چگونه تمام پست های وردپرس خود را در یک صفحه نمایش دهیم

آیا می خواهید همه پست های وردپرس خود را در یک صفحه نمایش دهید؟ اخیراً یکی از خوانندگان ما می خواست یک صفحه بایگانی ایجاد کند و تمام پست های وردپرس را در یک صفحه نشان دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه همه پست های وردپرس خود را بدون صفحه بندی در یک صفحه نمایش دهید.

Show all WordPress posts on one page

چرا و زمان نمایش همه پست ها در یک صفحه؟ h4>

وردپرس دارای صفحات بایگانی داخلی برای هر دسته ، برچسب ها ، نویسنده و تاریخ است.

با این حال بسیاری از دارندگان سایت ترجیح می دهند صفحه بایگانی های سفارشی برای سایت خود. صفحه بایگانی معمولاً را برجسته می کند پست های محبوب ، یک تاریخ را بر اساس بایگانی فشرده ، دسته های لیست یا ابرهای برچسب نمایشگر و موارد دیگر. به عنوان مثال به صفحه بایگانی WPBeginner نگاهی بیندازید.

برخی از وبلاگ ها ترجیح می دهند لیستی از تمام عناوین پست های وردپرس خود را در یک صفحه نمایش دهند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر آموزش های ویدئویی را دوست ندارید یا می خواهید با سرعت خود حرکت کنید ، خواندن دستورالعمل های زیر را ادامه دهید.

نمایش همه پست های وردپرس در یک صفحه h4>

روش های مختلفی برای نمایش همه پست های وردپرس شما در یک صفحه وجود دارد. شما می توانید پست ها را در یک صفحه با کد کوتاه نمایش دهید ، می توانید پست ها را در یک صفحه با استفاده از یک افزونه نمایش دهید ، و در آخر می توانید تمام پست های یک صفحه را با استفاده از یک الگوی سفارشی و حلقه نمایش دهید.

ما هر سه روش را شروع می کنیم که با بهترین روش ابتدایی شروع می شود.

روش 1: استفاده از افزونه میانبر نمایش پست ها h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نمایش کوتاه پیام ها . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه خارج از جعبه کار می کند و تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

پیش بروید و یک صفحه جدید ایجاد کنید و آن را Archives یا عنوان دیگری بنامید. پس از آن ، باید کد کوتاه را در صفحه خود جایگذاری کنید.

[display-posts posts_per_page = "1000" سفارش = "DESC"]

این کد کوتاه به سادگی لیستی از تمام عناوین پست های شما را به ترتیب زمانی نمایش می دهد. تنظیم شده است که حداکثر 1000 پست در هر صفحه را نمایش دهد

اگر بیش از هزار پست دارید ، می توانید آن را تغییر دهید. همچنین می توانید سفارش پست را به ASC تغییر دهید كه پست ها را به ترتیب زمانی معكوس نمایش دهد (ابتدا پست های قدیمی).

List all posts in WordPress

در حالی که می توانید از کد کوتاه نمایشگرهای نمایش برای نشان دادن گزیده ها ، تصاویر کوچک و سایر اطلاعات مرتبط استفاده کنید ، انجام آن را توصیه نمی کنیم. وقتی همه پست های خود را در یک صفحه فهرست می کنید ، این صفحه طولانی خواهد بود و می خواهید از ساده و سریع بودن آن اطمینان حاصل کنید. فقط نمایش عناوین پست برای صفحه بایگانی از این سبک کافی است.

اگر می خواهید پستها را بر اساس دسته یا پارامترهای دیگر در صفحه نمایش دهید ، می توانید این کار را با دنبال کردن دستورالعمل های دقیق استفاده در صفحه اسناد .

روش 2: استفاده از افزونه بایگانی سالانه ساده h4>

نمایش تمام پست های وردپرس خود در یک صفحه می تواند طولانی شدن پیمایش را طولانی کند. با نشان دادن لیستی از هر سال می توانید این مشکل را برطرف کنید. سپس کاربران می توانند با کلیک بر روی یک سال ، آن را گسترش داده و پست های منتشر شده در آن سال را مشاهده کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی بایگانی ساده سالانه .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »بایگانی سالانه ساده بروید.

Simple yearly archive settings

این افزونه به شما امکان می دهد لیست پست ها را به روش های مختلف نمایش دهید. می توانید همه آنها را در پیوند به بایگانی های سالانه نشان دهید یا می توانید در سالهای جمع شونده نشان دهید.

اگر می خواهید آنها را در سالهای جمع شونده نمایش دهید ، باید

و

را در کنار گزینه “قبل / بعد (عنوان سال)” اضافه کنید.

بقیه گزینه های پلاگین کاملاً توضیحی هستند. می توانید آنها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون برای نمایش همه پست های خود در یک صفحه ، فقط باید کد کوتاه [SimpleYearlyArchive] را به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید.

Collapsible yearly archives showing all posts in WordPress

این افزونه طیف وسیعی از پارامترها را می توان با کد کوتاه مورد استفاده قرار داد. می توانید پارامترهای پلاگین صفحه اسناد .

روش 3: نمایش تمام پست های وردپرس در یک صفحه با کد الگو h4>

در حالی که ساده ترین راه استفاده از یک افزونه برای نمایش همه پست ها در یک صفحه است ، ممکن است برخی از شما بخواهید نحوه انجام این کار را با کد الگوهای صفحه بیاموزید.

ابتدا باید یک الگوی صفحه سفارشی و یک کپی از فایل page.php خود کپی کنید.

بعد از آن ، برای نمایش همه پست ها در یک صفحه از حلقه زیر استفاده خواهید کرد.

 'ارسال' ، 'post_status' => 'انتشار' ، 'posts_per_page' => - 1))؛ ؟>

 have_posts ()):؟>

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-all-your-wordpress-posts-on-one-page/.

دیدگاهتان را بنویسید