چرا شما نباید تاریخ را از پست های وبلاگ وردپرس خود حذف کنید

وقتی WPBeginner را در سال 2009 شروع کردم ، تصمیم گرفتم تاریخ را در هیچ یک از پستهای وبلاگ خود قرار ندهم. من این کار را کردم زیرا فکر می کردم از بقیه باهوش هستم. نظریه من این بود که WPBeginner یک وبلاگ نیست. منبعی مانند کد وردپرس یا ویکی پدیا است که هیچ یک از آنها تاریخ مقالات خود را ندارند. علاوه بر این ، فکر من این بود که حذف تاریخ از پست های وبلاگ ، کاربران را فریب می دهد که فکر می کنند محتوای من همیشه سبز است. پسر من اشتباه کردم در ماه های اخیر ، من روندی را مشاهده می کنم که بیشتر و بیشتر بازاریابان اینترنتی و “متخصصان سئو” خود خوانده به کاربران خود توصیه می کنند تاریخ را از پست های وبلاگ وردپرس خود حذف کنند. در این مقاله ، من جزئیات مفصلی در مورد اینکه چرا تصمیم گرفتم در ابتدا تاریخ نگذارم و بعداً چه عواملی ذهنم را تغییر داد ، ارائه می دهم. من همچنین در مورد / تأثیرات SEO در داشتن تاریخ در پست های وبلاگ خود (پس از پنگوئن و پاندا) توضیح خواهم داد. سرانجام ، هدف من این است که پس از خواندن کل این پست ها متوجه شوید که مشکل شما با تاریخ نیست ، بلکه با تاریخ منتشر شده است. من راه حلی پیدا کردم که مورد رضایت شما ، کاربران و موتورهای جستجو باشد.

دلایل حذف یا عدم احتساب تاریخ ها h4>

وقتی برای اولین بار WPBeginner را در سال 2009 شروع کردم ، همیشه آن را به عنوان یک سایت منبعی مشابه WordPress Codex یا Wikipedia دیدم. اگر از هر یک از این دو استفاده کرده اید ، می دانید که آنها در نوشته های خود مهر یا تاریخ ندارند. احتمالاً فکر کرده اید که مزیت احتمالی آن چیست؟ خوب ، به عنوان کاربر ، تعصب داخلی نسبت به محتوای منسوخ شده داریم. لحظه ای که تاریخی را می بینیم ، برنامه ریزی شده است که آن را در یکی از دو دسته طبقه بندی کنیم: منسوخ یا مربوط . از نظر تئوری فقط به دلیل قدیمی بودن محتوا به معنای بی ربط بودن آن نیست ، اما کاربران این فرض را می کنند. به عنوان یک وبلاگ نویس این فکر برای من ناراحت کننده بود زیرا می خواستم همه مطالب من را بخوانند. خوب من چکار کردم؟ من تصمیم گرفتم تاریخ را در پست های وبلاگ خود قرار ندهم. فکر من این بود که مردم ویکی پدیا را حتی در صورت داشتن اطلاعات مربوطه که ممکن است به روز نباشد ، می خوانند. از آنجا که کاربر هرگز از تاریخ انتشار اصلی مطلع نیست ، به همین دلیل شک می کند.

Wrong Way

در چند ماه گذشته ، من دیدم که بسیاری از بازاریابان اینترنتی و SEO در مورد داشتن تاریخ در پست های وبلاگ حکم خود را صادر کرده اند. هرکدام دلایل خاص خود را دارند ، اما همه آنها از همان محتوای مهم همیشه سبز پیروی می کنند. هنگامی که وبلاگ های مشهوری مانند CopyBlogger تصمیم به حذف تاریخ ها می گیرند ، این یک مثال را نشان می دهد برای دیگران که آنها را دنبال کنند.

من قبلاً از این جاده پیموده ام و می توانم به شما بگویم که چرا یک مسیر اشتباه است.

چرا دیگر هرگز تاریخ ها را حذف نمی کنم h4>

من اشتباه مشابهی را دو بار مرتکب نمی شوم. نداشتن قرار در ابتدا یک اشتباه بود ، و من فکر نمی کنم که این اشتباه را تکرار کنم. امید من این است که پس از خواندن این مقاله ، شما نیز همین کار را انجام دهید. هنگام شروع WPBeginner ، اولویت اصلی من کمک به کاربران با WordPress من بود آموزشها . من نیز مانند سایر وبلاگ نویسان می خواستم فکر کنم که مطالب من همیشه سبز است. اما در واقعیت این نیست. حتی اگر دوباره برگردم و مقالات را به روز کنم ، اما به طور مرتب نمی توان همه چیز را به روز نگه داشت.

در آغاز ، هیچ مشکلی و شکایتی در مورد تاریخ نداشتم. با این حال ، در طی 6 ماه گذشته ، من از طریق شکایت از یک مقاله قدیمی ، ایمیل هایی را از کاربران دریافت کردم. در ابتدا ، من به راحتی می خواهم مقاله را فوراً به روز کنم. با این حال با رشد سایت ، به روزرسانی همه مقالات بعید به نظر می رسید. کار به جایی رسید که به طور منظم چندین ایمیل ، توییت یا پیام فیس بوک در مورد تاریخ ها دریافت می کردم. یک سال و نیم طول کشید تا از لجبازی دست کشیدم و تاریخ ها را در پست اضافه کردم.

Hindsight

با توجه به عقاید من ، متوجه شدم که با نداشتن تاریخ در سایت ، چه ضرری برای کاربران و جامعه بزرگتر وردپرس وارد کردم. من می خواستم به مبتدیان وردپرس کمک کنم ، اما گاهی اوقات آنها را گمراه می کردم و یا باعث سردرگمی بیشتر می شدم زیرا آنها نمی دانستند که به دنبال تصویر یا آموزش قدیمی هستند.

اضافه کاری ، من همچنین یاد گرفته ام که تعداد بسیار کمی پست همیشه سبز است. شما همیشه چیز جدیدی یاد می گیرید و روش های شما تغییر می کند. وقتی کسی در جلسه ای که شما صحبت می کنید و با یک پست قدیمی مخالفت می کنید ، کلمات خود را نقل می کند به شما ضربه می زند. حدس بزنید چه اتفاقی می افتد ، اگر آن پست تاریخی در آن نیست ، پس نمی توانید به خوبی بگویید که مقاله قدیمی است.

پایین خط اگر شما برای خوانندگان خود واقعاً ارزش قائل هستید ، تاریخ ها را حذف نمی کنید. با این تعریف وبلاگ ها قدیمی هستند. خواه تاریخ داشته باشید یا نه ، هنوز پست های خود را با ترتیب زمانی معکوس نشان می دهید. اگر واقعاً اعتقاد دارید که محتوای شما همیشه سبز است ، پس چرا آن ترتیب را تغییر نمی دهید و پست ها را به ترتیب تصادفی نمایش نمی دهید (اکنون این یک چالش است).

منتظر بمانید ، چگونه می توانم راضی باشم که می دانم پست های وبلاگ من قدیمی است؟ آیا Google محتوای منسوخ شده را جریمه نمی کند؟ آیا به دلیل تعصب کاربران نسبت به پست های قدیمی ، دیگر خوانندگان را از دست می دهم؟ خوب من راضی هستم زیرا من راهی دیگر برای نمایش تاریخ هایی پیدا کردم که من و خوانندگانم را راضی نگه دارد. فکر می کنم موتورهای جستجو را نیز راضی نگه دارد.

روش تاریخ جدید ، خوانندگان و موتورهای جستجو h4>

فهمیدم که مشکل من خرما نبود. با ویژگی “تاریخ انتشار” بود زیرا منعکس کننده میزان کار من در سایت نبود. ویژگی تاریخ منتشر شده برای کتابها مرتبط است زیرا نویسندگان کتاب کتاب اصلی را به روز نمی کنند. در عوض با نسخه 2 بیرون می آیند. به عنوان یک وبلاگ نویس ، من شخصاً بر می گردم که هر روز یک یا دو پست در WPBeginner به روز کنم ، اما هنوز آن پست نشان داده شده در تاریخ قدیمی تر است. خوشبختانه ، وردپرس همچنین توانایی نشان دادن “آخرین تاریخ به روز شده” را دارد که به نظر من راه حلی بود که در کل لازم داشتم.

Working Time

در ارسال داده های mete WPBeginner ، ما تصمیم گرفته ایم تاریخ منتشر شده را با آخرین تاریخ به روز شده جایگزین کنیم. کد به این شکل است:

آخرین بروزرسانی در 

عملکرد زمان تغییر یافته در وردپرس آخرین باری را که به روز کرده اید پست را بررسی می کند. اگر آخرین باری که پست را به روز کرده اید ، زمان انتشار آن بوده است ، در این صورت تاریخ انتشار آن نشان داده می شود. با این حال ، اگر شش ماه بعد به دنبال به روزرسانی آن پست بودید ، آخرین تاریخ بروزرسانی شده نشان داده می شود.

من معتقدم در دنیای امروز ، آخرین تاریخ به روز شده برای خوانندگان با ارزش تر از تاریخ انتشار واقعی است. تاریخ منتشر شده بی ربط است وقتی شما جلو رفته و کل مقاله را بازنویسی کرده اید.

اکنون در مورد موتورهای جستجو ، اگر فکر می کنید حذف خرما از طرح شما باعث فریب آنها می شود ، بسیار ساده لوح هستید. نقشه سایت وردپرس شما شامل آخرین تاریخ اصلاح شده هر مقاله است و احتمال دارد که شما نقشه سایت خود را در Google Webmaster Tools ارسال کرده باشید. من شخصاً برای کاربرانم می نویسم و ​​برای افکار آنها بسیار بیشتر از برخی موتورهای جستجو ارزش قائل هستم. با این حال ، کد بالا از نشانه گذاری طرحواره مناسب پیروی می کند که آخرین زمان به روزرسانی پست را به موتورهای جستجو می گوید. بله ، این بدان معناست که Google آخرین تاریخ به روز شده را در کنار ورودی شما به جای تاریخ انتشار اصلی نشان می دهد.

سرانجام ، ویژگی زمان تغییر یافته من را به عنوان یک وبلاگ نویس راضی می کند. من خودم را کاملاً با استاندارد بالا نگه می دارم و می دانم که کاربرانم هم اجازه نمی دهند من بلغزانم (از همه ممنونم که با من سختگیری کردید). حتی اگر تمام وبلاگ ها قدیمی باشند ، مخاطبان WPBeginner چنین اجازه ای را نمی دهند. ما گزارش های منظمی درباره مقالات منسوخ شده دریافت می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه زودتر آنها را به روز کنیم. اگر مقاله ای منسوخ مشاهده کردید ، لطفاً با ارسال توییت به ما اطلاع دهید wpbeginner یا با استفاده از فرم تماس .

این راه حل همه را راضی نگه می دارد.

Everyone is Happy

امروز من هنوز WPBeginner را بیش از یک وبلاگ می بینم. من آن را به عنوان بهترین سایت منابع وردپرس می دانم و با افزودن تاریخ فکر می کنم که آن را حتی بهتر کرده ام. داشتن ارتباط با زمان ، ما را به عنوان منبع بدی تبدیل نمی کند بلکه ما را به یک سایت منبع مفیدتر تبدیل می کند. امید من این است که با نظر من ، شما را متقاعد کرده ام که تاریخ را از پست های وبلاگ وردپرس خود حذف نکنید. من همیشه بازخورد و انتقاد دارم. لطفاً نظرات خود را در مورد این موضوع در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/why-you-should-not-remove-dates-from-your-wordpress-blog-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید