نحوه نصب وردپرس در سرویس های وب آمازون

اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما خواسته است که نحوه نصب وردپرس را روی سرویس های وب آمازون (AWS) قرار دهیم. خدمات وب آمازون که اغلب برای پروژه های بزرگتر اختصاص داده می شود ، یک پلت فرم محاسبات ابری قدرتمند است که به هر کسی امکان می دهد قدرت زیرساخت های برتر آمازون را با پرداخت هرچه بیشتر از قبل استفاده کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب وردپرس در سرویس های وب آمازون را نشان خواهیم داد.

Installing WordPress on Amazon Web Services

توجه: اگر فقط راه اندازی یک وب سایت ، پس ما توصیه می کنیم از یکی از راه حلهای آسان نحوه نصب راهنمای وردپرس .

ما این مقاله را به دو روش تقسیم کرده ایم. روش اول یک فرایند دستی است که بسیار فنی و پیچیده است. روش دوم راه حل آسان تری برای مبتدیان است زیرا به شما امکان می دهد با گذر از یک راه حل مدیریت شده وردپرس مدیریت شده از زیرساخت AWS استفاده کنید.

  1. نصب دستی WordPress روی AWS
  2. نصب وردپرس در AWS از طریق راه حل میزبان مدیریت شده

روش 1. ایجاد نصب سفارشی وردپرس در AWS

اولین کاری که باید انجام دهید بازدید از خدمات وب آمازون است وب سایت می توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید ، اما باید اطلاعات کارت اعتباری را وارد کنید. آمازون با ارسال هزینه 1 دلاری به کارت شما ، هویت شما را تأیید می کند.

پس از تأیید حساب خود ، باید وارد کنسول AWS خود شوید و روی منوی “خدمات” کلیک کنید. در بخش محاسبه ، برای ادامه باید EC2 را انتخاب کنید.

Launch AWS EC2 service

EC2 یک پلتفرم رایانش ابری AWS است که به شما امکان می دهد ماشین های مجازی ایجاد کنید و برنامه های وب مانند WordPress را اجرا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه چیزی یک ماشین مجازی است ، راهنمای ما را در VPS چیست و آیا به آن نیاز دارید .

بعد ، برای راه اندازی و پیکربندی تنظیمات نمونه خود ، روی دکمه “Launch Instance” کلیک کنید.

Launch your EC2 instance

شما باید یک تصویر ماشین آمازون را انتخاب کنید. این پشته های نرم افزاری از قبل پیکربندی شده هستند که می توانید با یک کلیک نصب کنید.

در بخش “AWS Marketplace” وردپرس را جستجو کنید و سپس “WordPress by Bitnami” را انتخاب کنید.

Install Amazon Machine Image

اکنون یک پنجره قیمت گذاری مشاهده خواهید کرد که در آن کافی است روی دکمه ادامه کلیک کنید.

در صفحه بعدی ، از شما خواسته می شود نوع نمونه ای را انتخاب کنید. می توانید پیش بروید و td.micro free tier را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “پیکربندی جزئیات نمونه” کلیک کنید.

Select instance type

در صفحه بعدی ، نیازی به تغییر چیزی ندارید. به سادگی بر روی “بعدی: افزودن فضای ذخیره سازی” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه های “بعدی: افزودن برچسب ها” کلیک کنید.

اکنون نامی برای این نمونه به عنوان برچسب وارد می کنیم. بر روی دکمه Add Tag کلیک کنید و “Name” را به عنوان کلید و “MyWordPress” را به عنوان مقدار وارد کنید.

Review and launch

برای ادامه بر روی دکمه “بررسی و راه اندازی” کلیک کنید.

اکنون نمای کلی از پیکربندی EC2 Instance به شما ارائه می شود. برای شروع نمونه کار خود بر روی دکمه “راه اندازی” کلیک کنید.

Review instance settings and launch

بعد ، از شما خواسته می شود که کلیدهای جفت را انتخاب کنید. شما باید “ادامه بدون جفت کلید” را انتخاب کنید و سپس کادر زیر آن را علامت بزنید.

Skip paired keys

پس از آن بر روی دکمه نمونه های پرتاب کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کرده و نمونه EC2 خود را راه اندازی کنید.

AWS اکنون یک پیام موفقیت نشان می دهد. روی دکمه “مشاهده نمونه ها” در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

اکنون می توانید نمونه وردپرس خود را در حال اجرا مشاهده کنید.

WordPress instance running

برای آزمایش سایت وردپرس خود ، باید آدرس IP عمومی آن را پیدا کنید. می توانید آن را در زیر ستون IPV4 عمومی IP در کنار نمونه خود پیدا کنید.

Your WordPress site's public IP address

اکنون می توانید این آدرس IP را کپی کرده و در نوار آدرس یک برگه مرورگر جدید وارد کنید تا وب سایت خود را مشاهده کنید. شما می توانید سایت وردپرس خود را با موضوع پیش فرض مشاهده کنید.

Default WordPress install

برای بازدید از قسمت مدیریت وردپرس خود ، به سادگی / wp-admin / کنار آدرس IP عمومی سایت خود را اضافه کنید ، مانند این:

http://18.191.114.246/wp-admin

اکنون صفحه ورود به سیستم پیش فرض وردپرس را مشاهده خواهید کرد.

WordPress login screen

برای دسترسی به قسمت سرپرست ، باید نام کاربری و رمز عبور را بدانید.

با بازگشت به کنسول EC2 و کلیک کردن روی دکمه “اقدامات” می توانید این امر را دریافت کنید و سپس تنظیمات نمونه »دریافت سیستم ورود به سیستم را انتخاب کنید.

با این کار یک پرونده ورود به سیستم در یک پنجره بازشو با متن زیاد ظاهر می شود. باید به سمت پایین پیمایش کنید و یک خط با تنظیم “رمز عبور کاربر Bitnami روی” پیدا خواهید کرد که با علائم ## احاطه شده است. همچنین نام کاربری پیش فرض تنظیم شده توسط برنامه را مشاهده خواهید کرد.

Copy your WordPress password

اکنون می توانید نام کاربری / رمز عبور را کپی کرده و در صفحه ورود به سایت وردپرس خود وارد کنید.

تبریک می گویم ، شما با موفقیت وردپرس را روی سرویس های وب آمازون نصب کردید. با این حال ، وب سایت شما فقط با استفاده از آدرس IP هنوز قابل دسترسی است.

اگر می خواهید یک نام دامنه به AWS وردپرس خود را نصب کنید ، پس شما باید نام دامنه خود را به سرورهای DNS AWS متصل کنید.

راهنمای گام به گام ما را در نحوه ثبت نام دامنه .

پس از ثبت نام دامنه خود ، آماده اضافه کردن آن به نمونه AWS خود هستید.

یک نام دامنه به سایت وردپرس خود در خدمات وب آمازون اضافه کنید h4>

ابتدا به داشبورد نمونه های EC2 خود بروید و سپس از ستون سمت چپ روی “Elastic IPS” در بخش “Network & Security” کلیک کنید.

Allocate new elastic IP

بعد ، برای ادامه بر روی دکمه “تخصیص آدرس جدید” کلیک کنید.

از شما سوال خواهد شد که چگونه می خواهید از آدرس IP استفاده کنید. برای ادامه کافیست بر روی دکمه Allocate کلیک کنید.

AWS اکنون یک IP کشسان جدید برای نمونه وردپرس EC2 شما ایجاد می کند. آدرس IP خود را در یک جدول مشاهده خواهید کرد. به سادگی ردیف آدرس IP را انتخاب کنید و سپس “Associate Address” را در زیر دکمه “Actions” انتخاب کنید.

Associate address

در صفحه بعدی ، نمونه WordPress خود را از فهرست کشویی انتخاب کرده و بر روی دکمه Associate کلیک کنید.

Associate  IP to your WordPress instance

اکنون IP الاستیک خود را در جدول مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و آدرس IP را کپی کرده و در یک ویرایشگر متن مانند Notepad جایگذاری کنید. در مرحله بعدی به آن نیاز خواهیم داشت.

Copy your elastic IP

بعد ، باید روی منوی “خدمات” در بالا کلیک کنید و “Route53” را جستجو کنید. این سرویس مدیریت سرویس DNS وب وب آمازون است که به شما امکان می دهد ترافیک را به نمونه EC2 خود هدایت کنید.

Route53 service

در صفحه بعدی ، بر روی دکمه “شروع به کار کنید” در بخش مدیریت DNS کلیک کنید.

Get started with DNS management

با این کار می توانید به قسمت مناطق میزبان بروید. پیش بروید و بر روی دکمه “ایجاد منطقه میزبان” کلیک کنید.

Create hosted zone button

بعد ، شما باید نام دامنه خود را اضافه کنید و روی دکمه ایجاد کلیک کنید تا آن را به یک منطقه میزبان اضافه کنید.

Add domain to a hosted zone

بعد از اینکه دامنه خود را به یک منطقه میزبان اضافه کردید ، روی دکمه “ایجاد ضبط مجموعه” کلیک کنید. اکنون باید www را در کنار قسمت ‘Name’ وارد کنید. IP کششی را که قبلاً کپی کردید در قسمت “Value” وارد کنید و سپس روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

Add record set

اکنون رکورد به همراه نام دامنه شما به منطقه میزبان شما اضافه می شود. از ستون سمت چپ ، باید خطوط را در قسمت NS کپی کنید. اینها آدرس های Nameserver هستند که در مرحله بعدی به آنها نیاز خواهید داشت.

اکنون باید به وب سایت ثبت نام دامنه خود بروید و تنظیمات نام دامنه خود را ویرایش کنید. تصاویر صفحه زیر ممکن است با ارائه دهنده شما متفاوت باشد ، اما دستورالعمل های اصلی برای هر ارائه دهنده مشابه است.

در زیر تنظیمات سرورهای نام DNS دامنه خود ، آدرسهای سرور نامی را که قبلاً کپی کرده اید وارد کنید.

Add DNS nameservers

ذخیره تغییرات را فراموش نکنید. اکنون می توانید از نام دامنه ای که اضافه کرده اید بازدید کنید و شما را به سایت وردپرس خود در سرویس های وب آمازون می رساند.

توجه: اعمال تغییرات DNS ممکن است مدتی طول بکشد.

روش 2. استفاده از خدمات وب آمازون از طریق میزبانی مدیریت شده وردپرس h4>

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید که نصب یک نصب سفارشی وردپرس در سرویس های وب آمازون یک فرآیند بسیار فنی و پیچیده است.

زیرساخت رایانش ابری که توسط سرویس های وب آمازون ارائه شده است ، یک راه حل پرداخت است. این بدان معنی است که افزایش ترافیک قبض میزبانی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. ناگفته نماند که شما همچنان مسئولیت مدیریت خدمات خود را که فقط کار اضافی است ، بر عهده خواهید داشت.

یک روش آسانتر برای استفاده از وردپرس در سرویس های وب آمازون بدون هیچ مشکلی استفاده از میزبان مدیریت شده وردپرس .

ما توصیه می کنیم از WP Engine استفاده کنید. آنها بخشی از بستر میزبانی خود را در زیرساخت های AWS اجرا می کنند و دیگر لازم نیست نگران افزایش ترافیک ، مدیریت سرور یا تعمیر و نگهداری وردپرس باشید.

گزینه مناسب دیگر صفحه صفحه ، ارائه دهنده میزبانی وردپرس با حق بیمه مدیریت شده. آنها همچنین پلتفرم خود را در سرویس های وب آمازون اجرا می کنند و یک محیط بدون دردسر وردپرس را برای رشد تجارت شما ارائه می دهند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه WordPress را روی سرویسهای وب آمازون نصب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما را در مورد بهبود سرعت وردپرس و عملکرد با دستورالعمل های گام به گام.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-install-wordpress-on-amazon-web-services/.

دیدگاهتان را بنویسید