نحوه رفع خطای محتوای مخلوط در وردپرس (مرحله به مرحله)

آیا خطای محتوای مختلط را در وردپرس مشاهده می کنید؟ خطای محتوای مختلط در وردپرس به دلیل تنظیمات نادرست HTTP / SSL ایجاد نمی شود. اغلب اوقات بر عملکرد وب سایت شما تأثیر نمی گذارد ، اما می تواند تأثیرات سوئی بر سئو و تجربه کاربری وب سایت شما بگذارد. در این مقاله ، ما به شما نحوه رفع خطای محتوای مختلط در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to fix the mixed content error in WordPress

خطای محتوای مختلط در وردپرس چیست؟ h4>

توصیه می شود افزودن HTTPS / SSL در وردپرس زیرا بعد از جولای 2018 Google Chrome تمام نسخه های http وب سایت را به عنوان ناامن علامت گذاری می کند.

SSL یک لایه امنیتی اضافی در اطراف داده های منتقل شده از وب سایت شما به مرورگرهای کاربران اضافه می کند. موتورهای جستجوگر مانند Google توصیه می کنند از SSL در وب سایت خود نیز استفاده کنید.

همه بهترین شرکت های میزبانی وردپرس اکنون SSL رایگان ارائه می دهند به عنوان بخشی از بسته های آنها. اگر شرکت میزبان شما چنین پیشنهادی را ارائه نمی دهد ، می توانید SSL رایگان از طریق Let’s Encrypt برای سایت وردپرس خود.

اگر SSL را به درستی در وب سایت خود پیاده سازی کرده اید ، در نوار آدرس مرورگر یک نماد قفل سبز در کنار URL وب سایت خود مشاهده خواهید کرد.

Secure content sign

از طرف دیگر اگر تنظیمات HTTP / SSL شما به درستی تنظیم نشده باشد ، یک علامت اطلاعات یا یک نماد قفل شکسته در نوار آدرس مشاهده خواهید کرد.

Not fully secure due to mixed content

این نشان می دهد که در حالی که وب سایت شما از گواهی SSL استفاده می کند ، برخی از مطالب موجود در وب سایت شما هنوز از طریق آدرسهای غیر HTTPS ارائه می شوند.

از طریق پروتکل ناامن می توانید بفهمید کدام محتوا توسط استفاده از ابزار Inspect . خطای محتوای مختلط به عنوان هشدار در کنسول همراه با جزئیات مربوط به هر مورد از محتوای مختلط ، نمایش داده می شود.

Mixed content displayed in developer tools

اگر فقط یک مورد است که می توانید به صورت دستی برطرف کنید ، می توانید با ویرایش پست ، صفحه یا فایل موضوعی که در آن ظاهر می شود ، پیش بروید و آن را برطرف کنید.

با این حال ، در اکثر موارد ، این موارد توسط وردپرس به صورت پویا اضافه می شوند یا در پایگاه داده شما ذخیره می شوند. در این صورت ، تشخیص همه آنها و رفع آنها به صورت دستی دشوار خواهد بود.

همانطور که گفته شد ، بیایید نگاهی به چگونگی رفع خطای محتوای مخلوط در وردپرس بیندازیم.

رفع خطای محتوای ترکیبی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی SSL Insecure Content Fixer. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »محتوای ناامن SSL بازدید کنید.

SSL secure content plugin settings

این افزونه سطوح مختلفی را برای رفع خطای محتوای مخلوط ارائه می دهد. ما هر یک از آنها را توضیح خواهیم داد ، اینکه چه کاری انجام می دهند و کدام یک برای شما بهتر است.

1 ساده

این سریعترین و توصیه شده برای همه کاربران مبتدی است. خطای محتوای مختلط در وردپرس را به صورت خودکار برای اسکریپت ها ، صفحه های سبک و تصاویر کتابخانه رسانه های وردپرس برطرف می کند.

2. محتوا

اگر با روش ساده خطای محتوای مختلط در وب سایت شما برطرف نشد ، باید این روش را امتحان کنید. علاوه بر بررسی موارد اصلاح شده در محتوای وردپرس و ابزارک های متن ، از همه ویژگی های ساده استفاده خواهد کرد.

3. ابزارک

این شامل همه اصلاحات اعمال شده در سطح محتوا به علاوه رفع اشکال اضافی برای منابع بارگیری شده در همه ابزارک های وردپرس در وب سایت شما است.

4. گرفتن

این روش از هر صفحه در وب سایت شما از هدر تا پاورقی ضبط می کند و همه URL ها را با HTTP جایگزین می کند. کندتر است و بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.

5. ضبط همه

وقتی همه سطوح فوق از کار افتاد ، می توانید این روش را امتحان کنید. این برنامه سعی می کند همه مواردی را که منجر به برخی از رفتارهای غیرمنتظره در وب سایت شما می شود ، اصلاح کند. همچنین بیشترین تأثیر منفی را بر عملکرد خواهد داشت.

پس از انتخاب سطح رفع محتوا ، باید به بخش شناسایی HTTPS بروید. اینجاست که می توانید نحوه تشخیص محتوای HTTP در وب سایت خود را انتخاب کنید.

HTTPS detect

گزینه پیش فرض استفاده از عملکرد WordPress است که برای اکثر وب سایت ها کار می کند.

در زیر آن گزینه های دیگری را خواهید دید که به ویژه اگر از Cloudflare CDN ، وب سرور nginx و موارد دیگر. پیش بروید و روشی را که فکر می کنید برای وب سایت شما اعمال می شود بسته به تنظیمات خاص خود انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا ببینید آیا با این کار مسائل ناامن محتوای وب سایت شما برطرف شده است. قبل از بررسی وب سایت خود ، حتما حافظه پنهان وردپرس خود را پاک کنید.

اگر خطای محتوای مختلط در وردپرس برطرف نشده است ، دوباره به صفحه تنظیمات افزونه بروید و سطح اصلاحات را دوباره تنظیم کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه خطای محتوای مختلط را در وردپرس برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-fix-the-mixed-content-error-in-wordpress-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید