-not-showing-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید