چگونه تعداد محدودی از برچسب ها را پس از ارسال ها در قالب وردپرس خود نشان دهیم

اخیراً از ما خواسته شد که چگونه پس از هر پست در قالب وردپرس خود ، تعداد محدودی از برچسب ها را نمایش دهیم. به طور معمول ، شما از یک تابع استفاده می کنید the_tags () برای نمایش پیوند به برچسب هایی که یک پست به آنها تعلق دارد. اما این عملکرد پارامتری برای محدود کردن تعداد برچسب های نمایش داده شده ندارد. بنابراین اگر پست شما دارای 12 برچسب باشد ، و موضوع شما فقط 5 فضای خالی داشته باشد ، ممکن است در طراحی آن چندان خوب به نظر نرسد. افراد زیادی فقط استفاده از برچسب ها را محدود می کنند یا حتی آن را در الگوها قرار نمی دهند. اما در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید تعداد برچسب ها را پس از ارسال در قالب وردپرس خود بدون محدود کردن تعداد برچسب هایی که به هر پست اضافه می کنید ، محدود کنید.

ویرایش: ظاهراً پس از نوشتن این مقاله ، جذاب ترین اوتو (@ otto42) در پاسخ حساب Google+ به من اطلاع دهید که روش ساده تری برای انجام این کار وجود دارد.

ابتدا باید پرونده توابع.php طرح زمینه خود را باز کرده و این عملکرد را اضافه کنید:

add_filter ('term_links-post_tag'، 'limit_to_five_tags')؛
عملکرد_حدود_برچسب ها ($ اصطلاحات) {
بازگشت array_slice (اصطلاحات $ ، 0،5 ، درست)؛
}

می توانید 5 عدد را به حداکثر تعداد دلخواه تغییر دهید.

سپس loop.php ، single.php ، index.php یا هرجای دیگری که می خواهید این برچسب های ارسال را اضافه کنید ، باز کنید (باید داخل حلقه ارسال باشد) ، کد زیر را پیست کنید:

  

این مطمئناً بسیار ساده تر از آن چیزی است که من ارائه داده ام و در این پست برای کسانی که مراقبت می کنند می گذارم.

روش پیچیده قدیمی h4>

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که کد زیر را در پرونده طرح زمینه خود (در داخل حلقه ارسال) جای گذاری کنید:

 term_id).' "> '. $ tag-> name.' 

‘؛
$ sep = ‘،’؛
if ($ count> 5) break؛ // تغییر شماره برای تنظیم تعداد
}
}
؟>

کد بالا 6 برچسب را در موضوع نمایش می دهد. اگر می خواهید برچسب های کمتری یا برچسب های بیشتری نشان دهید ، کافی است خط $ count> 5 را با شماره مورد نظر تنظیم کنید. به یاد داشته باشید ، حتی اگر تعداد شمارش بیش از 5 باشد ، ما 6 برچسب را مشاهده می کنیم. این به این دلیل است که شمارش از 0 شروع می شود. بنابراین اگر می خواهید فقط 4 برچسب را نشان دهید ، لازم است که عدد 3 باشد.

اگر می خواهید جدا کننده را تغییر دهید ، پس باید خط 9 را تغییر دهید. کد فعلی با کاما جدا می شود. همچنین می توانید با اضافه کردن div ها ، عناصر لیست یا هر چیز دیگری که دوست دارید ، یک ظاهر طراحی را شخصی سازی کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-show-limited-number-of-tags-after-posts-in-your-wordpress-theme/.

دیدگاهتان را بنویسید