نحوه نمایش پست های مرتبط توسط همان نویسنده در وردپرس

آیا می خواهید پست های مرتبط با همان نویسنده را در وردپرس نمایش دهید؟ به طور معمول ، می توانید از هر استفاده کنید افزونه پست های مرتبط برای نمایش مقالات مشابه در وب سایت خود. با این حال اگر یک وب سایت وردپرس چند نویسنده اجرا می کنید ، ممکن است کاربران شما بخواهند مطالب دیگر از همان نویسنده را بخوانند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های مرتبط با همان نویسنده را در وردپرس نمایش دهید.

Displaying related posts by same author in WordPress

روش 1: نمایش پست های مرتبط توسط نویسنده در وردپرس با استفاده از پلاگین h4>

این روش آسان تر است و برای همه کاربران توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه ارسال های مشابه . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »پست های مشابه بروید.

Similar posts plugin settings

صفحه تنظیمات به زبانه های مختلف تقسیم شده است ، و شما به طور پیش فرض در برگه عمومی قرار خواهید گرفت. می توانید گزینه ها را مرور کرده و متناسب با نیازهای خود تغییر دهید.

در این صفحه ، باید به پایین بروید و “بله” را در کنار گزینه “مطابقت با نویسنده پست فعلی” انتخاب کنید. می توانید سایر گزینه های تطبیق را بردارید تا مطمئن شوید که این افزونه فقط نوشته های نویسنده را می آورد

Match author

بعد ، باید به برگه “قرار دادن” بروید و گزینه “خروجی پس از ارسال” را فعال کنید. همچنین می توانید الگوی خروجی را با ویرایش متن در کادر “Parameters” ویرایش کنید.

Enable output

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

اکنون می توانید از تک تک پست های وب سایت خود دیدن کنید ، و پس از محتوای پست ، پست های مربوط به همان نویسنده را مشاهده خواهید کرد.

Related posts by author displayed in WordPress

روش 2: نمایش دستی پست های مرتبط توسط همان نویسنده در وردپرس h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های قالب WordPress خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، راهنمای ما را در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

شما باید کد زیر را به یا در یک فایل افزونه اختصاصی سایت .

عملکرد wpb_related_author_posts (محتوای $) {

if (is_single ()) {
    $ authordata جهانی ، $ post؛
    
    $ content. = '

پست های مشابه نویسنده:

'؛ $ author_posts = get_posts (آرایه ('author' => $ authordata-> شناسه ، 'post__not_in' => آرایه ($ post-> شناسه) ، 'posts_per_page' => 5))؛ $ content. = '

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-related-posts-by-same-author-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید