چگونه اشتراک های ایمیل را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنیم

آیا می خواهید اشتراک ایمیل را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید؟ به تازگی ، یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که بهترین گزینه عضویت از طریق ایمیل در وردپرس چیست؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید اشتراک ایمیل را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید و لیست ایمیل خود را ایجاد کنید.

WordPress Email Subscription

چرا باید اشتراک را از طریق گزینه ایمیل به سایت خود اضافه کنید؟ h4>

در حالی که شبکه های اجتماعی راهی عالی برای تعامل با خوانندگان شما است ، ایمیل مطمئن ترین و مستقیم ترین راه ارتباطی است. با ارائه اشتراک ایمیل در وبلاگ خود ، می توانید بازدید مداوم از سایت خود را ایجاد کنید.

اشتراک ایمیل همچنین به کاربران شما راهی دیگر برای مصرف محتوای شما می دهد زیرا ممکن است برخی از افراد در رسانه های اجتماعی نباشند. به راهنمای کامل ما در مورد اینکه چرا باید ساخت لیست ایمیل خود را بلافاصله شروع کنید .

اغلب مبتدیان فکر می کنند اضافه کردن اشتراک ایمیل کار پیچیده ای است. این اصلاً درست نیست.

راه اندازی اشتراک وردپرس RSS برای ارسال ایمیل کاملاً رو به جلو است و کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. به محض تنظیم آن ، خوانندگان شما به طور خودکار ایمیل های روزانه یا هفتگی حاوی محتوای جدید شما را دریافت می کنند.

اکنون از آنجا که چندین سرویس و پلاگین وجود دارد که به شما امکان می دهد اشتراک ایمیل را در وردپرس تنظیم کنید ، ما فقط 3 افزونه و سرویس اشتراک ایمیل برتر را پوشش خواهیم داد.

MailChimp RSS به ایمیل h4>

MailChimp یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی از طریق ایمیل است. این یک سرویس پولی است ، اما آنها گزینه کمتری را برای کسانی که کمتر از 2000 مشترک دارند ارائه می دهند.

برای شروع سریع با MailChimp به راهنمای ما در استفاده از MailChimp و وردپرس .

به خاطر این مقاله ، فرض می کنیم که شما برای MailChimp و اولین لیست ایمیل خود را ایجاد کرد. مرحله بعدی راه اندازی یک کمپین RSS به ایمیل است.

برای ایجاد یک کمپین جدید به سادگی از کمپین ها »ایجاد کمپین بازدید کنید.

Creating a new MailChimp Campaign

MailChimp اکنون انواع مختلفی از کمپین ها را که می توانید ایجاد کنید به شما نشان می دهد. شما باید بر روی گزینه RSS Driven Campaign کلیک کنید.

Creating RSS to email campaign in MailChimp

با این کار می توانید به صفحه تنظیمات کمپین بروید ، در اینجا لازم است لینک RSS RSS سایت وردپرس خود را ارائه دهید. نشانی اینترنتی خبرمایه Yourite.com/feed/

است

همچنین باید زمان و دفعات ایمیل را انتخاب کنید. می توانید ایمیل های روزانه ، هفتگی یا ماهانه را ارسال کنید.

RSS to email settings

در صفحه بعد ، شما باید اطلاعات مربوط به کمپین را ارائه دهید. مشاهده خواهید کرد که MailChimp قبلاً بیشتر قسمتهای صفحه را از قبل پر کرده است. این تنظیمات باید در بیشتر وبلاگ ها کارساز باشد ، اما در صورت لزوم آنها را تغییر دهید.

Changing RSS to email campaign info

اکنون باید بر روی دکمه بعدی کلیک کنید تا الگویی برای ایمیل های خود انتخاب کنید. MailChimp به شما امکان می دهد الگوی خود را با افزودن آرم ، خط مشی و سایر عناصر دیگری که می خواهید اضافه کنید ، سفارشی کنید.

Design your RSS to email template

هنگامی که سفارشی سازی به پایان رسید ، روی دکمه بعدی کلیک کنید و سپس روی ذخیره و خروج کلیک کنید.

این همه ، شما با موفقیت وردپرس RSS خود را برای ارسال خبرنامه به ایمیل با استفاده از MailChimp ایجاد کرده اید.

برای افزودن فرم اشتراک ایمیل به وب سایت خود ، به سادگی از صفحه لیست ها در حساب MailChimp خود بازدید کرده و بر روی نماد فلش رو به پایین در کنار لیست ایمیل خود کلیک کنید. پس از آن فرم های ثبت نام را از فهرست انتخاب کنید.

Creating MailChimp email signup form

MailChimp سپس از شما می پرسد که چه نوع فرم ورود به سیستم را می خواهید ایجاد کنید. فرم های جاسازی شده را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی ، می توانید فرم ثبت نام ایمیل خود را سفارشی کرده و کد تعبیه را تولید کنید. سپس می توانید این کد را در یک ابزارک متن در وب سایت وردپرس خود کپی و جایگذاری کنید.

یا می توانید از OptinMonster از یک افزونه ایجاد شده توسط تیم WPBeginner استفاده کنید که این روند را ایجاد می کند بسیار راحت تر و فرم های بسیار خوبی برای ثبت نام ، نوارهای شناور ، نمایش اسلایدها ، پنجره های بازشو با هدف خروج و موارد دیگر را به شما ارائه می دهند.

RSS به ایمیل Aweber h4>

Aweber یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی است. این یک سرویس پولی است ، اما آنها 30 روز استفاده آزمایشی رایگان ارائه می دهند. بسیاری از وبلاگ نویسان و بازاریابان اینترنتی ترجیح می دهند از AWeber استفاده کنند.

اگر به تازگی به Aweber می پیوندید ، پس از ورود به سیستم برای اولین بار به سیستم وارد خواهید شد.

پس از ورود به داشبورد Aweber خود ، به سادگی از Messages »Broadcasts Blog بازدید کنید.

Creating blog broadcasts - RSS to email subscription in Aweber for WordPress

در صفحه بعدی ، روی دکمه سبز با عنوان “ایجاد یک پخش بلاگ” کلیک کنید.

Create a blog broadcast

این شما را به صفحه جدیدی می رساند که می توانید RSS خود را برای تبلیغات ایمیل تنظیم کنید. ابتدا باید URL خوراک RSS وبلاگ خود را وارد کنید. پس از آن باید یک عنوان برای ایمیل ها ارائه دهید.

Aweber RSS to email settings

کمی به پایین پیمایش کنید ، و می توانید الگویی برای ایمیل خود انتخاب کنید. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید و سپس روی بارگیری الگو کلیک کنید.

Choosing a template for your email

پس از انتخاب الگوی خود ، برای پیکربندی زمان و فرکانس ایمیل ها ، بیشتر به پایین پیمایش کنید. می توانید تنظیم کنید که به محض اینکه آیتم جدید در فید RSS شما ظاهر شود ، ایمیل ارسال کنید. همچنین می توانید خلاصه های ایمیل روزانه ، هفتگی یا حتی ماهانه ارسال کنید.

Set email timings and frequency in Aweber

پس از تنظیم این گزینه ها ، باید روی دکمه Save Blog Broadcast کلیک کنید.

این همه ، شما با موفقیت Aweber RSS را برای اشتراک ایمیل راه اندازی کردید.

اگر قبلاً فرم ثبت نام ایمیل را به سایت وردپرس خود اضافه نکرده اید ، مرحله بعدی افزودن فرم ثبت نام به نوار کناری وردپرس است. برای طراحی فرم ثبت نام ایمیل خود کافیست بر روی “فرم های ثبت نام” در داشبورد Aweber کلیک کنید.

Creating Aweber Email Signup form

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و فرم خود را ذخیره کنید. در آخر به قسمت انتشار خواهید رسید. در آنجا باید بر روی دکمه “من فرم خود را نصب خواهم کرد” کلیک کرده و کد جاسازی فرم را کپی کنید.

Copy the email signup form code for your WordPress site

اکنون به ابزارهای ظاهری> در سایت وردپرس خود بروید و این کد را در یک ابزارک متن جایگذاری کنید.

یا می توانید از OptinMonster از یک افزونه ایجاد شده توسط تیم WPBeginner استفاده کنید که این روند را ایجاد می کند بسیار راحت تر و فرم های بسیار خوبی برای ثبت نام ، نوارهای شناور ، نمایش اسلایدها ، پنجره های بازشو با هدف خروج و موارد دیگر را به شما ارائه می دهند.

استفاده از اشتراک های Jetpack

Jetpack گزینه دیگری برای کاربرانی است که می خواهند اشتراک ایمیل را به سایت وردپرس خود اضافه کنند. این کاملا رایگان است ، اما نکته منفی این است که شما لیست خود را کنترل نمی کنید.

اشتراک های Jetpack یک خبرنامه کامل نیست. به عنوان مثال ، اگر می خواهید جدا از پست های روزانه وبلاگ خود ، ایمیل ارسال کنید ، پس با استفاده از اشتراک های Jetpack نمی توانید این کار را انجام دهید. همچنین ، اگر بعداً تصمیم گرفتید به یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل که بیشتر وبلاگ نویسان انجام می دهند بروید ، کاربران شما باید دوباره لیست ایمیل را انتخاب کنند.

با گفتن این موارد ، در اینجا نحوه افزودن اشتراک های ایمیل Jetpack به سایت خود وردپرس میزبانی شده ارائه شده است. اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Jetpack است پلاگین پس از فعال شدن ، این افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان Jetpack را به نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

Jetpack requires you to link your site to WordPress.com

افزونه Jetpack شما را ملزم می کند که یک حساب WordPress.com ایجاد کنید و سایت خود را با آن پیوند دهید (به راهنمای ما در تفاوت بین سایت های WordPress.com و WordPress.org خود میزبان ) اگر حساب WordPress.com دارید ، می توانید از آن استفاده کنید یا می توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

بعد از اینکه Jetpack را به WordPress.com متصل کردید ، باید از Appearance »Widgets بازدید کنید. ابزارک Blog Subscription (Jetpack) را به یک نوار کناری بکشید و رها کنید و سپس روی ذخیره دکمه ذخیره تنظیمات ابزارک خود کلیک کنید.

همچنین می توانید گزینه اشتراک را در زیر فرم نظر خود فعال کنید. به صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو بروید و به بخش اشتراک Jetpack بروید. کادر کنار گزینه های اشتراک وبلاگ و اشتراک نظر را علامت بزنید. برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

Adding subscription options in comment form

این همه شماست که با موفقیت اشتراکات ایمیل Jetpack را در سایت وردپرس خود تنظیم کرده اید. اگر هرگز می خواهید به سرویس ایمیل دیگری بروید ، در اینجا نحوه تغییر اشتراک از Jetpack به MailChimp ، Aweber و غیره .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند اشتراک ایمیل را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید. همچنین می توانید بررسی کنید که چگونه ما با استفاده از OptinMonster 600٪ مشترکین ایمیل خود را افزایش دادیم.

در حالی که ده ها افزونه و سرویس دیگر وجود دارد که به شما امکان می دهد اشتراک ایمیل را برای وبلاگ وردپرس خود تنظیم کنید ، مواردی که در بالا توصیه می کنیم. برای کسانی که تعجب می کنند ، از MailChimp و OptinMonster برای مدیریت اشتراک های ایمیل WPBeginner استفاده می کنیم. در اینجا یک آموزش در مورد نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل روزانه و هفتگی در وردپرس مشابه WPBeginner.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به صورت صحیح اشتراک ایمیل را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید ایمیل بازاریابی 101 راهنمای شروع لیست ایمیل خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-email-subscriptions-for-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35