نحوه نمایش فقط دسته والدین در حلقه ارسال وردپرس شما

وقتی از تابع الگوی the_category () در قالب وردپرس خود استفاده می کنید ، هم دسته والدین و هم هر گروه / زیرمجموعه های زیر را نشان می دهد. اگر سایتی ایجاد می کنید که از بسیاری از گروه های کودک برای دسته بندی مطالب استفاده می کند ، این مسئله می تواند به یک مشکل تبدیل شود زیرا کد the_category سر و صدا زیادی ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال ، به صورت “بایگانی شده در بلاگ ها ، چارچوب پیدایش ، 2 تم ستون و غیره”. متأسفانه the_category () هیچ پارامتر اختیاری مانند child = 0 یا deep = -1 ندارد. هنگام ایجاد گالری وردپرس ، این یکی از مواردی بود که باید با آن کنار می آمدیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط دسته والدین را در حلقه ارسال وردپرس خود نمایش دهید.

نگران نباشید ، فایل single.php خود یا هرجای دیگری که می خواهید از این کد استفاده کنید را باز کنید و سپس کد زیر یا چیزی مشابه آن را جایگزین کنید:

  

با این کد:

  category_parent == 0) {
$ parentscategory. = ' ". $ category-> نام. ' ،'؛
}
}
echo substr ($ parentscategory، 0، -2)؛ ؟> 

اکنون با این کار می توانید فقط دسته اصلی را در حلقه ارسال وردپرس خود نمایش دهید. به عنوان مثال تصویر را در مثال مشاهده کنید:

Display Only Parent Category in Your WordPress Loop

مشکل ما با این گالری خیلی شلوغ و آشفته نبود ، بلکه بیشتر برای اطمینان از فرم ارسال سایت بود طراحی شده توسط فرم های جاذبه می تواند تمام داده ها را ضبط و به عنوان پیش نویس Post ذخیره کند ، بنابراین می تواند ویراستاران ما را بسیار آسان تر کند. متاسفانه ، فرم های جاذبه / a> از Custom Taxonomy پشتیبانی نمی کند زیرا این امر می توانست مشکل شما را نجات دهد ، اما به دلیل فقدان این ویژگی ، ما مجبور شدیم از کد بالا استفاده کنیم. هر یک از مقالات گالری ما دارای دو دسته مرتبط با آن هستند (دسته والدین: ژانر سایت و گروه کودک: چارچوب موضوعی که از آن استفاده می کند). در مقاله بعدی ما ، ما به اشتراک خواهیم گذاشت که چگونه می توانید فقط گروه کودک را در حلقه ارسال وردپرس خود نمایش دهید. به روز باشید و اطمینان حاصل کنید که سایت وردپرس خود را به گالری وردپرس ارسال کنید.

منابع:

the_category
Ericulous

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-display-only-parent-category-in-your-wordpress-post-loop/.

دیدگاهتان را بنویسید