چگونه به کاربران اجازه دهیم حسابهای WordPress خود را پاک کنند

آیا می خواهید به کاربران اجازه دهید حسابهای وردپرس خود را حذف کنند؟ اگر شما اجازه ثبت نام کاربر در سایت وردپرس خود را دارید ، و یک کاربر دیگر نمی خواهد حساب خود را نگه دارد ، پس باید به طور دستی از شما بخواهد حساب خود را حذف کنید. در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه می دهد حساب وردپرس خود را از قسمت حساب خود پاک کنند.

Allow users to delete their accounts in WordPress

چرا به کاربران اجازه می دهد خود را در وردپرس ثبت نام نکنند؟ h4>

بسیاری از وب سایت های وردپرس به کاربران امکان ثبت نام و ورود به سیستم را می دهد . این می تواند وب سایت های عضویت ، وبلاگ هایی که پست های ارسال شده توسط کاربر را بپذیرند ، یا فروشگاه آنلاین .

به محض اینکه کاربران حساب وردپرس خود را ثبت کنند ، نمی توانند به تنهایی آن را حذف کنند. آنها باید به صورت دستی از طریق فرم تماس .

دارندگان وب سایت ممکن است بخواهند محتوای مشارکت کننده کاربر را حفظ کنند یا حداقل آدرس ایمیل خود را داشته باشند. با این حال ، اگر به کاربران امکان کنترل اطلاعات آنها را بدهید ، در این صورت ممکن است اعتماد به نفس بیشتری در تعاملاتشان در وب سایت شما داشته باشد.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه به راحتی به کاربران اجازه می دهیم تا خود را در وردپرس ثبت نام کنند و اطلاعات حساب وردپرس خود را به طور کامل حذف کنند.

اجازه به کاربران برای پاک کردن حسابهای WordPress خود h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین Delete Me . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »حذف من در منطقه مدیر وردپرس خود بازدید کنید.

Delete Me settings

ابتدا می خواهید نقش های کاربر که می توانند نمایه های خود را حذف کنند. همچنین می توانید سبک و پیوند پیوندی را انتخاب کنید که آنها در صفحه نمایه خود مشاهده کنند.

به طور پیش فرض پس از حذف حساب ، این افزونه کاربران را به صفحه اصلی سایت شما هدایت می کند. با این حال ، می توانید آن را تغییر دهید و یک URL سفارشی برای هدایت مجدد مانند صفحه تشکر ارائه دهید. علاوه بر این ، می توانید نظرات کاربر را نیز حذف کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون باید در نقش های کاربری که قبلاً انتخاب کرده اید به یک حساب کاربری بروید. پس از ورود به سیستم ، از صفحه نمایه بازدید کرده و بخش جدیدی را مشاهده خواهید کرد که کاربران می توانند برای حذف حساب خود کلیک کنند.

Delete account link on user profile page

هنگامی که یک کاربر روی پیوند کلیک می کند ، به او هشدار داده می شود که با حذف یک حساب کاربری ، دسترسی و تمام محتوای وی حذف می شود. پس از موافقت کاربر ، این افزونه ادامه داده و حساب وی را حذف می کند.

افزودن پیوند حذف حساب به صفحه نمایه کاربر سفارشی h4>

اگر از عنوان صفحه نمایه کاربر سفارشی ، بنابراین با این روش می توانید به کاربران اجازه دهید حساب وردپرس خود را حذف کنند.

به سادگی کد کوتاه زیر را به الگوی صفحه نمایه سفارشی خود اضافه کنید:

[plugin_delete_me] حساب خود را حذف کنید [/ plugin_delete_me]

توجه: وقتی کاربری حساب خود را پاک می کند ، همه محتوای وی (پست ها ، صفحات ، انواع پست سفارشی) را نیز حذف کرده و به سطل زباله .

کاربر می تواند با استفاده از همان آدرس ایمیل مجدداً حساب جدید خود را ثبت کند ، اما این محتویاتی را که قبلاً به آنها کمک کرده اند بازیابی نمی کند. با این حال ، به عنوان مدیر سایت ، اگر محتوای آن برای همیشه حذف نشود ، می توانید آن را از سطل زباله بازیابی کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به کاربران اجازه می دهد تا ثبت نام خود را در وردپرس انجام دهند. همچنین ممکن است بخواهید گام به گام ما را ببینید راهنمای امنیتی وردپرس برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-delete-their-wordpress-accounts/.

دیدگاهتان را بنویسید