هزینه قالب تم وردپرس چقدر است؟

بعد از نوشتن مقاله ما در هزینه ساخت سایت وردپرس چقدر است ، چندین خواننده از ما خواستند که بخش هزینه وب سایت سفارشی اگر فکر می کنید یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه می کند ، پس در جای مناسب قرار دارید. در این مقاله ، ما هزینه یک قالب سفارشی وردپرس و همچنین چند نکته در مورد چگونگی صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از اضافه پرداخت را به اشتراک خواهیم گذاشت.

Cost of a Custom WordPress Theme

قالب وردپرس سفارشی چیست؟ h4>

یک قالب وردپرس سفارشی دارای طراحی ، طرح و مجموعه ای منحصر به فرد است که به طور خاص برای نیازهای تجاری شما ساخته شده است.

از آنجا که هزاران مورد وجود دارد تم های رایگان و ممتاز وردپرس موجود ، یک تم وردپرس سفارشی به برجسته شدن شرکت / نام تجاری شما کمک می کند.

مزیت دریافت قالب وردپرس سفارشی این است که محدودیت های یک الگو یا طرح از قبل موجود را محدود نمی کنید. شما در سفارشی کردن وب سایت خود و بدست آوردن هرگونه قابلیت خاصی که در درون مایه شما ساخته شده است ، آزادی کامل دارید.

عواملی که بر هزینه یک قالب وردپرس سفارشی تأثیر می گذارند h4>

از آنجا که هر قالب وردپرس سفارشی به طور خاص برای مشتری خاص ساخته شده است ، هزینه پروژه بر اساس شرایط مورد نیاز متفاوت است. در زیر برخی از عواملی که در هزینه های تم وردپرس سفارشی شما تأثیر می گذارد آورده شده است:

فریلنسر شخصی در مقابل آژانس

برای ایجاد یک قالب وردپرس سفارشی ، شما به شخصی نیاز دارید که می تواند موضوع شما را طراحی (طراح) و کدگذاری کند (توسعه دهنده).

بسته به نیاز شما ، ممکن است فردی را پیدا کنید که بتواند هم سایت را طراحی کند و هم سایت را توسعه دهد ، اما به یاد داشته باشید شخصی را پیدا می کنید که هم از نظر طراحی و هم از نظر کد عالی باشد.

وقتی با یک آژانس کامل سرویس می روید ، این یک فروشگاه یک طرفه است زیرا آنها طراحان و توسعه دهندگان را در تیم خود دارند. همین امر نیز به همین دلیل است که گاهی اوقات نمایندگی ها می توانند گرانتر شوند.

متناوباً ، شما می توانید یک طراح و توسعه دهنده مستقل فردی را جداگانه استخدام کنید و پروژه را خودتان مدیریت کنید.

تجربه و تخصص

طراحی و توسعه یک فرآیند خلاقانه است ، بنابراین هزینه پروژه براساس تخصص ، تجربه در این زمینه و خلاقیت متفاوت است.

آژانس های توسعه دهنده وردپرس مشهور ممکن است هزینه بیشتری نسبت به یک توسعه دهنده شخصی یا فریلنسر داشته باشند. با این حال ، یک توسعه دهنده شناخته شده وردپرس می تواند حتی گاهی بیش از یک آژانس هزینه دریافت کند.

ویژگی ها ، عملکرد و انتظارات

افزودن ویژگی ها و قابلیت های بیشتر به طرح زمینه دلخواه ، زمان و هزینه توسعه را افزایش می دهد. به طور معمول ، انتظارات مشتریان از آنچه بودجه آنها اجازه می دهد ، بیشتر است.

کار با کیفیت بالا با ویژگی های سفارشی به زمان بیشتری نیاز دارد و از این رو هزینه بیشتری خواهد داشت.

تغییر سفارشات و بازنگری ها

اگر وسط پروژه قالب WordPress سفارشی خود را تغییر دهید ، این امر می تواند هزینه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در حالی که تغییرات جزئی مشکلی ندارند ، اما اغلب فریلنسرها و آژانس ها برای سفارشات تغییر عمده هزینه سفارش تغییر را می گیرند

میزبانی ، نگهداری و پشتیبانی

یک قالب وردپرس سفارشی شامل میزبانی وردپرس ، تعمیر و نگهداری وب سایت یا ارائه پشتیبانی پس از تحویل پروژه.

برخی از آژانس ها و فریلنسرها ممکن است این خدمات را با هزینه اضافی ارائه دهند.

در واقع یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد؟ h4>

Cost estimates for a custom WordPress theme

از آنجا که فاکتورهای مختلفی بر هزینه تأثیر می گذارد ، توضیح اینکه هزینه قالب تم وردپرس به تعداد ثابت چقدر است بسیار دشوار است.

یک قالب معمول سفارشی وردپرس برای موضوع کسب و کار یا وب سایت شخصی ممکن است بین 1500 تا 5000 دلار باشد.

یک قالب وردپرس سفارشی با ویژگی های داخلی داخلی یا پلاگین های همراه می تواند بین 6 تا 10 هزار دلار هزینه داشته باشد.

اگر پروژه پیچیده ای در سطح شرکت دارید ، غیر معمول نیست که قیمت ها از 30،000 دلار بالاتر بروند.

چگونه از پرداخت بیش از حد برای تم وردپرس سفارشی جلوگیری کنیم؟ h4>

Controlling cost of your custom WordPress theme project

با بیش از یک دهه تجربه در صنعت وردپرس ، ما چند نکته داریم که می توانید از آنها برای جلوگیری از پرداخت بیش از حد برای یک تم سفارشی وردپرس استفاده کنید.

محدوده روشنی پروژه داشته باشید

هنگام ساخت خانه ، معمولاً لیستی از ویژگی هایی که می خواهید مانند 4 اتاق خواب ، 3 حمام ، اتاق نشیمن و غیره داشته باشید.

شما باید یک لیست مشابه برای وب سایت خود ایجاد کنید و تمام مواردی را که مایلید داشته باشید ذکر کنید: از جمله:

  • صفحه اصلی قابل ویرایش همراه با یک نوار لغزنده توصیفی و لیست خدمات
  • صفحه تماس با فرم تماس و یک نقشه Google با قابلیت یافتن مسیرها
  • منطقه گالری برای نمایش کار
  • بخش وبلاگ با دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی

داشتن یک لیست دقیق باعث می شود کسی بتواند به شما یک نقل قول دقیق ارائه دهد. همچنین به محدود کردن بازبینی ها / هزینه های تغییر سفارش کمک می کند.

در صورت امکان نمونه های زنده وب سایت را برای الهام گرفتن پیدا کنید

همراه با یک دامنه دقیق ، داشتن لیستی از الهامات واقعاً به روند طراحی کمک می کند.

می توانید لیستی از وب سایت ها داشته باشید و موارد مورد علاقه خود را در مورد هر یک از آنها لیست کنید.

این به طراح ایده روشنی از آنچه که به دنبال آن هستید می دهد ، بنابراین باعث کاهش تجدید نظرها و هزینه کلی می شود.

از افزونه های ممتاز در مقابل عملکرد ساخته شده سفارشی استفاده کنید

اکثر حرفه ای های معتبر وردپرس همیشه یک افزونه وردپرس برتر را انتخاب می کنند در مقابل آن را از ابتدا بسازید زیرا کارآمدتر است و در هزینه صرفه جویی می کند.

با این وجود ما به عنوان مشتری ، همیشه توصیه می کنیم تحقیقات خود را نیز انجام دهید. اغلب توسعه دهنده ای که شما انتخاب می کنید ممکن است پیشنهادهای دیگری داشته باشد و مهم این است که بدانید چرا تصمیم گرفته است یک افزونه را به جای دیگری انتخاب کند.

سفارشی کردن مضامین حق بیمه در مقابل ساخت از خراش

یکی از راه های کاهش چشمگیر هزینه در حالی که هنوز ظاهر و احساس “سفارشی” دارید ، یافتن یک تم موجود است که 90٪ از آنچه شما می خواهید داشته باشد.

گرچه این موضوع مفهوم تم سفارشی را تقلب می کند ، اما می تواند هزینه کلی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

کشیدن و رها کردن سازندگان صفحه وردپرس مانند BeaverBuilder و Divi صنعت كاملاً جدیدی از” Web Assemblers “ایجاد كرده است.

گردآورندگان وب سایت حرفه ای از پلاگین های موجود وردپرس در ترکیب با صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای ساختن یک سایت وردپرس با ظاهری کاملاً ارزانتر استفاده می کنند.

چگونه می توان یک توسعه دهنده یا آژانس مناسب برای یک قالب وردپرس سفارشی را پیدا کرد h4>

Finding developer for your custom WordPress theme

به دلیل سهولت استفاده و کم مانع ورود ، طیف گسترده ای از افراد و شرکت ها خدمات سفارشی قالب وردپرس را ارائه می دهند.

یافتن یک توسعه دهنده یا آژانس با تجربه و مهارت مناسب می تواند کمی دشوار باشد. مخصوصاً به این دلیل که بسیاری از “مونتاژ کنندگان وب سایت” نیز خود را توسعه دهنده می نامند.

در اینجا برخی مکان ها وجود دارد که می توانید توسعه دهندگان باتجربه را برای پروژه قالب وردپرس سفارشی خود پیدا کنید.

توسعه دهندگان Genesis StudioPress ، سازندگان معروف قالب Genesis دارای ویترین ویترین است که در آن می توانید توسعه دهندگان با تجربه وردپرس را پیدا کنید تا روی موضوع سفارشی خود کار کنید.

WPEngine Consultants – شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده ، WPEngine ، همچنین دارای یک صفحه اختصاصی است که لیست های تجربه شده را لیست می کند توسعه دهندگان و آژانس های وردپرس.

WPHired – این یک تابلوی شغلی است که می توانید در آن پست کنید مشاغل وردپرس شما. سپس توسعه دهندگان می توانند برای این شغل درخواست دهند و شما می توانید پروژه خود را با آنها در میان بگذارید. شما باید به دنبال توسعه دهندگان با تجربه و مهارت های مربوطه باشید.

مشاغل وردپرس – صفحه مشاغل خاص وردپرس دیگری که در آن قرار دارید می تواند با توسعه دهندگان شغل ارسال کند و مصاحبه کند.

Upwork – یک وب سایت آزاد کار آنلاین که می توانید شغل خود را در آن پست کنید و با توسعه دهندگان از سراسر جهان مصاحبه کنید. به شما این امکان را می دهد توسعه دهندگان با نرخ پایین تر را پیدا کنید. این یک جامعه عظیم با طراحان و توسعه دهندگان با مهارت ها و تخصص های مختلف است.

نتیجه گیری h4>

یک قالب وردپرس سفارشی می تواند وب سایت شما را با طراحی منحصر به فرد و ویژگی های سفارشی خود برجسته کند. با این حال ، همه مبتدیان و مشاغل کوچک نمی توانند بلافاصله از پس هزینه های آن برآیند.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، می توانید از طرح زمینه چند منظوره برتر و وب سایت خود را با کسری از قیمت بسازید.

اکثر تم های مدرن گزینه های سفارشی سازی کافی دارند که می توانید از آنها استفاده کنید تا منحصر به فرد شوند. به ویترین قسمت ما مراجعه کنید که ما به طور منظم مجموعه ای از موضوعات مربوط به صنایع و طیف های مختلف

با این وجود اگر توانایی تهیه تم وردپرس سفارشی را دارید ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد. مارک منحصر به فرد ، طراحی سفارشی و ویژگی های متناسب با آن به شما کمک می کند تا تجارت خود را سریعتر رشد دهید و از رقبا برتر شوید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا متوجه شوید که یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد و چگونه می توانید از پرداخت بیش از حد جلوگیری کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از برجسته ترین مارک های معروف با استفاده از وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-much-does-a-custom-wordpress-theme-cost/.

دیدگاهتان را بنویسید