نحوه نمایش پیش نمایش زنده پیوندها در وردپرس

آیا تا به حال سایت هایی را دیده اید که وقتی ماوس را بر روی آنها قرار می دهید از پیوندها پیش نمایش زنده داشته باشند؟ این با استفاده از jQuery / a> پنجره بازشو که هنگام نمایش ماوس از طریق پیوند ، عکس صفحه ای از صفحه پیوند داده شده را نمایش می دهد. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیش نمایش زنده پیوندها را در وردپرس نشان دهید.

Live preview link example

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پیوندهای پیشنمایش زنده WP . پس از فعال شدن ، مورد جدیدی از منو با عنوان Live Preview Links در نوار مدیر وردپرس شما ظاهر می شود. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

Live preview links settings

با استفاده از این افزونه می توانید پیش نمایش های مستقیم پیوندهای خارجی ، داخلی ، همه یا انتخابی را داشته باشید. بسته به آنچه می خواهید به دست آورید ، بسیاری از سایت ها از پیش نمایش های مستقیم برای سایت های خارجی استفاده می کنند. برخی از سایت های تجارت الکترونیکی از پیش نمایش های زنده برای نشان دادن نگاهی به صفحات محصول استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که تعداد زیادی پیش نمایش زنده برای کاربران شما بسیار حواس پرت کننده و آزار دهنده است.

انتخاب class = "wp-live-preview" به شما امکان می دهد پیش نمایشهای زنده را به صورت دستی هنگام اضافه کردن به صورت دستی نمایش دهید. کافی است کلاس را به این شکل به پیوندهای خود اضافه کنید:

لینک مثال

در میان تنظیمات دیگر ، می توانید اندازه پنجره بازشو ، موقعیت و نمای نمای پیوند پیش نمایش زنده را انتخاب کنید. تنظیمات پیش فرض برای اکثر سایت ها مفید است. برای ذخیره تنظیمات خود کافیست روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا پیش نمایش زنده لینک ها را در عمل مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید پیش نمایش زنده پیوندها را در وردپرس نشان دهید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما بیاندازید که چگونه پیوندهای خراب را در وردپرس برطرف کنیم با جستجوگر پیوند خراب.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-live-preview-of-links-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید