نحوه هدایت کاربران به یک پست تصادفی در وردپرس

آیا می خواهید کاربران را به یک پست تصادفی هدایت کنید؟ یک پست تصادفی به کاربران اجازه می دهد تا مقالات قدیمی را کشف کرده و پست هایی را که در بایگانی وبلاگ شما پنهان شده است ، بخوانند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کاربران را به راحتی به یک پست تصادفی در وردپرس هدایت کنید.

How to redirect users to a random post in WordPress

چرا باید کاربران را به یک پست تصادفی هدایت کنید؟ h4>

به طور پیش فرض ، پست های وردپرس به ترتیب زمان معکوس ظاهر می شوند (از جدیدترین به قدیمی ترین) ، بنابراین کاربران شما ابتدا آخرین پست را می خوانند. اگر مرتباً در وبلاگ خود می نویسید ، ممکن است کاربران نتوانند مقالات قدیمی شما را کشف کنند.

یکی از راههای غلبه بر این مسئله این است نمایش پستهای تصادفی در نوار کناری وبلاگ خود. به شما امکان می دهد ضمن افزایش بازدید از صفحه ، مطالب جدید را کشف کنند.

همچنین می توانید کاربران را به یک پست تصادفی از صفحات خطای 404 یا دکمه” سورپرایز من “را در وبلاگ های خود اضافه کنید صفحه بایگانی سفارشی که کاربران را به یک پست تصادفی می برد.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه هدایت کاربران به یک پست تصادفی در وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

هدایت کاربران به یک پست تصادفی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی هدایت URL به پست افزونه. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، پارامترهای جستجوی URL برای تغییر مسیر را در صفحه افزونه های وردپرس مشاهده خواهید کرد. این افزونه صفحه تنظیمات دیگری ندارد.

می توانید از هر یک از این پارامترهای پرس و جو در پستها و صفحات برای هدایت کاربران به پستهای تصادفی ، آخرین ارسالها و سایر مقالات قدیمی تر.

Redirect URL parameters

برای هدایت کاربران به یک پست تصادفی ، باید پارامتر جستجوی پست تصادفی را از اینجا کپی کرده و در صفحات خطا و سایر صفحات خود به عنوان پیوند اضافه کنید.

با کلیک بر روی پیوند ، کاربران به یک پست تصادفی دیگر هدایت می شوند.

همچنین می توانید یک دکمه برای تغییر مسیر در وبلاگ خود اضافه کنید. برای نمایش دکمه ارسال تصادفی به سادگی این کد کوتاه را در پست ها و صفحات WordPress خود اضافه کنید.

برگزیده شده_برای_دوست_به دکمه پست

وقتی کاربران روی این دکمه کلیک می کنند ، به یک پست تصادفی در وب سایت شما هدایت می شوند.

Random post button

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه کاربران را به یک پست تصادفی در وردپرس هدایت کنید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب متخصص ما در مورد بهترین افزونه های جستجوی وردپرس برای بهبود جستجوی سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-redirect-users-to-a-random-post-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35