نحوه ورود به سیستم با ایمیل در وردپرس به کاربر اجازه می دهد

آیا توجه کرده اید که محبوب ترین سایت ها مانند فیس بوک ، توییتر و غیره به کاربران اجازه می دهند با ایمیل یا نام کاربری خود وارد سیستم شوند؟ آیا می خواهید همان عملکرد را در سایت خود اضافه کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اجازه ورود کاربر با ایمیل در وردپرس را بدهید.

به طور پیش فرض ، وردپرس از هر کاربر می خواهد یک آدرس ایمیل ارائه دهد ، بنابراین آدرس آن را قبلاً در پرونده دارید. حالا بیایید نگاهی بیندازیم به کاربران اجازه می دهد با نام کاربری یا ایمیل خود در وردپرس وارد سیستم شوند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن ورود به سیستم ایمیل WP. پس از فعال شدن ، این افزونه خارج از جعبه کار می کند.

می توانید به سادگی از سیستم وردپرس خارج شوید و سپس با استفاده از آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود وارد شوید.

Logging in WordPress using email address

توجه داشته باشید که در فرم ورود اکنون به جای فقط نام کاربری ، نام کاربری یا آدرس ایمیل درخواست می شود. اکنون همه کاربران سایت وردپرسی شما می توانند با نام کاربری و همچنین آدرس ایمیل خود وارد سیستم شوند.

مزیت ورود به سیستم با ایمیل یا نام کاربری چیست؟ h4>

یک کلمه: قابلیت استفاده.

در صورت استفاده از نام کاربری ، ایمیل ها شخصی تر از نام های کاربری هستند. یک کاربر عادی تنوع مختلفی در نام کاربری خود در وب سایت های مختلف دارد.

با اضافه کردن ورود به سیستم با ایمیل یا نام کاربری ، درصورتی که کاربران نام کاربری خود را فراموش کنند ، این کار را آسان می کنید.

این افزونه در صورتی مفید است که سایت شما یک سایت عضویت است یا تعداد زیادی کاربر دارد زیرا بیشتر افراد آدرس ایمیل خود را فراموش نمی کنند. ببینید که چرا باید ساخت لیست ایمیل خود را بلافاصله شروع کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به کاربران اجازه می دهید با آدرس ایمیل در وردپرس وارد سیستم شوند. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه افزودن قسمتهای نمایه کاربر اضافی در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-user-log-in-with-email-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35