چگونه به کاربران خود اجازه دهیم در نظرات در وردپرس مشترک شوند

غالباً پست هایی در وبلاگ های شما وجود دارد که می تواند بحث های زیادی در جامعه ایجاد کند یا بحث های داغی را ایجاد کند که برخی از کاربران شما می خواهند با آنها به روز شوند. اکنون آنها می توانند در خوراک نظرات شما مشترک شوند ، اما اکثر کاربران از خبرمایه نظرات اطلاعی ندارند. آیا کاربران شما می توانند برای نظرات جدید درباره مقاله هایی که دوست دارند هشدارهای ایمیل دریافت کنند ، کار ساده ای نیست؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران خود اجازه اشتراک در نظرات در وردپرس را بدهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اشتراک در نظرات بارگذاری مجدد پلاگین . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به تنظیمات »اشتراک در نظرات بروید.

Subscribe to Comments plugin settings

صفحه تنظیمات افزونه به بخشهای مختلف تقسیم شده است. ابتدا برای پیکربندی تنظیمات فرم نظر ، باید روی تب نظر نظر کلیک کنید.

Comment Form Settings

تنظیمات پیش فرض باید برای اکثر وب سایت ها کار کند. با این حال ، می توانید گزینه ها را مرور کنید. برای هر گزینه و آنچه انجام می دهد شرح مفصلی خواهید یافت. در صورت لزوم تغییرات ایجاد کنید و پس از اتمام کار به سادگی بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و کادر تأیید اشتراک نظر را در زیر فرم نظر مشاهده خواهید کرد.

Comment subscription checkbox below the comment form

توجه داشته باشید که کاربران شما برای مشترک شدن در واقع نیازی به ارسال نظر ندارند. آنها به راحتی می توانند بر روی پیوند اشتراک کلیک کنند تا بدون اطلاع دادن نظر ، اعلان دریافت کنند.

Subscribe without leaving a comment

مدیریت اشتراک نظرات h4>

اشتراک در نظرات Reloaded برای شما و کاربرانتان ابزارهایی برای مدیریت اشتراک در اختیار شما قرار می گیرد. به عنوان سرپرست سایت می توانید از تنظیمات »اشتراک در نظرات برای مدیریت اشتراک ها دیدن کنید.

Manage comment subcriptions

شما کاربران می توانید برای مدیریت اشتراک های خود به صفحه اشتراک در قسمت جلویی مراجعه کنید. به طور پیش فرض URL صفحه اشتراک مانند:

است

http://www.example.com/comment-subscription/

example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید. هنگامی که کاربران در یک موضوع نظر مشترک می شوند ، این URL را از طریق ایمیل دریافت می کنند. از این صفحه می توانند اشتراک های خود را مدیریت کرده و در هر زمان آنها را لغو کنند.

می توانید با مراجعه به صفحه تنظیمات »اشتراک در نظرات و سپس کلیک بر روی تب مدیریت صفحه ، محتوای صفحه اشتراک را تغییر دهید.

Edit the content of appearance page

همچنین می توانید با کلیک روی صفحه اعلان ها ، محتوای اعلان های ایمیل را تغییر دهید. این مورد به ویژه اگر از WordPress به زبان دیگری بدون تغییر زبان backend استفاده می کنید بسیار مفید است.

Edit email notifications

عیب یابی h4>

اگر کاربران شما قادر به دریافت اعلان های ایمیل نیستند ، باید راهنمای ما را در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد به کاربران خود اجازه اشتراک در نظرات در وردپرس را بدهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی به کاربران امکان می دهد در دسته ها در وردپرس مشترک شوند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/allow-your-users-to-subscribe-to-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید