چگونه بررسی صفحه Facebook خود را در وردپرس نمایش دهیم

آیا می خواهید بررسی ها و رتبه بندی صفحه فیس بوک خود را در وبلاگ خود نشان دهید؟ بررسی های فیس بوک شامل رتبه بندی کاربران از محصولات یا خدمات شما است که یک دلیل اجتماعی عالی برای تقویت تبدیل است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بررسی صفحه Facebook خود را در سایت وردپرس خود نمایش دهید.

How to Display Your Facebook Page Reviews in WordPress

چرا باید مرورهای صفحه فیس بوک خود را نمایش دهید؟ h4>

صفحات فیس بوک دارای یک سیستم بررسی هستند که به کاربران امکان می دهد نظرات خود را ارسال کرده و محصولات / خدمات مورد علاقه خود را ارزیابی کنند. داشتن بررسی های خوب در صفحه فیس بوک خود ، کاربران جدید را در مورد ثبات نام تجاری خود مطمئن کنید.

این مرورهای صفحه فیس بوک مانند توصیفات در وردپرس . بیشتر کاربران به سختی می توانند یک توصیف نامه را در وبلاگ شما بگذارند. با این حال همه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند سیستم عامل هایی مانند فیس بوک که جمع آوری توصیفات را آسان می کند.

شما می توانید این نظرات را در وبلاگ خود نمایش دهید ، بنابراین بازدید کنندگان جدید می توانند به سرعت صحبت های دیگران در مورد خدمات شما را بخوانند. اثبات اجتماعی از این قبیل به شما کمک می کند تا اعتماد خود را به برند خود جلب کنید.

نمایش بررسیهای صفحه فیس بوک خود در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی بررسیهای فیس بوک پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای کشیدن و رها کردن ابزارک نظرات Facebook در نوار کناری وبلاگ ، باید به ابزارهای ظاهری »ابزارک در قسمت مدیریت WordPress خود بروید.

Drag and Drop Facebook Reviews Widget

بعد ، باید عنوان ویجت را اضافه کنید و روی دکمه اتصال به فیس بوک کلیک کنید تا صفحات خود را در این ابزارک راه اندازی کنید.

پس از اتصال ، تمام صفحات Facebook خود را مشاهده خواهید کرد. شما باید صفحه ای را که می خواهید در نوار کناری وردپرس خود نمایش داده شود ، انتخاب کنید.

Facebook Reviews Pro Widget

بعد ، برای مدیریت نمایش بررسی صفحه در وبلاگ خود ، باید تنظیمات ویجت را یکی یکی گسترش دهید. در گزینه های بازبینی ، می توانید Google قطعه های غنی ، تنظیم فیلترها برای نمایش نمایش ها و افزودن تعداد بررسی ها در هر صفحه.

در گزینه های نمایش می توانید عناصر غیرضروری را پنهان کنید ، پس زمینه تیره را فعال کنید ، طول بررسی را محدود کنید و یک موضوع را برای بررسی صفحه انتخاب کنید.

Review and Display Options

پس از آن باید گزینه های کشویی را گسترش دهید. از اینجا اگر مرور Slider Theme را فعال کنید ، آن را به صورت خودکار موضوع را در گزینه های نمایش شما تغییر می دهد. می توانید سرعت لغزنده را برطرف کرده و تعداد بازبینی ها را برای نمایش در هر اسلاید اضافه کنید.

در گزینه های پیشرفته می توانید پیوندها ، حافظه پنهان و تنظیمات API را برای بررسی صفحه فیس بوک مدیریت کنید.

Slider and Advanced Options

پس از انجام این تنظیمات ، ادامه دهید و تغییرات را ذخیره کنید. اکنون می توانید به وبلاگ خود سر بزنید تا بررسی های صفحه فیس بوک را در نوار کناری خود مشاهده کنید.

Facebook Page Reviews

همچنین می توانید برای بررسی صفحات Facebook خود کد کوتاه ایجاد کرده و در هر کجای وبلاگ خود نمایش دهید . برای این منظور ، شما به Facebook Reviews Pro نیاز دارید افزونه .

پس از فعال شدن ، به سادگی از صفحه تنظیمات »نظرات Facebook Pro بازدید کرده و به برگه سازنده کد کوتاه بروید. برای انتخاب صفحه خود باید روی دکمه اتصال به فیس بوک کلیک کنید

Create Shortcodes for Facebook Page Reviews

4 بخش برای مدیریت نمایش بررسی صفحه مشابه تنظیمات ویجت نوار کناری شما است. تغییرات شما به طور خودکار جعبه کد کوتاه را که در سمت راست صفحه قابل مشاهده است به روز می کند.

برای نمایش بررسی های صفحه فیس بوک خود در وردپرس می توانید این کد کوتاه را در پست های وبلاگ یا صفحه جای گذاری کنید. پس از آن به وبلاگ خود مراجعه کنید تا بررسی ها را در عمل مشاهده کنید.

Display Facebook Reviews on Pages or Posts

برای جذب کاربران از فیس بوک کارهای بیشتری می توانید انجام دهید مانند ارسال خودکار به فیس بوک از وبلاگ خود ، ایجاد فید اختصاصی فیس بوک برای کاربران و همچنین افزودن ورود با Facebook در وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه نمایش صفحات فیس بوک خود را در وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست کامل ما را در 9 افزونه وردپرس فیس بوک برای رشد وبلاگ و محبوب شدن در صنعت.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-your-facebook-page-reviews-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35