نقشه جهانی وردپرس – اکنون خود را نشان کنید

این ایده جالب در خلال WordCamp NYC مورد توجه ما قرار گرفت. نقشه جهانی WP ایجاد شده توسط Oliver Schlobe به شما امکان می دهد خود را بر روی نقشه جهانی برچسب گذاری کنید. با استفاده از این نقشه می توانید با کاربران محلی وردپرس در منطقه خود ارتباط برقرار کنید. این یک ابزار عالی برای توسعه دهندگان و کاربران وردپرس است.

اکنون توسعه دهندگان می توانند با برچسب گذاری خود در نقشه ، خود را تبلیغ کنند. اکنون کاربران می توانند توسعه دهندگان وردپرس را که در منطقه خود هستند پیدا کنند. این همچنین یک ابزار عالی است زیرا تمام WordCamps اخیر را که در معرض نمایش است نشان می دهد ، بنابراین اگر یک رویداد در منطقه شما برگزار شود ، آن را از دست نخواهید داد. اکنون اگر منطقه شما WordCamp یا گروه ملاقات دیگری ندارد ، این یک روش عالی برای شروع با تماس با کاربرانی است که در منطقه محلی شما زندگی می کنند.

این نقشه یک گام عظیم برای ایجاد ارتباط بهتر در اطراف انجمن وردپرس است. وردپرس واقعاً سریع رشد می کند و شاید ندانید کسی که چند بلوک از شما دورتر است از وردپرس استفاده می کند و همچنین به دنبال یک دوست وردپرس در منطقه است.

WordPress World Map

اکنون خود را برچسب گذاری کرده و به عضوی از یک انجمن جهانی وردپرس درآیید

نقشه جهانی وردپرس

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/wordpress-world-map-tag-yourself-now/.

دیدگاهتان را بنویسید