چگونه سایت وردپرس خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهیم

آیا می خواهید سایت وردپرس خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید؟ حالت تعمیر و نگهداری به شما امکان می دهد هنگام تعمیر و نگهداری وب سایت ، به جای سایت خراب ، یک اعلان کاربر پسند به کاربران خود نمایش دهید.

همچنین ضمن اطمینان از دسترسی افرادی که به وب سایت دسترسی دارند ، می توانید با خیال راحت هرگونه وظیفه تعمیر و نگهداری را انجام دهید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سایت وردپرس خود را به راحتی در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحه حالت تعمیر و نگهداری خود را دلپذیر ، مفید و کاربرپسندتر کنید.

putting your WordPress site in maintenance mode

چرا و چه زمانی باید WordPress را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید h4>

به طور معمول ، بدون نیاز به قرار دادن وب سایت در حالت تعمیر و نگهداری ، می توانید روی شخصی سازی وب سایت خود کار کنید. شما می توانید اصلاحات جزئی را انجام دهید ، مطالب جدید منتشر کنید ، تم ها و پلاگین ها را به روز کنید بدون هیچ گونه خرابی.

با این وجود ، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد که مدت طولانی تری در وب سایت خود کار کنید. مانند وقتی که دستی هستید تنظیم یک موضوع جدید یا پیکربندی یک افزونه جدید که رفتار وب سایت شما را تغییر می دهد. در این مدت ممکن است وب سایت شما برای مدتی برای کاربران شما شکسته به نظر برسد.

اگر وب سایت شما از بازدید بالایی برخوردار است ، پس نمی خواهید کاربران شما وب سایتی خراب را ببینند زیرا این یک تجربه کاربری بد ایجاد می کند و تصور ضعیفی از نام تجاری شما به آنها می دهد.

یک روش معمول برای مقابله با این وضعیت این است که راه اندازی یک وب سایت مرحله بندی . با این کار می توانید در یک محیط آزمایشی روی وب سایت خود کار کنید و پس از اتمام کار تغییرات وب سایت زنده خود را تحت فشار قرار دهید.

برخی از برترین شرکت های میزبان وردپرس a > ارائه وب سایت های مرحله ای با 1 کلیک ، مانند Bluehost ، SiteGround ، و موتور WP

.

هنوز باید حالت تعمیر و نگهداری را تنظیم کنید ، اما برای مدت زمان بسیار کوتاهی خواهد بود.

اگر از یک سایت صحنه سازی استفاده نمی کنید ، قطعاً باید وب سایت خود را تحت حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید زیرا در وب سایت زنده تغییرات را اعمال می کنید. با این کار می توانید مشکل تجربه بد کاربر را برطرف کنید.

قرار دادن سایت وردپرس در حالت تعمیر و نگهداری به شما امکان می دهد یک اعلان کاربر پسند ، پیوندهای جایگزین برای بازدید و مهلت زمانی برای انجام تعمیرات را نشان دهید.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه سایت WordPress خود را به راحتی در حالت تعمیر و نگهداری یا ساخت قرار دهید.

ما برای ایجاد به زودی یا صفحات حالت تعمیر و نگهداری دو افزونه مختلف به شما نشان خواهیم داد. می توانید یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

1 با استفاده از افزونه SeedProd

حالت تعمیر و نگهداری را تنظیم کنید

SeedProd یک پلاگین برتر وردپرس است که همراه با طراحی های زیبا ارائه می شود و پشتیبانی تضمینی.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی SeedProd plugin. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای راه اندازی به زودی یا صفحه حالت تعمیر و نگهداری ، باید از صفحه تنظیمات »به زودی طرفدار بروید.

Enable maintenance mode status

ابتدا باید وضعیت را انتخاب کنید. می توانید “Enable Coming Soon Mode” یا “Enable Maintenance Mode” را انتخاب کنید. همچنین می توانید حالت تغییر مسیر را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد کاربران خود را به سادگی به وب سایت دیگری هدایت کنید.

پس از انتخاب حالت تعمیر و نگهداری یا به زودی ، روی دکمه “ذخیره همه تغییرات” کلیک کنید.

بعد ، باید روی دکمه “ویرایش به زودی / صفحه نگهداری” کلیک کنید. با این کار SeedProd customizer theme باز می شود.

Select a maintenance mode page template

اکنون لیستی از الگوهای زیبا و آماده را مشاهده می کنید که می توانید برای نگهداری یا به زودی صفحه استفاده کنید.

برای انتخاب طرح زمینه کلیک کنید و SeedProd گزینه های سفارشی سازی موضوع را نشان می دهد.

Theme options

از اینجا به راحتی می توانید آرم ، پس زمینه ، تغییر محتوا ، فرم اشتراک ایمیل ، دکمه های اشتراک اجتماعی ، تایمر شمارش معکوس ، نوار پیشرفت و غیره را اضافه کنید.

SeedProd همچنین از همه پشتیبانی می کند. خدمات بازاریابی از طریق ایمیل . با دنبال کردن دستورالعمل های روی صفحه می توانید به سادگی ارائه دهنده خدمات ایمیل خود را انتخاب کرده و فرم ثبت نام را تنظیم کنید.

Email sign up form

هنگامی که از تغییرات راضی شدید ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

حالت تعمیر و نگهداری شما فقط برای کاربرانی که به سیستم وارد نشده اند قابل مشاهده خواهد بود. اکنون می توانید برای مشاهده پیش نمایش صفحه حالت تعمیر و نگهداری خود ، در یک برگه مرورگر ناشناس از وب سایت خود دیدن کنید.

SeedProd preview

کنترل دسترسی به وب سایت برای کاربران وارد شده h4>

به طور پیش فرض ، SeedProd صفحه حالت تعمیر و نگهداری شما را برای تمام بازدیدکنندگانی که وارد سیستم نشده اند نمایش می دهد. همه کاربران دیگر می توانند به طور معمول وارد سیستم شوند و به مرور وب سایت شما ادامه دهند.

اما اگر وب سایت عضویت یا فروشگاه آنلاین ، سپس کاربران وارد شده شامل مشترکین و مشتریان نیز می شوند.

برای انتخاب افرادی که می توانند در حین نگهداری به وب سایت شما دسترسی داشته باشند ، ابتدا به صفحه تنظیمات »به زودی طرفدار بروید. اکنون به بخش «کنترلهای دسترسی» بروید.

Who can access your website during maintenance mode

از اینجا می توانید روشی را برای دور زدن حالت تعمیر و نگهداری انتخاب کنید. می توانید یک کلید مخفی وارد کنید که می تواند به عنوان رمز عبور با URL وب سایت استفاده شود.

همچنین می توانید یک کوکی تنظیم کنید ، که به دلیل مشکلات ذخیره سازی آنقدرها کارآمد نیست. اگر کاربران شما یک آدرس IP ثابت دارند ، می توانید از آدرس های IP استفاده کنید ، اکثر کاربران آن را ندارند.

موثرترین روش انتخاب ساده نقشهای کاربر که می توانند به سایت دسترسی پیدا کنند. شما می توانید نقش های کاربری ایجاد شده توسط افزونه عضویت در وردپرس یا پلاگین تجارت الکترونیک .

پس از اینکه از کنترلهای دسترسی راضی شدید ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره همه تغییرات” کلیک کنید.

صفحات خاص را از حالت تعمیر و نگهداری حذف کنید h4>

یکی دیگر از ویژگی های خوب SeedProd این است که به شما امکان می دهد صفحات را از حالت تعمیر و نگهداری انتخاب یا حذف کنید. این در بسیاری از مواقع که ممکن است لازم باشد به برخی از کاربران اجازه دسترسی به صفحات خاص را بدهید مفید واقع می شود.

به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما از صفحه ورود به سیستم سفارشی پس می خواهید آن را از حالت تعمیر و نگهداری حذف کنید. اگر از طریق ایمیل پشتیبانی مشتری را ارائه می دهید ، ممکن است بخواهید عنوان فرم تماس نیز صفحه.

برای حذف صفحات ، به سادگی به صفحه تنظیمات افزونه بروید و به بخش “تنظیمات پیشرفته” بروید. از اینجا می توانید با وارد کردن همزمان یک URL ، URL ها را به طور انتخابی وارد کنید یا آنها را حذف کنید.

Exclude URLs

پس از ورود به صفحاتی که می خواهید حذف یا وارد شوید ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره همه تغییرات” کلیک کنید.

اگر می خواهید از SeedProd در یک وب سایت در دست ساخت استفاده کنید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی سهولت مشاهده کنید ایجاد صفحات به زودی در وردپرس با SeedProd .

2. راه اندازی حالت تعمیر و نگهداری با استفاده از افزونه WP Maintenance Mode h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی حالت تعمیر و نگهداری WP. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به تنظیمات »حالت تعمیر و نگهداری WP بروید.

WP Maintenance Mode

صفحه تنظیمات افزونه به پنج زبانه تقسیم شده است. به طور پیش فرض ، برگه گزینه های عمومی را مشاهده خواهید کرد.

اولین گزینه در حالت کلی وضعیت است که به طور پیش فرض روی غیرفعال شده تنظیم شده است. برای اینکه سایت WordPress خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید ، باید آن را روی “فعال” تنظیم کنید.

اگر می خواهید موتورهای جستجو بتوانند وب سایت شما را در حالت تعمیر و نگهداری ببینند ، پس باید گزینه “Bypass for Search Bots” را روی Yes قرار دهید. اگر وب سایت مستقر دارید ، توصیه می کنیم این گزینه را روی Yes تنظیم کنید.

حالت تعمیر و نگهداری WP به شما ، مدیر ، اجازه می دهد تا در حالت تعمیر و نگهداری دسترسی کامل به وب سایت خود داشته باشید. این بدان معنی است که می توانید وب سایت فعال را مشاهده کرده و به داشبورد وردپرس خود وارد شوید.

در حالی که وب سایت در حالت تعمیر و نگهداری است می توانید به نقش های کاربر اجازه دسترسی به قسمت جلو و عقب وب را بدهید. به طور پیش فرض ، فقط روی مدیر تنظیم شده است.

گزینه های دیگر صفحه به تنهایی توضیح می دهند. بعد از اینکه از تنظیمات راضی شدید ، برای ذخیره تغییرات خود باید روی دکمه ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

ایجاد صفحه چلپ چلوپ خود برای حالت تعمیر و نگهداری h4>

حالت تعمیر و نگهداری WP به شما امکان می دهد صفحات فرود زیبا برای نمایش در حالت تعمیر و نگهداری. برای ایجاد صفحه چلپ چلوپ خود ، کافیست روی برگه Design در صفحه تنظیمات پلاگین کلیک کنید.

Design your maintenance page

ابتدا باید عنوان ، عنوان و محتوایی را برای نمایش در صفحه نگهداری خود ارائه دهید. اگر به زودی صفحه ایجاد می کنید ، می توانید متناسب با آن محتوا را تغییر دهید.

بعد ، باید متن متن و نوع پس زمینه را انتخاب کنید. شما می توانید از رنگ پس زمینه انتخاب کنید ، یک تصویر از پیش تعریف شده انتخاب کنید یا تصویر پس زمینه خود را بارگذاری کنید.

پس از انجام تنظیمات ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

افزودن شمارش معکوس و ثبت نام خبرنامه در صفحه نگهداری وردپرس h4>

اگر وردپرس را به زودی در حالت قرار می دهید یا فقط می خواهید به کاربران اطلاع دهید که سایت شما در چه وضعیتی قرار دارد ، می توانید از یک ماژول تایمر شمارش معکوس استفاده کنید که همراه با این افزونه است.

با رفتن به برگه Modules در صفحه تنظیمات پلاگین می توانید آن را تنظیم کنید. از اینجا می توانید تاریخ شروع را انتخاب کرده و زمان باقیمانده را وارد کنید.

Adding a countdown timer

وقتی وب سایت شما دوباره آنلاین شد ، می توانید به کاربران اجازه دهید مشترک شوند و از آنها مطلع شوند. به این کاربران از طریق افزونه اطلاع داده می شود و آنها عضو > لیست بازاریابی از طریق ایمیل . p >

Subscribe to be notified

شما می خواهید مطمئن شوید که سایت وردپرس شما می تواند ایمیل ارسال کند. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه رفع وردپرس عدم ارسال نامه ایمیل برای تست و رفع ایمیل های وردپرس.

در مرحله بعد ، همچنین می توانید پیوندهایی را به نمایه های رسانه های اجتماعی خود در صفحه به زودی حالت یا حالت تعمیر و نگهداری اضافه کنید. به سادگی URL های نمایه رسانه اجتماعی خود را وارد کنید و این افزونه به طور خودکار دکمه های اجتماعی را نمایش می دهد.

Add social media buttons

به صورت اختیاری ، می توانید Google Analytics و شناسه ردیابی خود را به تنظیمات افزونه اضافه کنید.

برای ذخیره تغییرات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه تنظیمات ذخیره کلیک کنید.

حالت تعمیر و نگهداری WP همچنین به شما امکان می دهد تا از قبل برنامه ریزی شده ربات گپ زنده که شامل یک جعبه راهنمای گفتگوی تعاملی است. با استفاده از این ویژگی می توانید با ادب از کاربران بپرسید آیا مایل به اشتراک هستند.

Manage bot settings

اگر ربات را فعال کنید ، محتوای حالت تعمیر و نگهداری را که در صفحه تنظیمات عمومی تنظیم کرده بودید پنهان می کند. این چت در وب سایت شما چگونه به نظر می رسد.

Chatbot preview

اگر در حال جمع آوری داده های کاربر از طریق فرم های ورود به سیستم در حالت تعمیر و نگهداری خود هستید یا به زودی صفحه حالت را می آورید ، می خواهید آن را ایجاد کنید GDPR سازگار a >.

با رفتن به زبانه GDPR در صفحه تنظیمات افزونه می توانید این کار را انجام دهید. از اینجا می توانید ماژول حریم خصوصی را فعال کرده و صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی خود را انتخاب کنید.

GDPR settings

اکنون می توانید در یک پنجره مرورگر جدید با حالت ناشناس از وب سایت خود دیدن کنید و با حالت تعمیر و نگهداری یا به زودی صفحه مورد استقبال قرار می گیرید.

Preview of the maintenance mode page

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه سایت وردپرس خود را به راحتی در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید این نمونه هایی از ایده های صفحه نگهداری که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-put-your-wordpress-site-in-maintenance-mode/.

دیدگاهتان را بنویسید