چگونه به کاربران اجازه دهیم نقاشی یا دودل در نظرات وردپرس اضافه کنند

وردپرس دیگر یک سیستم عامل انتشار متوسط ​​نیست. از آن می توان به روش های مختلف و جالب استفاده کرد. در واقع ، هر روز مردم در حال یافتن راه های جدیدی برای استفاده از وردپرس هستند. این آزادی برای افزایش قدرت وردپرس باعث جذابیت وب شده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه می دهد نقاشی یا doodles را در نظرات وردپرس اضافه کنند و تعامل را افزایش دهند.

رندی تایلر ، یکی از کاربران ما و توسعه دهنده پلاگین DrawBlog ، در مورد افزونه جالب خود به ما گفت. DrawBlog به بازدیدکنندگان سایت شما این امکان را می دهد تا نه تنها نظر بگذارند ، بلکه نقشه های جالبی را ایجاد کرده و آنها را با نظر اضافه کنند. واقعاً به همان اندازه سرگرم کننده است که به نظر می رسد.

ویژگی ها: h4>

  • به بازدید کنندگان سایت شما اجازه می دهد تصاویر ایجاد کنند و آنها را با نظرات خود اضافه کنند.
  • بازدید کنندگان همچنین می توانند تصاویر موجود در پست شما را ویرایش کرده و آنها را با نظرات اضافه کنند (این باعث تغییر تصویر در پست شما نمی شود). این فقط یک کپی از تصویر از پست شما ایجاد می کند.
  • دارای برخی از ابزارهای اساسی طراحی مانند قلم ، انتخاب رنگ ، پاک کن و دکمه تنظیم مجدد است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه نصب و راه اندازی DrawBlog h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه DrawBlog a است > پس از فعال شدن ، فرم نظر خود را بررسی کنید و DrawBlog را در وب سایت خود مشاهده خواهید کرد.

DrawBlog باید خارج از کادر با اکثر مضامین وردپرس کار کند. با این حال ، اگر بلافاصله آن را نمی بینید ، احتمالاً به این دلیل است که طرح زمینه شما از قلاب استاندارد comment_form استفاده نمی کند. وقتی این اتفاق می افتد باید آن را به صورت دستی در drawblog.php

تنظیم کنید

نکته دیگری که باید در مورد این افزونه بدانید این است که در حال حاضر از JetPack Comments ، Disqus یا سایر سیستم های اظهارنظر شخص ثالث پشتیبانی نمی کند.

طراحی Doodles با Drawblog

می توانید از نسخه نمایشی زنده DrawBlog خارج شوید و با این ابزار بازی کنید . نسخه آزمایشی زنده دارای چند عرض قلم اضافی و رنگ های بیشتر از افزونه رایگان است اما تقریباً یکسان است.

در صفحه تنظیمات افزونه می توانید اندازه بوم را تنظیم کنید. اندازه بوم پیش فرض 400 پیکسل در 300 پیکسل است ، اما تصاویر موجود در پست وبلاگ شما می توانند بزرگتر باشند. تمام تصاویر بزرگتر به طور متناسب بر روی بوم کوچک می شوند. به غیر از اندازه بوم ، گزینه مهم دیگر در صفحه تنظیمات ، نام کلاس Post است. پیش فرض entry-content است که در تمام مضامین پیش فرض وردپرس و تعداد بیشماری دیگر به عنوان استاندارد استفاده می شود. اما اگر DrawBlog نمی تواند از پست های شما تصاویر را برای ویرایش دریافت کند ، احتمالاً باید این را تغییر دهید.

آنچه در مورد این افزونه جالب است این است که کارهای سرگرم کننده ای را که می توان در وب سایت وردپرس انجام داد نشان می دهد. این همچنین به کاربران جدید نشان می دهد که حتی اگر یک وبلاگ ساده منتشر می کنند ، می توانند با فکر کردن در خارج از جعبه و امتحان چیزهای جدید ، آن را برای بازدیدکنندگان سرگرم کنند. این افزونه می تواند برخی از وب سایت های مبتنی بر تصویر را بسیار سرگرم کننده و تعاملی کند. مانند آن دسته از نشریات طنز ، نقاشی های خنده دار ، کارتون ، میم یا وب سایت های کودکان. ما مضطرب هستیم که ببینیم افراد دیگر چگونه از این ابزار یا ابزارهای مشابه در آینده استفاده می کنند. نظر شما در مورد DrawBlog چیست؟ چگونه استفاده از این را می بینید؟ آیا از آن در سایت خود استفاده خواهید کرد؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-add-drawing-or-doodles-in-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید