چگونه به کاربران اجازه دهیم پست ها را به سایت وردپرس شما ارسال کنند

آیا تا به حال وب سایت هایی دیده اید که به کاربران اجازه ارسال پست یا نوع دیگری از محتوا را بدهند؟ آیا می خواهید محتوای ارسال شده توسط کاربران در سایت خود داشته باشید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه دهید پست های وبلاگ را به سایت وردپرس شما ارسال کنند.

User Submitted Posts in WordPress

شما می توانید تمام محتوای ارسال شده توسط کاربر مانند نظرات را تعدیل کرده و فقط در صورت پسندیدن آنها را تأیید کنید. کاربران شما می توانند پست های وبلاگ را از قسمت انتهایی بدون ورود به سیستم سرپرست شما ارسال کنند.

اگر می خواهید فقط کاربران ثبت نام شده را ملزم به ارسال پست های وبلاگ کنید ، ما این را نیز به شما نشان خواهیم داد.

انتشار Frontend هنگامی که می خواهید کاربران پست های وبلاگ مهمان را ارسال کنند ، تصاویر را به گالری خود اضافه کنند یا لیست های کسب و کار جدیدی را در فهرست مشاغل خود ایجاد کنند ، انتشار Frontend بسیار مفید است.

با گفتن این موارد ، بیایید سه روش را بررسی کنیم که به کاربران امکان می دهد پست های خود را در سایت وردپرس ارسال کنند بدون نوشتن کد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

روش 1: ارسال ارسالی پست وردپرس با WPForms

این روش به کاربران شما این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به قسمت مدیریت سایت وردپرس خود ، پست هایی را از قسمت انتهایی وب سایت شما ارسال کنند. حتی می توانید پست های وبلاگ را از کاربران بپرسید بدون اینکه از آنها بخواهید ثبت نام کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms یک افزونه فرم های WordPress برتر است برای دسترسی به افزونه ارسال ارسال ها به نسخه حرفه ای این افزونه احتیاج دارید.

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms »تنظیمات شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. این کلید را می توانید از حساب خود در وب سایت WPForms دریافت کنید.

WPForms license key

پس از تأیید ، باید به صفحه WPForms »افزودنی ها بروید. به پایین بروید و “ارسال ارسال های اضافی” را فشار دهید و روی دکمه “نصب Addon” کلیک کنید.

Post submission addon

WPForms اکنون افزودنی ارسال مطلب را نصب خواهد کرد برای شما. برای شروع استفاده از addon باید روی دکمه فعال سازی کلیک کنید.

اکنون آماده ایجاد فرم ارسال پست هستید.

به صفحه WPForms »افزودن جدید بروید که رابط فرم ساز WPForm را راه اندازی می کند.

ابتدا باید نامی برای فرم خود ارائه دهید. در بخش «انتخاب الگو» ، باید روی الگوی «فرم ارسال پست بلاگ» کلیک کنید.

Selecting post submission form template

WPForms اکنون الگوی فرم را با تمام قسمتهایی که برای فرم ارسال معمول پست وبلاگ نیاز دارید بارگیری می کند.

می توانید با کلیک بر روی قسمتهای فرم ، آنها را ویرایش کنید. همچنین می توانید از پانل سمت چپ خود زمینه های جدیدی اضافه کنید.

Editing the post submission form

WPForms به کاربران شما امکان می دهد دسته های پست را انتخاب کنند ، تصاویر برجسته ، متن های پست شده و حتی زمینه های سفارشی اضافه کنند.

بعد از اینکه از فرم راضی شدید ، باید روی برگه “تنظیمات” کلیک کنید و سپس روی برگه “ارسال ارسال ها” کلیک کنید.

Mapping form fields

در این صفحه می توانید هر قسمت را به قسمت های مربوط به ارسال در وردپرس ترسیم کنید. WPForms در تطبیق زمینه ها در الگوی فرم بسیار عالی عمل می کند.

به طور پیش فرض ، پست های ارسالی کاربر به عنوان “پیش نویس” در انتظار بررسی ذخیره می شوند. همچنین می توانید نوع پست را تغییر دهید و به کاربران اجازه دهید محتوای خود را به انواع پست های سفارشی .

فراموش نکنید که برای ذخیره فرم خود بر روی دکمه ذخیره در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. بر روی دکمه بستن کلیک کنید تا از فرم ساز خارج شوید.

اکنون آماده اید که فرم را به وب سایت خود اضافه کنید.

می توانید یک صفحه جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، دکمه “افزودن فرم” را مشاهده خواهید کرد.

Add post submission form to a WordPress page

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید فرم ارسال پست را که ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

Insert form

بر روی دکمه افزودن فرم کلیک کنید ، متوجه خواهید شد که کد کوتاه WPForms در ویرایشگر پست ظاهر می شود.

اکنون می توانید این صفحه را ذخیره یا منتشر کنید و سپس به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم ارسال پست خود را مشاهده کنید.

Preview user submitted forms

روش 2: پذیرفتن محتوای تولید شده توسط کاربر با افزونه ارسال شده توسط کاربر h4>

روش دیگر برای پذیرش محتوای ارسال شده توسط کاربر در وب سایت شما ، استفاده از افزونه User Submitted Posts است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن پستهای ارسالی توسط کاربر. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید از تنظیمات »پستهای ارسالی کاربر بازدید کنید.

User submitted posts settings

در قسمت تنظیمات افزونه ، می توانید فیلدهایی را که می خواهید در فرم ارسال پست نمایش داده شود ، انتخاب کرده و هر فیلدی را که نمی خواهید کاربران ببینند پنهان کنید.

می توانید یک نویسنده پیش فرض برای تمام محتوای ارسال شده توسط کاربر انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم که یک کاربر جدید مهمان در سایت وردپرس خود ایجاد کنید و تمام پست های ارسال شده توسط کاربر را به آن کاربر اختصاص دهید.

همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید تصاویر را بارگذاری کنند و برای تعداد تصاویر و حداکثر اندازه تصویر محدودیت تعیین کنند. حتی می توانید یک کاربر بارگذاری شده را به عنوان تصویر برجسته تنظیم کنید.

پس از بررسی تمام تنظیمات افزونه ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون آماده هستید فرم ارسال پست های ارسالی کاربر را به وب سایت خود اضافه کنید.

یک صفحه جدید در WordPress ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید که می خواهید فرم را در آن نشان دهید. در ویرایشگر پست به سادگی این کد کوتاه را اضافه کنید

برگزیده های کاربر-ارسال-ارسال شده

اکنون می توانید صفحه خود را ذخیره یا منتشر کنید. برای دیدن فرم ارسال کاربر در عمل ، از صفحه بازدید کنید.

User submitted posts form

روش 3: اجازه دادن به کاربران برای ثبت نام و ارسال پست ها در وردپرس h4>

وردپرس با ساخته شده است نقش ها و قابلیت های کاربر که به شما امکان می دهد یک سایت وردپرس چند نویسنده را اجرا کنید.

با استفاده از با قابلیت های محدود.

ابتدا باید > ثبت نام کاربر را در سایت خود فعال کنید. به صفحه تنظیمات »عمومی رفته و در کنار گزینه عضویت ” هر کسی می تواند ثبت نام کند ” را علامت بزنید. “نویسنده” یا “همکار” را به عنوان نقش کاربر پیش فرض انتخاب کنید.

Allow user registration on your WordPress site

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون کاربران می توانند با مراجعه به صفحات ورود و ثبت نام وردپرس در سایت وردپرس شما ثبت نام کنند. حتی می توانید فرم ثبت نام کاربر سفارشی در وردپرس .

پس از ثبت نام ، کاربران می توانند به سایت وردپرس شما وارد شده و پست ارسال کنند.

مشکلات این روش:

به دلایل مختلف بسیاری از مبتدیان این روش را کمی دشوار می دانند.

به عنوان مثال ، اگر از احراز هویت دو مرحله ای در سایت وردپرس شما ، ممکن است ورود به سیستم برای کاربران دشوار باشد.

بسیاری از وب سایت ها از رمز عبور محافظت کنید مدیر فهرست وردپرس . اجازه دادن به کاربران برای ثبت نام و استفاده از قسمت مدیریت وردپرس به این معنی است که شما مجبورید آن رمز عبور را با آنها به اشتراک بگذارید.

کاربران ثبت شده با نقش نویسنده می توانند پست های دیگر شما را در وب سایت خود ببینند.

اگر این مشکلات شما را آزار می دهد ، پس می توانید از روش شماره 1 یا شماره 2 استفاده کنید تا به کاربران اجازه دهید پست های وردپرس را بدون ورود به قسمت مدیریت ارسال کنند.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به کاربران اجازه ارسال پست به سایت وردپرس خود را بدهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 19 نکته عملی برای هدایت بازدید به سایت WordPress خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-submit-news-posts-to-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید