پروژه یا مدیریت وظایف در وردپرس با CollabPress

آیا وبلاگ چند نویسنده ای اجرا می کنید؟ آیا شما دانشجویی هستید که می خواهید روی یک پروژه گروهی کار کنید و به یک ابزار مدیریت وظیفه نیاز دارید؟ برد ویلیامز (williamsba) از WebDevStudios یک پلاگین جدید به نام CollabPress منتشر کرده است که نصب استاندارد وردپرس را به یک ویژگی کامل تبدیل می کند. برنامه مدیریت پروژه با یک کلیک! CollabPress یک افزونه all in one project و task برای وردپرس است که به راحتی به شما امکان می دهد پروژه های نامحدود ، لیست کارها و وظایفی را با تمام ویژگی هایی که انتظار دارید ایجاد کنید. در این مقاله ، ما یک نمای کلی از CollabPress و نحوه شروع استفاده از آن به شما ارائه می دهیم.

ویژگی های CollabbPress

  • پروژه های نامحدود ، لیست وظایف ، وظایف و نظرات
  • به راحتی پروژه ها ، لیست وظایف ، وظایف و نظرات را ویرایش / حذف کنید
  • اعلان های ایمیل برای کارهای جدید و نظرات
  • موعد مقرر را با نمای تقویم تعیین کنید
  • از حساب های کاربری داخلی وردپرس استفاده می کند
  • فعالیت فعالیت ردیابی کلیه فعالیت ها
  • سازگار با چند سایت
  • 100٪ GPL و رایگان!

اول از همه ، باید افزونه CollabPress را نصب و فعال کنید. پس از انجام این کار ، گزینه جدیدی را در ناوبری کناری مشاهده می کنید که می گوید: “CollabPress”. این منو دارای 2 گزینه است ، یکی برای “تنظیمات” و دیگری برای ایجاد و مدیریت وظایف.

در صفحه تنظیمات ، می توانید حداقل نقش کاربر را که می خواهید برای مشارکت در همکاری خود به آن دسترسی داشته باشید ، انتخاب کنید. این یک گزینه عالی برای داشتن چنین افزونه ای است. همچنین به شما امکان می دهد اعلان ایمیل را برای کاربران تعیین کنید ، بنابراین آنها می دانند که آیا وظیفه ای به آنها محول شده است.

در داشبورد CollabPress ، صفحه ای را مشاهده می کنید که حاوی اطلاعات زیادی مانند “فعالیت اخیر” است ، گزینه ای برای افزودن یک پروژه جدید ، لیست تمام پروژه ها ، لیست همه کاربران ، لیست تمام لیست های کار ، وظایف و نمای تقویم.

CollabPress Dashboard

هنگامی که یک پروژه ایجاد کردید و یک لیست کار ایجاد کردید ، می توانید به صفحه پروژه بروید و خود ببینید لیست لیست وظایف را ببینید تا ببینید چه کسی توسط چه کسی انجام شده است. چه کسی سستی می کند و باید ادامه دهد. این یک ابزار عالی است زیرا نشان می دهد کدام کاربر آن را به همراه سررسیدهای سررسید تکمیل کرده است.

CollabPress Task List Overview

بگذارید بگوییم کسی به کمک احتیاج دارد ، یا شما در مورد کاری که به شخص دیگری محول شده است نظر دارید ، راهی برای برقراری ارتباط داخلی وجود دارد. این ویژگی برای هر نرم افزار همکاری ضروری است و برد و تیمش با افزودن آن کار بسیار خوبی انجام دادند.

CollabPress Task Communication

اگر در حال کار بر روی پروژه ای هستید که مهلت آن مهلت دارد و افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند ، این نمای تقویم بسیار جالب برای شما وجود دارد تا ببینید چه چیزی در کدام تاریخ به علت چه چیزی انجام می شود و چه کسی مسئول آن است.

CollabPress Calendar

اکنون این پلاگین بسیار جدید است و هنوز موارد زیادی در راه است. تیم در حال توسعه برای ویژگی های جدیدی که در دسترس است ، نقشه راه را ایجاد کرده است. برخی از ویژگی های قابل توجه در آینده در نسخه های بعدی عبارتند از: پشتیبانی از [کوتاه] Front-end؛ توانایی بارگذاری پرونده ها در یک پروژه ، لیست کارها یا وظایف ؛ تنظیمات اولویت مورد کار ؛ ادغام BuddyPress؛ لیست تعیین تکلیف گروهی.

اگر ویژگی ای دارید که می خواهید آن را ببینید ، پس آنها یک انجمن برای پشتیبانی و درخواست ویژگی ایجاد کرده اند. ما توصیه می کنیم که به انجمن CollabPress بروید و ویژگی های آنجا را درخواست کنید.

پیش نمایش Sneak Peak

براد اخیراً در توییت پیش نمایش دزدکی حرکت کردن برای پشتیبانی از کد کوتاه جلویی را ارسال کرده است. نحوه قرارگرفتن در پست به این شکل است:

CollabPress Front End Shortcode

این یک افزونه بسیار هیجان انگیز در توسعه است و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که عالی باشد زیرا برد ویلیامز پشت آن است. اگر او را به خاطر ندارید ، او نویسنده کتاب حرفه ای وردپرس است که بررسی کردیم .

منتظر چی هستی؟ افزونه را بارگیری کنید و امتحان کنید تا ببینید این کار برای شما مناسب است یا خیر.

بارگیری CollabPress اکنون

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/project-or-task-management-in-wordpress-with-collabpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35