وقتی از مدیر وردپرس قفل نشده اید چه کاری باید انجام دهید (wp-admin)

آخر هفته گذشته ، ما یک کاربر داشتیم که در پنل مدیریت وردپرس سایت خود قفل شده بود. در حالی که ما مقالات زیادی را در مورد هر موضوع خاص نوشته بودیم ، متوجه شدیم که باید همه آنها را در یک مکان ترکیب کنیم تا برای دیگران راحت تر باشد. در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که در صورت قفل شدن در WordPress Admin (wp-admin) چه کاری باید انجام دهید ، بنابراین می توانید دوباره به سایت خود دسترسی پیدا کنید.

دلایل کمی وجود دارد که می توانید از طریق مدیر وردپرس قفل شوید ، بنابراین بیایید تک تک آنها را بررسی کنیم امیدوارم از طریق این فرآیند حذف ، شما بتوانید راه حل مشکل خود را پیدا کنید.

خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده h4>

آیا این خطا را در کل سایت خود مشاهده می کنید؟ دلیل این خطا این است که وردپرس قادر به ایجاد اتصال پایگاه داده نیست. این ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتد. این ممکن است رخ دهد اگر پایگاه داده شما به دلایلی خراب شود. اگر سرور میزبان وب شما با مشکلاتی روبرو شود ، این اتفاق می افتد. اگر این مسئله شماست ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه رفع خطای ایجاد اتصال پایگاه داده در وردپرس .

صفحه سفید مرگ h4>

آیا در صفحه مدیر وردپرس خود صفحه سفید مشاهده می کنید؟ این مسئله اغلب به عنوان صفحه سفید مرگ وردپرس نامیده می شود. این معمولاً به این دلیل اتفاق می افتد که حد حافظه را تمام کرده اید. این می تواند توسط یک پلاگین یا موضوع ضعیف کدگذاری شود. همچنین می تواند ناشی از میزبانی وب غیرقابل اعتماد باشد. اگر این خطا را مشاهده می کنید ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه اصلاح صفحه سفید مرگ وردپرس .

شماره گذرواژه نادرست است h4>

گاهی اوقات ، حتی در هنگام تایپ نام کاربری و رمز عبور صحیح ، نمی توانید وارد سیستم شوید. وقتی می خواهید گذرواژه خود را بازنشانی کنید ، هرگز ایمیل را دریافت نمی کنید. اگر قربانی هک شوید این اتفاق می افتد. ما به شما توصیه می کنیم رمز ورود وردپرس خود را از phpMyAdmin تنظیم مجدد کنید .

این روش برای کاربران جدید می تواند کمی طاقت فرسا باشد ، اما این بهترین شرط شماست.

امتیازات مدیر گمشده h4>

گاهی اوقات ، ممکن است بتوانید به مدیر وردپرس خود وارد شوید ، اما هیچ یک از ویژگی های مدیر را نمی بینید. به عنوان مثال ، بدون پلاگین ، بدون تم و غیره این ممکن است اتفاق بیفتد اگر مجوزهای کاربر شما اصلاح شود. اغلب این اتفاق به دلیل هک اتفاق می افتد. هکرها سایت شما را آلوده می کنند و سپس امتیازات مدیر شما را حذف می کنند. در این حالت ، شما باید افزودن کاربر مدیر به پایگاه داده وردپرس از طریق MySQL (phpMyAdmin) .

خطاهای PHP (به عنوان مثال خطای نحوی ، عملکرد غیر منتظره و غیره) h4>

این خطاهای PHP معمولاً هنگامی که کد را از یک وب سایت پیست می کنید اتفاق می افتد. اغلب مبتدیان از داشبورد خود از ویرایشگر داخلی WordPress استفاده می کنند. در حالی که این ویژگی بسیار مفید است ، اما اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، ممکن است یک فاجعه باشد. اگر کدی را از یک وب سایت جایگذاری کرده اید که شما را از ورود مدیر وردپرس محروم می کند ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک نفس عمیق بکشید. اکنون تنها راه حل این مشکل استفاده از برنامه FTP است ( نحوه استفاده از FTP ). پس از نصب برنامه FTP ، به سایت خود وارد شوید. به پرونده موضوعی که تغییر داده اید بروید. به احتمال زیاد این فایل توابع funksion.php بود. حالا از کدی که در آنجا اضافه کرده اید خلاص شوید. پرونده را بارگذاری مجدد کنید ، باید خوب باشید.

قبل از ورود به سایت و اظهارنظر درباره “این کد وب سایت من را خراب کرد” ، لطفاً به راهنمای مبتدی برای چسباندن قطعه از وب به وردپرس . این فقط برای جلوگیری از این است که شما مانند یک احمق در وب به نظر برسید. اعتراف به اینکه اشتباه ممکن است از خود شما باشد اغلب دشوار است ، بنابراین قبل از اینکه انگشت خود را به شخص دیگری بکشید ابتدا از آن اطمینان حاصل کنید.

امیدوارم بعد از گذر از تمام این سناریوهای ممکن ، سایت خود را درست کرده باشید. اگر یکی از این راه حل ها به رفع مشکل شما کمک کرد ، لطفاً در مورد نظرات به ما اطلاع دهید. اگر راه حلی دارید که در این مقاله ذکر نشده است ، لطفاً آن را در نظرات نیز به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/locked-out-of-wordpress-admin/.

دیدگاهتان را بنویسید