چگونه تصاویر بزرگ را در وردپرس بارگذاری کنیم

اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توانند تصاویر بزرگ را در وردپرس بارگذاری کنند. بسیاری از کاربران هنگام بارگذاری تصاویر بزرگتر در وردپرس خطایی مشاهده می کنند. این به دلیل محدودیت اندازه پرونده است. در این مقاله ، ما به شما نحوه رفع این مشکل و بارگذاری تصاویر بزرگ در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Large File Size Error

چرا نمی توانید تصاویر بزرگ را در وردپرس بارگذاری کنید؟ h4>

میزبانی وردپرس ممکن است سرورهای خود را به گونه ای پیکربندی کرده باشد که منطقی باشد محدودیت در اندازه بارگذاری پرونده

با مراجعه به صفحه رسانه »افزودن جدید می توانید این محدودیت را مشاهده کنید.

maximum upload file size in WordPress

اگر محدودیت فایلی که می خواهید بارگذاری کنید کمتر باشد ، خطایی مانند این مشاهده خواهید کرد: ‘filename.jpg بیش از حداکثر اندازه بارگذاری برای این سایت است .

مسئله دیگری که ممکن است شما را در آپلود پرونده های تصویری بزرگ متوقف کند محدودیت حافظه است.

به طور پیش فرض ، سایت وردپرسی شما مجاز به استفاده از حافظه معقول است. هنگامی که یک اسکریپت برای مدت طولانی اجرا می شود و حد حافظه تعریف شده را از بین می برد ، خطایی مشاهده خواهید کرد.

اگر با هر یک از این خطاها روبرو هستید ، این مقاله به شما کمک می کند تا این مشکل را برطرف کنید تا بتوانید به راحتی پرونده های بزرگ را در وردپرس بارگذاری کنید.

رفع اندازه بارگذاری تصویر در وردپرس h4>

اگر می خواهید پرونده های بزرگ تصویر و رسانه را در وردپرس بارگذاری کنید ، در اینجا نحوه حل مسئله اندازه بارگذاری تصویر در وردپرس آورده شده است.

نگران نباشید ، این کد را در پرونده functions.php طرح زمینه خود اضافه کنید.

ini_set ('upload_max_size'، '64M')؛
ini_set ('post_max_size'، '64M')؛
ini_set ('max_execution_time'، '300')؛

این کد سعی در افزایش حداکثر اندازه بارگذاری پرونده ، اندازه حداکثر ارسال و حداکثر زمان اجرای سایت سایت وردپرس شما دارد. با این حال ، این ممکن است برای برخی از وب سایت های وردپرس کار نکند.

در این صورت ، می توانید این کد را به فایل .htaccess خود اضافه کنید پوشه اصلی سایت شما.

php_value upload_max_filesize 64M
php_value post_max_size 64M
php_value max_execution_time 300
مقدار حداکثر php_input_ 300

در صورت عدم موفقیت هر دو روش ، می توانید این مقادیر را با استفاده از فایل php.ini تنظیم کنید.

فایل php.ini یک فایل پیکربندی است که توسط PHP برای تعریف تنظیمات استفاده می شود. کاربران در میزبانی مشترک ، معمولاً به پرونده اصلی دسترسی ندارند. با این حال ، هنوز هم می توانید با استفاده از سرویس گیرنده FTP .

Creating a new file using FTP

نگران نباشید ، این کد را در پرونده php.ini خود اضافه کنید:

upload_max_filesize = 64 میلیون
post_max_size = 64 میلیون
حداکثر_ زمان_ اعدام = 300

به راهنمای ما در نحوه افزایش حداکثر اندازه بارگذاری پرونده در وردپرس برای اطلاعات بیشتر.

آیا واقعاً نیاز به بارگذاری فایلهای تصویر بزرگ در وردپرس دارید؟ h4>

بارگیری تصاویر بیشتر از متن است. این به این معنی است که اگر پرونده های تصاویر بزرگ دارید ، بارگیری وب سایت شما بیشتر طول می کشد.

موتورهای جستجو وب کم را دوست ندارند و ممکن است صفحات شما با تصاویر عظیم رتبه بالایی در نتایج جستجو نداشته باشند. این هزینه برای شما ترافیک خواهد داشت و اهداف تجاری شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

ما درک می کنیم که بسیاری از دارندگان سایت های عکاسی ممکن است بخواهند تصاویر با کیفیت بالا را در سایت خود بارگذاری کنند. با این حال ، تصاویر با کیفیت بالا می توانند بدون از دست دادن کیفیت زیاد ، اندازه پرونده مناسب داشته باشند.

ابتدا به شما توصیه می کنیم یاد بگیرید چگونه بهینه سازی تصاویر برای وب . شما می توانید اندازه پرونده تصویر را کاهش دهید بدون اینکه در کیفیت به خطر بیفتید. همچنین می توانید گالری Envira برای نمایش تصاویر در وب سایت خود استفاده کنید. Envira بدون اینکه وب سایت شما را کند کند ، گالری تصاویر را به زیبایی نمایش می دهد. فوق العاده سریع ، زیبا است و روی همه دستگاه ها کار می کند. ما اعتقاد داریم این بهترین افزونه گالری عکس برای وردپرس .

بسیاری از وب سایت های معروف برای ارائه محتوای ثابت مانند تصاویر به CDN اعتماد می کنند. CDN (شبکه تحویل محتوا) تصاویر شما را از سرورهای واقع در سراسر جهان ارائه می دهد. این باعث می شود تصاویر و بقیه وب سایت شما به طور همزمان بارگیری شود. همچنین باعث بهبود SEO و تجربه کاربری سایت شما می شود.

به راهنمای ما در نحوه نصب و راه حل راه حل CDN وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

این همه ، امیدواریم که این راهنما به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه تصاویر بزرگ را در وردپرس بارگذاری کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی تغییر اندازه و بزرگتر کردن تصاویر بدون افت کیفیت .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-upload-large-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید