چگونه دکمه 1+ گوگل را به وردپرس خود اضافه کنیم

دیروز ، Google خبر از راه اندازی دکمه 1+ منتظر آنها داد. این گامی عظیم در جهت افزودن جنبه های اجتماعی به نتایج جستجو است. در این مقاله ، همه مواردی را که باید در مورد دکمه +1 Google بدانید ، از جمله راهنمای گام به گام افزودن آن در وبلاگ یا سایت وردپرس خود ، بحث خواهیم کرد.

دکمه +1 Google چیست؟ h2>

دکمه 1+ Google قدم بزرگی در جهت افزودن جنبه اجتماعی به نتایج جستجو است. این یک مفهوم مشابه دکمه Facebook Like است با این تفاوت که برای نتایج جستجو است. از نظر گوگل ، این روش دوستان شما است که می گوید “این خیلی جالب است” یا “شما باید این را بررسی کنید”. به عبارت دیگر ، این یک روش عمومی برای مهر کردن چیزی است که شما را تأیید می کند ، بنابراین دوستان ، مخاطبین و دیگران در وب هنگام جستجو بهترین نتایج را پیدا می کنند. این دکمه 1+ در حال حاضر در جستجوی انگلیسی Google.com در دسترس است.

مشابه دکمه Facebook Like ، دکمه 1+ Google همچنین چهره مخاطبین شما (Gmail ، Buzz و Reader) را نشان می دهد.

چرا از دکمه +1 Google استفاده می کنیم؟ h2>

در حالی که Google عنوان کرده است که این تاثیری در رتبه بندی جستجو ندارد ، در مصاحبه با = “nofollow” target = “_ blank”> قابل انعطاف پذیری ، جیم پروسر ، نماینده Google گفت این چیزی است که شرکت “علاقه زیادی به” دارد که در برخی از مراحل آینده به نوعی در آن بگنجاند. قبلاً درست است که وقتی وارد Google می شوید ، نتایج متفاوتی را نسبت به زمانی که از سیستم خارج می شوید مشاهده می کنید. ما معتقدیم که این دکمه 1+ مطمئناً در آینده نزدیک تأثیر مهمی در نتایج جستجو خواهد داشت حتی اگر اعلامیه عمومی اعلام نشود. بنابراین بهتر است که بلافاصله استفاده از آن را شروع کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید.

ما فقط می توانستیم تصور کنیم این چیزی است که در آینده به تبلیغات Google Banner و به طور بالقوه در سایر شبکه های اجتماعی اضافه خواهد شد.

نحوه افزودن Google +1 در وردپرس h2>

Google یک صفحه رسمی برای ناشران ایجاد کرده است که حاوی اندازه های بی شماری است ، اما برخی از موارد شخصی سازی وجود دارد که اگر از WordPress استفاده می کنید ، ممکن است لازم باشد آنها را انجام دهید. بنابراین مراحل زیر را دنبال کنید:

پرونده footer.php طرح زمینه خود را باز کنید و کد زیر را در بالای بسته شدن برچسب بدن خود قرار دهید:

  اسکریپت> 

اگر از چارچوب موضوعی استفاده می کنید که در این صورت پرونده footer.php را نخواهید داشت ، کد زیر را در پرونده توابع.php یا ناحیه توابع سفارشی خود پیست کنید:

تابع add_googleplusone () {
echo ''؛
}
add_action ('wp_footer'، 'add_googleplusone')؛

هنگامی که جاوا اسکریپت را جای گذاری کردید ، اکنون فایل تم خود را در جایی که می خواهید دکمه +1 Google را اضافه کنید باز کنید. به احتمال زیاد فایل single.php شما خواهد بود. قبل از اینکه با این کار پیش بروید ، گزینه های اندازه زیادی وجود دارد. در زیر یک راهنمای مرجع وجود دارد:

Google Plus One Size Display

کد برای جایگذاری در الگوی شما برای هر اندازه در زیر است. فقط موردی را که دوست دارید کپی کرده و داخل حلقه پست خود بچسبانید.

// کد برای جایگذاری برای دکمه Tall
 g: plusone>

// کد برای جایگذاری برای دکمه استاندارد
 g: plusone>

// کد برای جایگذاری برای دکمه متوسط
 g: plusone>

// کد برای جایگذاری برای دکمه کوچک
 g: plusone>

اگر می خواهید دکمه را بدون شمارش نشان دهید ، می توانید پارامتر count = "false" را در کد بالا اضافه کنید. یک مثال از کد باید به این شکل باشد (توجه داشته باشید این با اندازه Tall کار نمی کند زیرا باید تعداد آن را داشته باشد):

  g : plusone> 

روز گذشته Yoast با نشان دادن چگونگی پیگیری تعامل Google +1 در Google Analytics ، نکته بسیار جالبی را به اشتراک گذاشت. اگر می خواهید تعامل دکمه +1 Google خود را ردیابی کنید ، کد Google +1 را تغییر دهید تا به این شکل باشد:

  g: plusone> 

و سپس کد زیر را در پاورقی سایت خود در زیر اسکریپتی که در مرحله 1 اضافه کردیم اضافه کنید: کد مثال باید به این شکل باشد:


عملکرد plusone_vote (obj) {
_gaq.push (['_ trackEvent'، 'plusone'، obj.state])؛
}
 

ما قبلاً دکمه را در سایت خود اضافه کرده ایم. آیا شما آن را اضافه می کنید / استفاده می کنید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-the-google-1-button-to-your-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید