هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس واقعا چقدر است؟

یکی از س questionsالاتی که معمولاً از ما سال می شود این است: هزینه ساخت وب سایت وردپرس چقدر است؟ در حالی که اصلی ترین نرم افزار وردپرس رایگان است ، هزینه یک وب سایت کاملا به بودجه و اهداف شما بستگی دارد.

در این مقاله ، همه چیز را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا به این س answerال نهایی پاسخ دهیم: ساخت وب سایت وردپرس واقعاً چقدر هزینه دارد؟ ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه هنگام ساخت وب سایت از هزینه های زیاد خودداری کنید و هزینه را به حداقل برسانید.

How much does it cost to build a WordPress site?

این یک مطالعه طولانی است و به همین دلیل ما یک لیست از مطالب را اضافه کرده ایم. در اینجا مواردی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

برای ساخت وب سایت وردپرس به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

وردپرس رایگان است برای هر کسی که بارگیری و استفاده کند. این یک نرم افزار منبع آزاد که به شما آزادی نصب در هر نوع وب سایتی را می دهد.

بنابراین اگر وردپرس رایگان است ، هزینه آن از کجا تأمین می شود؟

هزینه یک سایت وردپرس را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • میزبانی وردپرس
  • نام دامنه
  • طراحی
  • افزونه ها و برنامه های افزودنی (برنامه ها)

برای ایجاد یک خود میزبان وردپرس ، برای ذخیره سازی پرونده های خود به میزبانی وب نیاز دارید. هر وب سایتی در اینترنت نیاز به میزبانی دارد. این خانه وب سایت شما در اینترنت است.

برای انواع وب سایت ها برنامه های میزبانی متفاوتی وجود دارد. شما باید یکی از آنها را متناسب با نیاز و متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

بعد ، شما به نام دامنه . این آدرس وب سایت شما در اینترنت خواهد بود و این همان چیزی است که کاربران شما برای رسیدن به وب سایت شما در مرورگر تایپ می کنند (به عنوان مثال wpbeginner.com یا google.com).

با وردپرس ، تعداد زیادی قالب وب سایت رایگان موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال ، اگر چیز پیشرفته / سفارشی تری می خواهید ، می توانید یک الگوی برتر خریداری کنید یا یک سفارش سفارشی تهیه کنید که هزینه را افزایش می دهد.

54000+ افزونه رایگان برای وردپرس وجود دارد. اینها برنامه ها و برنامه های افزودنی برای وب سایت های شما هستند. به ویژگی هایی مانند فرم تماس ، گالری و غیره فکر کنید.

بنابراین در حالی که می توانید فقط با هزینه میزبانی و دامنه ایجاد وب سایت ، بر اساس شرایط خود ، ممکن است در نهایت هزینه ابزار و خدمات اضافی را پرداخت کنید. به همین دلیل است که اغلب مردم برای کشف هزینه واقعی وب سایت وردپرس گیج کننده هستند.

اجازه دهید هزینه واقعی ساخت سایت وردپرس را برای شما مرور کنیم.

برآورد هزینه واقعی ساخت سایت وردپرس h4>

Calculating cost of building a WordPress site

بسته به نیاز شما ، هزینه راه اندازی وب سایت وردپرس می تواند از 100 تا 500 دلار تا 3000 دلار باشد ، حتی تا 30000 دلار یا بیشتر باشد.

مهم است که بدانید چه نوع وب سایتی را ایجاد می کنید و چه چیزی برای آن نیاز دارید زیرا این امر مستقیماً بر هزینه شما تأثیر می گذارد.

اما نگران نباشید ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از یک فاجعه مالی جلوگیری کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید.

به خاطر این مقاله ، بیایید وب سایت ها را به دسته های مختلف بودجه تقسیم کنیم:

  • ساخت وب سایت وردپرس (بودجه کم)
  • ساخت وب سایت وردپرس (با ویژگی های بیشتر)
  • ساخت وب سایت وردپرس برای مشاغل کوچک
  • ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی وردپرس
  • ساخت یک وب سایت اختصاصی وردپرس

اکنون بیایید ببینیم هزینه هر یک از این پروژه ها چقدر است و چگونه می توانید بیش از حد از هزینه خود جلوگیری کنید.

هزینه یک وب سایت وردپرس (بودجه کم) چقدر است؟ h4>

Building a low budget WordPress site

شما می توانید یک وب سایت کاملاً کاربردی وردپرس برای خود بسازید و هزینه های خود را زیر 100 دلار نگه دارید. در اینجا هزینه وب سایت وردپرس با بودجه کم آورده شده است.

ابتدا به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز خواهید داشت.

قیمت یک نام دامنه معمولاً 14.99 دلار در سال است و هزینه میزبانی وب به طور معمول 7.99 دلار در ماه است.

خوشبختانه ، Bluehost ، یک مقام رسمی وردپرس ارائه دهنده میزبانی توصیه شده ، موافقت کرده است که یک نام دامنه رایگان و بیش از 60٪ تخفیف در میزبانی وب به کاربران ما ارائه دهد.

Cla برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

برای توصیه های بیشتر در مورد میزبانی ، به راهنمای ما در نحوه انتخاب بهترین میزبانی وردپرس .

در مرحله بعدی ، شما باید وردپرس را نصب کنید در حساب میزبانی خود. به راهنمای گام به گام ما در مراجعه کنید. نحوه راه اندازی یک وبلاگ وردپرس برای دستورالعمل های کامل.

پس از نصب وردپرس ، می توانید با استفاده از یک الگوی رایگان ، طرحی را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

این الگوهای طراحی تم وردپرس نامیده می شوند و ظاهر وب سایت شما را کنترل می کنند.

هزاران تم رایگان حرفه ای برای وردپرس در دسترس است که می توانید نصب کنید. به انتخاب متخصص ما از 43 زیبا رایگان مراجعه کنید مضامین وبلاگ وردپرس برای چند مثال.

پس از انتخاب الگوی وردپرس ، دستورالعمل های راهنمای گام به گام ما را در نحوه نصب قالب وردپرس .

بعداً ، ممکن است بخواهید برخی ویژگی های خاص مانند افزودن فرم تماس ، گالری عکس ، اسلایدر و غیره را به وب سایت خود اضافه کنید. نگران نباشید که بیش از 40000 وجود دارد نحوه نصب افزونه وردپرس .

در زیر انتخاب افزونه های ضروری وردپرس است که باید در وب سایت خود نصب کنید. همه آنها به صورت رایگان در دسترس هستند.
ویژگی ها

بهینه سازی وب سایت

امنیت وب سایت

افزونه های وردپرس رایگان دیگری برای افزودن ویژگی های مختلف و گسترش سایت وردپرس شما وجود دارد. به بهترین افزونه های WordPress مراجعه کنید که صدها افزونه وردپرس را بررسی کرده ایم. p >

هزینه کل وب سایت: 46 دلار – 100 دلار در سال

هزینه سایت وردپرس (با ویژگی های بیشتر) چقدر است؟ h4>

Cost of WordPress site with more features

ما همیشه به کاربران خود توصیه می کنیم شروع به کار کوچک کنند و سپس با رشد وب سایت ، ویژگی های بیشتری اضافه کنند. به این ترتیب شما هیچ هزینه ای را که واقعاً نیازی به آن ندارید پرداخت نمی کنید.

با افزودن ویژگی های بیشتر به وب سایت ، هزینه وب سایت شما افزایش می یابد.

می توانید به استفاده از Bluehost ادامه دهید. برای میزبانی وردپرس برای پایین نگه داشتن هزینه و دریافت نام دامنه رایگان.

اما از آنجا که ویژگی های بیشتری به وب سایت خود اضافه می کنید ، ممکن است منطقی باشد که پیکربندی میزبان قدرتمندتری مانند طرح GoGeek SiteGround . این هزینه شما کمی بیشتر خواهد بود ، اما دارای ویژگی های برتر مانند مرحله بندی ، عملکرد سریع تر است و می تواند حداکثر 100000 بازدید کننده در ماه را تحمل کند.

برای دریافت 60٪ تخفیف برای اولین بار می توانید از کوپن SiteGround ما استفاده کنید. سال میزبانی شما.

همچنین می توانید به دنبال الگوی برتر وردپرس برای سایت خود باشید. برخلاف قالب های رایگان وردپرس ، این الگوها دارای ویژگی های اضافی و پشتیبانی از اولویت هستند. به انتخاب تخصصی ما از 40 موضوع باهوش پاسخگو وردپرس مراجعه کنید برای برخی از الگوهای حق بیمه عالی که می توانید استفاده کنید.

برای ویژگی های بیشتر وب سایت باید از ترکیبی از افزونه های پلاگین رایگان + پولی استفاده کنید.

در اینجا برخی از افزونه های وردپرس برتر و برنامه های افزودنی لازم ذکر شده است سایت شما رشد می کند:
ویژگی ها

بازاریابی

امنیت

موارد بسیاری بیشتر وجود دارد افزونه ها و خدمات WordPress که می توانید اضافه کنید. هر سرویس یا افزونه پولی که اضافه می کنید هزینه سایت وردپرس شما را افزایش می دهد.

هزینه کل وب سایت: بسته به افزونه ها و خدمات برتر WordPress که اضافه می کنید ، می تواند هر ساله بین 500 تا 1000 دلار باشد.

هزینه وب سایت مشاغل کوچک با وردپرس چقدر است h4>

بسیاری از افراد معمولاً از ما می پرسند که ساخت یک وب سایت مشاغل کوچک با وردپرس چقدر هزینه دارد؟ پاسخ به نیازهای تجاری و ابزاری که برای رشد آنلاین تجارت خود استفاده می کنید بستگی دارد.

اساساً ، می توانید هزینه ای را بین یک سایت وردپرس با بودجه کم و یک سایت وردپرس با ویژگی های بیشتر تخمین بزنید.

به خاطر داشته باشید که شما فروشگاه کامل تجارت الکترونیکی را به وب سایت مشاغل خود اضافه نمی کنید. در این صورت ، برای برآورد دقیق تر ، به بخش بعدی این مقاله مراجعه کنید.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و به یک وب سایت ساده برای نمایش محصولات و خدمات خود احتیاج دارید ، توصیه می کنیم با Bluehost . برنامه شروع آنها هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و پولی را برای شما به همراه خواهد داشت که در صورت نیاز می توانید برای سایر ابزارهای برتر هزینه کنید.

اگر بودجه انعطاف پذیری بیشتری دارید ، می توانید برای SiteGround’s GrowBig . آنها به خاطر پشتیبانی عالی که دارند ، داشتن یک چیز خوب برای صاحب مشاغل کوچک و بدون سابقه فنی معروف است.

در مرحله بعدی ، باید طرحی را برای وب سایت خود انتخاب کنید. می توانید به دنبال یک قالب وردپرس برای وب سایت های تجاری باشید. یا تم پاسخگو وردپرس را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

می توانید یک قالب وردپرس رایگان انتخاب کنید. با این حال ، از آنجا که این یک وب سایت تجاری است ، ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تم برتر خریداری کنید که به شما امکان پشتیبانی و پشتیبانی به روزرسانی را بدهد.

حالا بیایید در مورد افزونه ها صحبت کنیم.

برای کنترل هزینه باید از ترکیبی از افزونه های رایگان و حق بیمه استفاده کنید. در زیر برخی از افزونه های برتر وجود دارد که برای یک وب سایت کسب و کار کوچک کاملاً ضروری است.
ویژگی ها

بازاریابی

امنیت

  • UpdraftPlus (طرفدار) – نسخه برتر این افزونه با پشتیبان گیری افزایشی ، پشتیبان گیری خودکار قبل از به روزرسانی و چندین مکان ذخیره سازی از راه دور برای نگه داشتن نسخه پشتیبان تهیه می شود.
  • Firewall Sucuri – فایروال وب سایت و محافظت در برابر بدافزار

اکنون افزونه ها و ابزارهای بیشتری وجود دارد که می خواهید استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم ابتدا نسخه رایگان را امتحان کنید و ببینید آیا این کار برای شما مناسب است یا خیر. بسیاری از ابزارهای برتر با استفاده از دوره های آزمایشی رایگان در دسترس هستند ، از این امکانات استفاده کنید و ببینید آیا واقعاً به آن ابزار احتیاج دارید

به عنوان یک وب سایت تجاری ، می خواهید برای رونق کسب و کار خود هزینه کنید. ما به شما توصیه نمی کنیم که وقتی پول منطقی است و از پس هزینه آن بر می آیید ، هزینه کنید.

برای جزئیات بیشتر به راهنمای گام به گام ما در نحوه ایجاد وب سایت مشاغل کوچک

هزینه کل وب سایت: یک بار دیگر به ابزارهای برتر و افزونه هایی که خریداری می کنید بستگی دارد. هر سال می تواند بین 300 تا 700 دلار باشد اما ممکن است به 1000 دلار در سال هم برسد.

هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس چقدر است؟ h4>

Cost of building a WordPress eCommerce website

وردپرس به میلیونها وب سایت تجارت الکترونیکی در سراسر جهان قدرت می بخشد.

هزینه ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی وردپرس می تواند به میزان قابل توجهی بیشتر باشد ، اما ما به شما نشان خواهیم داد ضمن جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی و هزینه های زیاد ، وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس را بسازید.

علاوه بر میزبانی و دامنه ، سایت تجارت الکترونیک شما همچنین نیاز به گواهی SSL که هزینه آن در حدود 69.99 دلار در سال است. SSL برای انتقال ایمن داده های مشتری مانند اطلاعات کارت اعتباری ، نام های کاربری ، گذرواژه ها و غیره مورد نیاز است.

توصیه می کنیم از تجارت الکترونیک Bluehost برنامه> به شما یک دامنه رایگان و گواهینامه SSL ، به علاوه تخفیف در میزبانی وب می دهد.

بعد از آن ، باید یک افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس را انتخاب کنید.

چندین پلاگین تجارت الکترونیکی برای وجود دارد وردپرس ، اما هیچ کدام حتی به ووکامرس نزدیک نیستند. این محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس است که به شما امکان می دهد فروشگاه های آنلاین قدرتمندی را برای فروش محصولات / خدمات خود ایجاد کنید.

در مرحله بعدی ، باید WordPress و WooCommerce را در وب سایت خود نصب کنید. ما یک راهنمای گام به گام در نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین .

در حالی که WooCommerce رایگان است ، برای ویژگی های اضافی باید از افزودنی های پولی استفاده کنید. هزینه وب سایت شما بسته به تعداد افزونه هایی که باید در وب سایت خود اضافه کنید افزایش می یابد.

پس از فعال شدن ، باید الگوی وردپرس آماده WooCommerce را برای سایت خود انتخاب کنید. چندین قالب وردپرس پولی و رایگان با پشتیبانی کامل از ووکامرس وجود دارد. انتخاب یک الگوی برتر یا پولی به شما امکان پشتیبانی و ویژگی های اضافی را می دهد.

ما لیستی از بهترین افزونه های رایگان WooCommerce ، اما بسته به نیاز خود ، ممکن است مجبور باشید از برخی از پسوندهای پرداختی نیز استفاده کنید.

در اینجا برخی دیگر از خدمات پولی است که در وب سایت تجارت الکترونیکی خود به آنها نیاز خواهید داشت.
ویژگی ها

  • WPForms – برای افزودن سوالات مشتری و فرم های بازخورد
  • Beaver Builder – برای ایجاد صفحات فرود خیره کننده با استفاده از سازنده صفحه کشیدن و رها کردن
  • گفتگوی گفتگوی – ایجاد اسلایدرهای محصول زیبا با افزونه WooCommerce
  • آنها

  • WP Mail SMTP Pro – قابلیت تحویل ایمیل را برای WooCommerce بهبود می بخشد تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان رسید ، یادآوری تمدید و سایر ایمیل ها را دریافت می کنند.

بازاریابی

امنیت

  • BackupBuddy – خودکار پشتیبان گیری از وردپرس
  • Sucuri – دیوار آتش و بدافزار وب سایت اسکنر

به یاد داشته باشید بهترین راه برای پایین آوردن هزینه های خود شروع کوچک و افزودن برنامه های افزودنی و خدمات با رشد تجارت شما است.

هزینه کل ساخت وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس: 1000 دلار – 3000 دلار. بسته به تعداد افزودنیها و خدمات پولی که به سایت خود اضافه می کنید ، می تواند بالاتر باشد.

هزینه سایت سفارشی وردپرس چقدر است؟ h4>

Cost of a custom WordPress website

یک سایت سفارشی وردپرس زمانی است که شما یک توسعه دهنده وردپرس را برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد و ایجاد ویژگی های خاص برای آن استخدام می کنید.

مشاغل بزرگ و متوسط ​​معمولاً کاملاً تثبیت شده این مسیر را انتخاب می کنند.

برای پشتیبانی از یک سایت سفارشی وردپرس ، ممکن است بخواهید ارائه دهنده میزبانی وردپرس . این یک محیط میزبانی مرکز وردپرس است که دارای به روزرسانی های مدیریت شده ، پشتیبانی برتر ، امنیت سختگیرانه و ابزارهای سازگار با برنامه نویسان است.

علاوه بر میزبانی و نام دامنه خود ، به توسعه دهنده وب که وب سایت شما را می سازد نیز پرداخت خواهید کرد. بسته به نیاز خود ، ممکن است بخواهید از چندین توسعه دهنده تم ، طراحان وب و آژانس ها نقل قول دریافت کنید.

هزینه یک وب سایت سفارشی به نیاز ، بودجه و نرخ توسعه دهنده یا نمایندگی ای که استخدام می کنید بستگی دارد.

یک قالب استاندارد سفارشی وردپرس به تنهایی می تواند تا 5000 دلار برای شما هزینه داشته باشد. هزینه سایت های قوی وردپرس با ویژگی های خاص خاص ممکن است تا 15000 دلار یا حتی بیشتر باشد.

بروزرسانی: از آنجا که چندین نفر از شما جزئیات بیشتری را در مورد این بخش درخواست کردند ، ما یک راهنمای جامع در مورد هزینه یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه می کند ، و نکاتی در مورد چگونگی شما می توانید پس انداز کنید.

چگونه از پرداخت بیش از حد و کاهش هزینه جلوگیری کنیم؟ h4>

ما همیشه به کاربران خود توصیه می کنیم کم کم شروع کنند و سپس سایت WordPress خود را همزمان با رشد مقیاس بندی کنند. در بسیاری از موارد ، شما به تمام ویژگی های برتر که در بسیاری از وب سایت های معتبر صنعت خود مشاهده می کنید ، نیازی ندارید.

بخاطر داشته باشید که این وب سایت ها شروع کار خود را داشتند و احتمالاً مدتی طول کشید تا بفهمند چگونه می توانند هزینه ها را مدیریت کنند و تجارت خود را گسترش دهند.

با استفاده از افزونه ها و الگوی رایگان می توانید با یک وب سایت ارزان قیمت شروع کنید. پس از شروع بازدید ، می توانید ویژگی های برتر مانند الگوی حق بیمه ، بازاریابی از طریق ایمیل ، پلاگین پشتیبان پرداخت شده ، فایروال وب سایت ، آدرس ایمیل تجارت ، خدمات تلفن های تجاری ، چت زنده و غیره.

همین امر برای وب سایت تجارت الکترونیکی شما نیز صادق است. با حداقل شروع کنید و سپس با شروع فروش دقیقاً به ابزاری که به شما و مشتریانتان کمک می کنند پی خواهید برد.

به دنبال بهترین معاملات و کوپن های WordPress باشید تا هر زمان که می توانید تخفیف های اضافی دریافت کنید.

حتی برای سایت های قوی وردپرس ، شما همیشه نیازی به استخدام توسعه دهنده ندارید. ما آموزش گام به گام نحوه ایجاد انواع مختلف وب سایت های وردپرس مانند:

امیدواریم این مقاله به س yourالات شما درباره هزینه ساخت یک وب سایت پاسخ داده باشد. همچنین ممکن است بخواهید لیست لیست ما را مشاهده کنید. 30 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین با وردپرس ، و با هوش مصنوعی ابزار تولید نام تجاری> برای ارائه ایده های نام شرکت.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-much-does-it-cost-to-build-a-wordpress-website/.

دیدگاهتان را بنویسید