چگونه انواع پست سفارشی را به RSS اصلی وردپرس خود اضافه کنیم

سفارشی نوع ارسال یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های وردپرس 3.0 بود. این ویژگی به تنهایی افق استفاده از وردپرس را به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) گسترش داد. اگر از انواع پست سفارشی استفاده می کنید یا به انواع پست سفارشی فکر می کنید ، ممکن است تمایل داشته باشید که آن را در RSS Feed اصلی خود اضافه کنید. این گزینه به طور پیش فرض داخلی نیست زیرا خوراک RSS اصلی وردپرس شما فقط شامل “ارسال ها” حتی صفحات نیست ، بنابراین انواع پست سفارشی یک عکس طولانی است. در این مقاله ، ما به شما نحوه اشتراک گذاری پست های سفارشی به فیدهای اصلی RSS وردپرس را به اشتراک خواهیم گذاشت.

باید پرونده توابع.php طرح زمینه خود را باز کرده و کد زیر را در علامت گذاری PHP اضافه کنید:

 تابع myfeed_quest ($ qv) {
if (Isset ($ qv ['feed'])))
$ qv ['post_type'] = get_post_types ()؛
بازگشت $ qv؛
}
add_filter ('درخواست' ، 'myfeed_quest')؛

این کد برای تغییر نوع محتوای پیش فرض برای پست های وبلاگ “ارسال” در منبع اصلی RSS ، و همچنین افزودن انواع جدید پست سفارشی ، درخواست را اصلاح می کند.

اما اگر در پروژه جدید خود پنج نوع پست سفارشی داشته باشید و فقط می خواهید سه مورد را به خوراک اصلی RSS اضافه کنید ، چه می کنید؟ خوب ، این نباید مشکلی باشد زیرا ما فقط کد را کمی تغییر می دهیم تا به شما این گزینه را بدهد که فقط موارد دلخواه را در آن بگنجانید.

 تابع myfeed_quest ($ qv) {
if (Isset ($ qv ['feed']) &&! Isset ($ qv ['post_type'])))
$ qv ['post_type'] = آرایه ('ارسال' ، 'داستان' ، 'کتاب' ، 'فیلم')؛
بازگشت $ qv؛
}
add_filter ('درخواست' ، 'myfeed_quest')؛

اگر کد بالا را مشاهده کردید ، ما به سادگی یک آرایه اضافه کردیم تا انواع post_type را که در منبع اصلی RSS نشان داده می شود اصلاح کنیم. ما در حال نمایش پست ها ، داستان ، کتاب و فیلم های پیش فرض هستیم.

منبع: بلیط اصلی Trac # 12943

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-custom-post-types-to-your-main-wordpress-rss-feed/.

دیدگاهتان را بنویسید