وردپرس VIP چیست؟ چه مزایایی دارد؟ (و 3 گزینه دیگر)

اخیراً یکی از خوانندگان ما درباره وردپرس VIP و فواید آن از ما س askedال کرده است؟ وردپرس VIP یک سرویس مدیریت شده میزبانی وردپرس برای سازمانی و در مقیاس بزرگ است وب سایت ها در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که وردپرس VIP چیست ، چه مزایایی دارد و چه گزینه های خوبی برای آن است.

WordPress.com VIP - Benefits and Alternatives

وردپرس VIP چیست؟ h4>

WordPress VIP a > یک پلت فرم میزبان مدیریت شده وردپرس برای شرکتهای بزرگ و وب سایتهای مقیاس بزرگ است.

گفته می شود سریعترین ، ایمن ترین و کاملاً بدون دردسر میزبانی وردپرس که می توانید خریداری کنید. گذشته از هزینه بالا ، وردپرس VIP دارای استانداردها و مراحل کدگذاری بسیار سختگیرانه ای است که به این معنی است که برای اکثر شرکت ها مناسب نیست.

چه کسی باید از WordPress.com VIP استفاده کند؟ h4>

WordPress.com VIP یک برنامه میزبانی قدرتمند است که به طور خاص برای کنترل حجم پر بازدید با عملکرد و امنیت بی نظیر طراحی شده است.

برای مشاغل بزرگ و وب سایت های پربازدید با ده ها میلیون بازدید صفحه مناسب است.

WordPress.com VIP قیمت گذاری یک رمز و راز است زیرا وب سایت صفحه قیمت گذاری عمومی ندارد. با این حال تحقیقات نشان می دهد که برنامه ها از 5،000 تا 25،000 $ در ماه برای حداکثر 5 وب سایت با حداقل 5،000 $ هزینه راه اندازی USD برای هر سایت است.

با این قیمت ، فضای ذخیره سازی نامحدود ، پهنای باند ، CDN و پشتیبانی اختصاصی دریافت خواهید کرد.

در اینجا برخی از برترین مارک های موجود در حال استفاده از WordPress VIP هستند.

1 فیس بوک

Facebook Newsroom

2 Spotify

Spotify

3. VentureBeat

VentureBeat

4 کوارتز

Quartz

5 امروز ایالات متحده آمریکا

USA Today

6. TechCrunch

TechCrunch

مزایای وردپرس VIP

WordPress.com VIP در کلاس خودش است زیرا درد ناشی از مدیریت یک وب سایت پرمحتوا و مهم برای ماموریت را برطرف می کند. در اینجا برخی از مزایای اصلی استفاده از WordPress.com VIP آورده شده است:

1 بستر وردپرس کاملاً مدیریت شده

WordPress.com VIP چیزی فراتر از یک سیستم میزبانی وردپرس مدیریت شده است. این شامل خدمات مدیریت شده زیر است:

  • پشتیبان گیری ساعتی خودکار
  • امنیت پیشگیرانه و اسکن
  • به روزرسانی خودکار نرم افزار اصلی
  • روند بررسی افزونه های شخص ثالث و کد سفارشی
  • به موقع و نظارت بر عملکرد
  • مقیاس گذاری خودکار برای کنترل انبوه ترافیک بدون چشمک زدن

این مانند این است که تیم توسعه دهنده خود بدون هیچ گونه خرابی وب سایت خود ، از همه چیز برای شما مراقبت کند.

2. برنامه ریزی و آموزش

هر برنامه VIP WordPress.com با یک برنامه ریزی دقیق و ارزیابی استراتژی وب سایت شما شروع می شود. در این مدت ، تیم VIP WordPress.com با تیم شما برای بررسی نیازهای شما و آنچه می خواهید انجام دهید کار خواهد کرد.

این تیم همچنین به شما کمک می کند تا موضوع (طراحی وب سایت) و پلاگین های وردپرس را برای پروژه خود انتخاب کنید. اگر قبلاً موضوعی ایجاد کرده اید ، آنها هر سطر از کد را مرور می کنند. افزونه های شخص ثالث و همه کد های سفارشی برای اطمینان از سازگاری آنها با استانداردهای کدگذاری و امنیت پلت فرم به همین ترتیب.

آنها به تیم توسعه شما در مورد سیستم عامل ، امنیت و عملکرد آموزش خواهند داد. این آموزش همچنین به ویرایشگرها ، نویسندگان ، و سرپرستان چیست ، بنابراین که آنها بتوانند از ویژگیهای مدیریت محتوای و انتشار قوی WordPress VIP نهایت استفاده را ببرند.

3. بهترین عملکرد و سرعت شگفت انگیز سریع

کل بستر میزبانی وب برای WordPress.com VIP بهینه شده است تا بهترین ها را ارائه دهد عملکرد وردپرس . لازم نیست نگران ذخیره سازی ، بهینه سازی کد ، سرویس CDN یا افزونه ها.

بستر VIP وردپرس توسط شبکه تحویل متشکل از 20 مرکز داده در سراسر جهان ارائه می شود. این بهترین نتیجه بایت زمان به اولین بایت ، تأخیر ، امنیت SSL ، و محافظت در برابر حملات DDOS.

4. بهترین امنیت وردپرس

تمام وب سایت های VIP WordPress.com توسط زیرساخت ساخته شده سفارشی محافظت می شوند و امنیت وردپرس بهترین اقدامات برای جلوگیری فعال از بی رحمی و انواع دیگر حملات. تمام ترافیک وب سایت شما از لبه به مبدا کاملاً رمزگذاری خواهد شد.

هر قطعه کد سفارشی به صورت دستی بازبینی می شود ، که یک لایه امنیتی دیگر برای محافظت از وب سایت شما در برابر اجرای کد بالقوه آسیب پذیر اضافه می کند.

گزینه های جایگزین WordPress.com VIP

علیرغم مزایای آن ، VIP WordPress.com در درجه اول به دلیل هزینه برای همه مناسب نیست. با این حال بسیاری از شرکت ها محدودیت ها و فرآیندهای اضافی را که مجبورند برای اعمال تغییرات در وب سایت خود انجام دهند ، دوست ندارند.

خوشبختانه به دلیل رشد وردپرس ، ارائه دهندگان میزبانی وردپرس دیگری نیز وجود دارند که برای ارائه سطح مشابهی از برنامه های میزبانی مانند WordPress.com VIP ، قدم گذاشته اند.

در اینجا بهترین گزینه برای WordPress.com VIP است که خدمات میزبانی درجه شرکت برای تجارت الکترونیکی و وب سایت های با مقیاس بالا را ارائه می دهد.

1 WP Engine

WP Engine

WP Engine محبوب ترین سرویس مدیریت شده میزبانی وردپرس در بازار. پیشنهاد شرکت آنها همچنین بهترین گزینه VIP WordPress.com برای وب سایت های پر بازدید و مشتریان سازمانی است.

برنامه سازمانی WP Engine یک راه حل میزبانی اضافی ، مقیاس پذیر و کاملاً مدیریت شده است. پلت فرم آنها در بالای سرویس های وب آمازون و Google Cloud Platform با بهینه سازی های سفارشی ساخته شده است. علاوه بر این ، آنها از راه حل ذخیره اختصاصی خود برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه استفاده می کنند.

این برنامه همچنین شامل CDN جهانی ، پردازش روی صفحه مدیریت شده ، پاسخ پشتیبانی اختصاصی و نظارت بر عملکرد و امنیت 24/7 روز است.

WP Engine میزبان وب سایت های برتر از جمله Under Armour ، AMD ، SoundCloud ، JobVite ، Thomson Reuters و موارد دیگر است.

2. وب مایع

Liquid Web

Liquid Web یکی دیگر از ارائه دهنده های قابل اعتماد میزبانی وردپرس است که دارای چندین سطح از برنامه های میزبانی ، از جمله برنامه های سفارشی برای مشتریان سازمانی است. آنها در خدمت بسیاری از مارک های معروف از جمله Motorola ، Red Bull ، ESPN و United Way هستند.

آنها مراکز داده خود را دارند و از طریق تلفن ، چت زنده و ایمیل از طریق پشتیبانی 24/7 مستقر در آمریکا ارائه می دهند. تمام برنامه های میزبانی مدیریت شده آنها هیچ هزینه اضافی ، به روزرسانی افزونه مدیریت شده و محدودیتی در استفاده از افزونه ها در سایت وردپرس خود ندارند.

3. SiteGround

Siteground

SiteGround یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه شده است که اخیراً وارد فضای میزبانی Enterprise شده است. آنها متخصص در ارائه زیرساخت های کاملاً سفارشی طراحی شده به طور خاص برای نیازهای شما هستند. خدمات آنها 100٪ مدیریت شده است و شما تیم پشتیبانی اختصاصی دارید که در تمام طول سال 24/7 در کنار شما کار می کند.

سال گذشته ، همه وب سایت های تجارت الکترونیکی خود را از جمله WPForms تغییر دادیم ، MonsterInsights ، و OptinMonster به ساختار SiteGround Enterprise ، و ما نمی توانیم از تصمیم گیری خوشحال باشیم. پشتیبانی آنها کاملاً از طریق اسلک ، ایمیل و تلفنهای شخصی مستقیم درجه یک است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا درباره WordPress VIP ، مزایا و گزینه های دیگر آن بیشتر بدانید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باید داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-is-wordpress-vip-what-are-the-benefits-and-alternatives/.

دیدگاهتان را بنویسید