چشم اندازی برای یک فهرست بهتر و جذاب افزونه های وردپرس

بهترین قسمت در مورد وردپرس پلاگین ها هستند. آنها به شما امکان می دهند وردپرس را تقریباً برای انجام هر کاری که تصور کنید انجام دهید. بیش از 21000 افزونه در مخزن افزونه های وردپرس وجود دارد . در طول چند ماه گذشته ، من (سید) قصد نوشتن پستی را داشتم که در مورد چشم انداز من برای یک فهرست بهتر و جذاب افزونه های وردپرس صحبت کند. در اینجا ، من در مورد برخی از مسائل جدی تجربه کاربر و چگونگی بهبود آن صحبت خواهم کرد.

جستجو h4>

جستجو یکی از ویژگی هایی است که واقعاً یک نقص در این سیستم عامل بوده است. به همین دلیل ، بسیاری از کاربران از جستجوی گوگل سفارشی در سایت های وردپرسی خود استفاده می کنند. خود شاخه افزونه در پایین یادداشتی دارد که با عنوان “شما همچنین می توانید جستجوی خود را در Google امتحان کنید” با یک پیوند. اما آیا واقعاً کافی است؟ با توجه به اینکه بسیاری از افراد با استفاده از داشبورد وردپرس خود که از جستجوی مشابه سایت اصلی استفاده می کند ، افزونه هایی را اضافه می کنند که ایده آل نیست.

در این مثال ، “SEO” را در پوشه پلاگین جستجو می کنم. به طور پیش فرض نتایج براساس ارتباط مرتب می شوند. در زیر تصویری از 3 افزونه برتر براساس موضوع وجود دارد:

SEO Plugin Search Result

از دیدن نتایج شوکه شدم. شاید من کمی مغرض باشم ، اما به وضوح فکر کردم که SEO WordPress توسط Yoast یا بسته همه در یک سئو در بالای صفحه قرار دارد. نتایج این بود که پلاگین Yoast SEO در رتبه 3 قرار داشت و همه در یک بسته SEO حتی در صفحه اول نبود.

بنابراین بیایید این موضوع را روشن کنیم. دو مورد از محبوب ترین افزونه های جستجوگرها (به ترتیب 12M و 2M بارگیری) در سطح بالایی قرار ندارند. همچنین دو افزونه در بالا به اندازه افزونه Yoast’s SEO امتیاز بالایی ندارند. این هیچ منطقی نیست برخی خواهند گفت که ما فقط نمی توانیم محبوب ترین افزونه ها را به سمت بالا داشته باشیم زیرا این به توسعه دهندگان جدید فرصتی نمی دهد. این کاملا درست است. در طی Gainesville WordPress Meeting بسیار کوچک ما ، رایان فرانکل (Ryanfrankel @) یک راه حل بسیار جالب ارائه داده است. راه حل ایجاد الگوریتم جستجو بود که دسته ای از متغیرهای جامعه را اضافه کند.

این متغیرها می توانند:

باشند

  • تعداد بارگیری – مطمئناً این ممکن است به افزونه های قدیمی یک مزیت جزئی بدهد ، اما ما می توانیم این مورد را به عنوان یک متغیر تأثیر ضعیف نگه داریم.
  • تأیید کاربر – از آنجا که فقط کاربران ورود به سیستم مجاز به افزودن موارد دلخواه ، دادن رتبه بندی به ستاره و رأی دادن هستند اگر افزونه ای کار می کند یا نمی کند ، بنابراین باید نوعی سیستم شهرت اضافه کنیم. من این را بیشتر در بخش خود توضیح می دهم.
  • اعتبار نویسنده – برای نویسندگان مشهور معتبر ، آنها باید شهرت بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال ، ما می دانیم که اندرو ناسین کمک زیادی به هسته می کند. او قطعاً می داند چه می کند. او باید از نویسنده شهرت بالاتری نسبت به شخصی که تازه شروع به توسعه کرده است ، برخوردار باشد من معیارهای مربوط به این را در بخش خود شرح می دهم.

با استفاده از این معیارها ، می توانیم ارتباط نتایج جستجوی پلاگین را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیم. بیایید در سیستم شهرتی که در بالا به آن اشاره کردم ، فرو برویم.

سیستم اعتبار h4>

انجمن های وردپرس فاقد سیستم شهرت هستند. سایتهایی مانند StackExchange و Quora هر دو آن را دارند. وقت آن است که WordPress.org چیزی مشابه را اضافه کند. کاربران باید بتوانند به بهترین پاسخ رأی دهند. پاسخهایی که رأی مثبت می دهند امتیازاتی به اعتبار کاربر اضافه می کنند. افرادی که س askingال می کنند می توانند از یک کاربر خاص با مجموعه ای خاص از قیمت س sortال کنند (نوعی مانند Quora). مطمئناً این به کاربران فعال تر و قدیمی تر مزیت قابل توجهی نسبت به تازه واردان خواهد داد ، اما نحوه کار اینگونه نیست. ما اجازه نمی دهیم که یک توسعه دهنده جدید بلافاصله به یک توسعه دهنده اصلی تبدیل شود. آنها باید ارزش خود را با مشارکت کد کیفیت برای مدت زمان طولانی ثابت کنند. این سیستم شهرت دقیقاً همین کار را انجام خواهد داد.

سپس می توانیم از سیستم شهرت برای تأثیر بر نتایج جستجوی پلاگین استفاده کنیم. اگر کاربری با اعتبار بالاتر افزونه خاصی را پسندیده باشد ، قطعاً تفاوتی ایجاد می کند. به عنوان مثال ، وقتی اتو از یک افزونه خوشش می آید ، پس تصور می کنم که این یک افزونه بسیار خوب باشد. برای درجه بندی ستاره می توان از همین نوع اقدامات استفاده کرد.

اعتبار نویسنده پلاگین

در حالی که با نویسندگان افزونه مانند هر کاربر دیگر رفتار می شود ، شهرت جداگانه ای برای پلاگین ها دارند. این می تواند حساب شود تا آیا این نویسنده از افزونه خود پشتیبانی می کند؟ این نویسنده چند افزونه خوب دارد؟ به عنوان مثال ، اگر Mark Jaquith در یک پلاگین خاص مشارکت داشته باشد ، انتظار دارم که کمی بالاتر از سایرین رتبه بگیرد. در مورد سایر رهبران صنعت نیز همین طور است.

هدف این نیست که نویسندگان پلاگین جدید دلسرد شوند. بلکه قدردانی از نویسندگان پلاگین خوب است. این امر نویسندگان جدید را به ایجاد شهرت بهتر در جامعه با ارائه حمایت ترغیب می کند. ما شاهد مشارکت بیشتر مشاغل مبتنی بر وردپرس در انجمن ها خواهیم بود.

مسئولیت دادن به افراد h4>

در حال حاضر ، به نظر می رسد که افراد فقط می توانند یک افزونه را خراب گزارش دهند یا 1 ستاره به آن امتیاز دهند بدون اینکه واقعاً به نویسنده کمک کنند. بله ، اگر کسی گزارش دهد که افزونه ای خراب است ، به صفحه تالارهای گفتمان پشتیبانی منتقل می شود که آنها را تشویق می کند در مورد مشکل خود بنویسند. اما مردم به راحتی می توانند شکسته آن را گزارش دهند و در مورد آن چیزی ننویسند. رتبه بندی شکسته هنوز باقی است. باید یک اعتبار سنجی وجود داشته باشد تا ببینید آیا کاربر س forumال انجمن پشتیبانی را انجام داده است یا خیر. در غیر این صورت ، رأی شکسته آنها نباید حساب شود. زیرا آنها با گفتن اینکه خراب است بدون توضیح نحوه خراب شدن ، به کسی کمک نمی کنند.

در مورد رتبه بندی ستاره نیز همین طور است. این موارد باید در نمایه هر کاربر نمایش داده شود. باید گزینه ای برای اضافه کردن یک بررسی وجود داشته باشد که توضیح دهد چرا کاربر آن را 2 ستاره یا 5 ستاره قرار داده است. این نوع پاسخگویی به جامعه بزرگتر کمک می کند.

پلاگین های تجاری h4>

مخزن تم های وردپرس دارای یک برگه برای تم های تجاری است. با این وجود افزونه ها این کار را نمی کنند. این هیچ عدالتی انجام نمی دهد همه باید از افزونه های خوب وردپرس مانند اشکال جاذبه ، VaultPress ، BackupBuddy و غیره پوشه افزونه ها اصلاً چنین کاری نمی کند. حداقل ، باید صفحه ای داشته باشد که فروشگاه های پلاگین های تجاری را مانند فروشگاه های موضوعی فهرست کند.

در دراز مدت ، واقعاً منطقی است که میزبان پلاگین های تجاری در مخزن مشابه بازارهای iOS یا Android باشد. من می دانم که این مسائل خاص خود را دارد و می تواند موضوعی برای خودش باشد ، اما نمی توانم آن را ذکر نکنم.

من می دانم که پیاده سازی همه اینها زمان زیادی می برد. من مطمئن نیستم که آیا هر یک از اینها واقعاً اجرا خواهد شد یا خیر. اما از نظر من ، این قطعاً باعث می شود فهرست افزونه ها بسیار بهتر و جذاب تر شوند. خوشحال می شوم افکار شما را بشنوم؟ به نظر شما فهرست افزونه ها باید چه چیزی را تغییر دهد؟ آیا با دید من موافقید؟ چه عیب هایی در دید من وجود دارد که نمی توانم آنها را تشخیص دهم؟ لطفاً در نظرات به من اطلاع دهید.

توجه: این مقاله توسط سید بلخی نوشته شده است. نظرات در اینجا کاملاً مربوط به وی است و مربوط به ویراستاران دیگر نیست.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/a-vision-for-a-better-and-more-engaging-wordpress-plugins-directory/.

دیدگاهتان را بنویسید