چگونه بهترین قالب برتر وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنیم

وقتی هستید راه اندازی یک وبلاگ ، انتخاب موضوع مناسب برای موفقیت شما بسیار مهم است. در طی مراحل ، شما احتمالاً باید بین تم های رایگان وردپرس در مقابل تم های برتر وردپرس تصمیم بگیرید. اغلب کاربران هنگام انتخاب تم برتر وردپرس از ما می پرسند کدام یک بهتر است و روند انتخاب ما چگونه است. در این مقاله ، ما نحوه انتخاب بهترین قالب برتر وردپرس را برای سایت خود شرح خواهیم داد. در پایان ، شما دقیقاً می دانید که به دنبال چه چیزی بگردید و کاملاً باید از آن اجتناب کنید!

Choosing the best premium WordPress theme

قالب رایگان وردپرس در مقابل قالب برتر وردپرس h4>

یکی از اصلی ترین دلایلی که بسیاری از کاربران تم حقوقی وردپرس را به جای تم رایگان انتخاب می کنند این است که از پشتیبانی تضمینی برخوردار می شوید.

تم های رایگان وردپرس اغلب به عنوان یک پروژه اشتیاق ساخته می شوند ، بنابراین شما نمی توانید پشتیبانی یا به روزرسانی را دریافت کنید.

از طرف دیگر ، وقتی هزینه یک تم برتر وردپرس را پرداخت می کنید ، مستندات ، دسترسی به پشتیبانی و به روزرسانی های منظم را بدست می آورید.

برخی از فروشگاه های موضوعی حتی فراتر رفته و آموزش های ویدئویی ، محتوای آزمایشی و حتی راه اندازی رایگان وبلاگ .

گذشته از این ، تم های برتر وب سایت شما را منحصر به فرد تر می کنند زیرا تم های رایگان توسط همه استفاده می شود.

با گفتن این موارد ، در اینجا چیزی است که شما باید هنگام انتخاب یک تم برتر وردپرس جستجو کنید.

1 زیبا و زیبا از طراحی مدرن h4>

Modern web design

احتمالاً مدتی است که از این موضوع در وب سایت خود استفاده می کنید. شما کاربران به آن عادت خواهید کرد. به همین دلیل شما باید موضوعی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد و برای مدت طولانی بدون نیاز به تغییرات اساسی قابل استفاده باشد.

عناصر خاصی از طراحی وجود دارد که توسط همه طراحان خوب برای ایجاد وب سایت های زیبا استفاده می شود.

  • ترکیب رنگ خوب
  • عالی تایپوگرافی
  • طرح تمیز
  • تصاویر زیبا

این عناصر در کنار هم هماهنگی و سازگاری زیبایی ایجاد می کنند که مورد توجه کاربران شما قرار می گیرد. نه تنها عالی به نظر می رسد ، بلکه به شما در دستیابی به اهداف شغلی نیز کمک می کند.

بیشتر تم های برتر با انتخاب نامحدود رنگ و ابزار داخلی برای انتخاب قلم ها ارائه می شوند. شما باید مطمئن شوید که قالب برتر وردپرس شما از تایپوگرافی بهتر خارج از جعبه استفاده می کند.

فقط به صفحه اصلی نگاه نکنید. در نسخه نمایشی موضوع عمیق تر شوید و بخشهای دیگر را کاوش کنید. به عنوان مثال ، اگر در حال ساخت سایت نمونه کارها سپس نسخه نمایشی موضوع را برای نمونه کارها بررسی کنید. اگر توصیفات ، سپس نحوه نمایش توصیفات در نسخه نمایشی موضوع را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی الگوی صفحه و طرح بندی برای استفاده وجود دارد. صفحه اصلی ، صفحات منفرد ، پست ها و بخش های وبلاگ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آنها از قوام و جذابیت طراحی یکسانی برخوردار هستند.

2. ویژگی ها در مقابل ارائه h4>

Features vs presentation

تفاوت اصلی بین تم ها و افزونه های وردپرس این است که تم ها قسمت ارائه وب سایت شما را مدیریت می کنند و پلاگین ها نیز عملکردها را مدیریت می کنند.

با این حال ، بازار تم برتر وردپرس بسیار رقابتی است و گاهی اوقات توسعه دهندگان تم نمی توانند در برابر وسوسه اضافه کردن قابلیت های پلاگین مانند بیشتر در تم های خود مقاومت کنند.

چرا این عمل بد تلقی می شود؟

هنگامی که یک موضوع وردپرس به قسمت پلاگین عبور می کند ، تغییر تم ها . به عنوان مثال اگر یک تم وردپرس از یک نوع پست سفارشی استفاده می کند ، سپس تغییر دادن یک موضوع دیگر باعث می شود انواع پست های سفارشی از فهرست مدیریت ناپدید می شوند.

کدهای کوتاه تعریف شده توسط موضوع نیز عملکرد را متوقف می کنند که باعث می شود تعویض فرآیندی دشوار و وقت گیر باشد.

از طرف دیگر ، تم های وردپرس وجود دارد که دقیقاً مانند یک پلاگین رفتار می کنند. ارائه قابلیت های مورد نیاز برای ایجاد وب سایت های بسیار خاص. به عنوان مثال تم های املاک و مستغلات یا مضامین هتل . برخی از این مضامین واقعاً مفید هستند ، اما اگر قصد استفاده از این مضامین را دارید ، باید بدانید که بعداً تغییر مضمون دشوار خواهد بود زیرا سایر مضامین ممکن است عملکرد مشابهی نداشته باشند.

3 امنیت و عملکرد h4>

Theme performance

بسیاری از مبتدیان وردپرس هنگام انتخاب موضوع برتر به سرعت و شیوه های کدگذاری مناسب توجه زیادی ندارند.

در رقابت برای به دست آوردن مشتریان جدید ، توسعه دهندگان قالب می توانند راه حل های ناامن و سریع را ادغام کنند که می تواند امنیت سایت شما را به خطر بیاندازد. مقدار دیوانه کننده ویژگی ها می تواند هزینه های مربوط به سرعت و عملکرد شما را در بر داشته باشد.

اکنون مسئله این است که بیشتر کاربران سطح مبتدی مهارت مطالعه کد را ندارند. بنابراین چگونه می دانید که کد پشت یک موضوع برتر از کیفیت خوبی برخوردار است؟

ابتدا ، شما باید تم های برتر خود را از فروشگاه های معتبر و معتبر تم وردپرس خریداری کنید. برخی از فروشگاه های موضوعی که به آنها اعتماد و توصیه می کنیم عبارتند از:

دوم ، به دنبال بررسی ها و توصیفات مشتری باشید. ببینید چه کسی از مضامین ساخته شده توسط آن مغازه یا برنامه نویس خاص استفاده کرده است. آیا وب سایت ها یا وبلاگ های بزرگی وجود دارند که از مضامین آنها استفاده کنند؟ صفحه توصیفات مربوط به فروشگاه موضوع را بررسی کنید یا نظرات آنها را در Google جستجو کنید.

4. بررسی سازگاری h4>

قبل از شروع مرور یک موضوع برتر ، چند لحظه ای وقت بگذارید و تمام ویژگی های مورد نظر خود را یادداشت کنید. به عنوان مثال:

  • آیا به پشتیبانی تجارت الکترونیکی نیاز دارید؟
  • آمادگی ترجمه برای وب سایت های غیر انگلیسی
  • پشتیبانی BuddyPress یا bbPress
  • افزونه های دیگری که ممکن است استفاده کنید

بسیاری از موضوعات برتر دارای قالب داخلی و پشتیبانی از محبوب ​​سیستم عامل تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce و بارگیری آسان دیجیتال .

اگر موضوعی که به دنبال آن هستید به زبان شما موجود نیست ، پس از توسعه دهنده طرح زمینه بخواهید ببیند آیا ترجمه در دست انجام است.

برخی از کاربران ممکن است بخواهند از پلاگین های بسیار خاصی برای ایجاد وب سایت های خاص مانند تابلوهای شغلی ، وب سایت های پاسخ س الات

و غیره از توسعه دهندگان طرح زمینه بخواهند که آیا موضوع آنها با یک پلاگین خاص کار می کند یا خیر.

شما باید مطمئن شوید که پول خود را در جای مناسب سرمایه گذاری می کنید.

پس از انتخاب قالب وردپرس Perfect Premium

یک تم برتر وردپرس به شما کمک می کند تا به راحتی وب سایت های با کیفیت بالا ایجاد کنید. با این حال ، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود سایت خود انجام دهید.

توصیه می کنیم نگاهی به این 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای همه وب سایت ها باشد. .

اگر می خواهید وب سایت خود را بیشتر سفارشی کنید ، باید به CSS Hero نگاه کنید که سفارشی سازی وب سایت ها را آسان می کند (به بررسی قهرمان CSS ).

امیدواریم این راهنما به شما کمک کند بهترین قالب برتر WordPress را برای سایت خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما با بهترین افزونه های فرم تماس با وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/choose-premium-wordpress-theme-site/.

دیدگاهتان را بنویسید