نحوه دریافت دامنه ایمیل رایگان (5 روش سریع و آسان)

آیا به دنبال دامنه ایمیل رایگان هستید؟ دامنه ایمیل بخشی از آدرس ایمیل است که بعد از نماد @ می آید.

تهیه دامنه ایمیل برای تجارت خود به جای استفاده از آدرس ایمیل عمومی Yahoo ، Gmail یا Hotmail بسیار مهم است.

مشتریان و دیگر صاحبان مشاغل تمایلی به اعتماد به ایمیل های دریافت شده از یک حساب ایمیل عمومی ندارند. آدرس ایمیل دامنه سفارشی حرفه ای تر به نظر می رسد و به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

در این راهنما ، ما چند روش مختلف را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید به راحتی یک دامنه ایمیل رایگان برای کسب و کار خود بدست آورید.

Getting a free email domain for your business

دامنه ایمیل چیست؟ (تعریف) h4>

دامنه ایمیل آدرس وب است که بعد از نماد @ در یک آدرس ایمیل می آید. به عنوان مثال ، در ایمیلی مانند syed@companyname.com ، “compnayname.com” دامنه ایمیل است.

دامنه های ایمیل به شما امکان می دهند با استفاده از نام تجاری / نام تجاری خود یک آدرس ایمیل با نامcompany تنظیم کنید.

شما می توانید یک دامنه ایمیل خریداری کنید ، یا می توانید یک دامنه ایمیل رایگان برای کسب و کار خود دریافت کنید وقتی یک وب سایت ایجاد کنید .

از آنجا که چندین روش برای به دست آوردن دامنه ایمیل رایگان برای کسب و کار شما وجود دارد ، ما بهترین گزینه ها را در این راهنما شرح داده ایم:

  1. Bluehost
  2. HostGator
  3. DreamHost
  4. G Suite (پرداخت شده اما بهتر است)
  5. Office 365 (پرداخت شده اما بهتر است)

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

روش 1. با Bluehost دامنه ایمیل را رایگان دریافت کنید h4>

به طور معمول ، یک نام دامنه سفارشی برای شما 14.99 دلار در سال هزینه دارد و خدمات میزبانی ایمیل از 9.88 دلار در ماه شروع می شود (که معمولاً سالانه پرداخت می شود).

این مقدار قابل توجهی پول است به ویژه هنگامی که اولین بار هستید راه اندازی وب سایت کسب و کار .

خوشبختانه دوستان ما در Bluehost توافق کردند که دامنه ایمیل رایگان با بسته های میزبانی تخفیفی را به کاربران WPBeginner ارائه دهند.

اساساً ، شما یک دامنه ایمیل رایگان با یک برنامه میزبانی مشترک و یک گواهینامه SSL رایگان با قیمت 2.75 دلار در ماه دریافت خواهید کرد.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

هر حساب شامل پست الکترونیکی ، انتقال ایمیل ، محافظت در برابر نامه های ناخواسته و امکان استفاده از هر سرویس گیرنده ایمیل در تلفن همراه یا دسک تاپ شما برای ارسال یا دریافت ایمیل است.

اینجا برای دریافت دامنه ایمیل رایگان خود با Bluehost است.

مرحله 1. دامنه ایمیل رایگان خود را تنظیم کنید

ابتدا باید به وب سایت Bluehost مراجعه کنید و بر روی دکمه شروع کار کلیک کنید.

Bluehost get started

در مرحله بعد ، صفحه قیمت گذاری را مشاهده خواهید کرد که از شما خواسته می شود طرحی را انتخاب کنید. برنامه های Basic و Plus در میان مشاغلی که به دنبال دامنه ایمیل هستند محبوب هستند.

برای انتخاب برنامه کلیک کنید ، و به مرحله بعدی منتقل خواهید شد. از اینجا ، یک نام دامنه ایمیل رایگان انتخاب خواهید کرد.

Select your free email domain

بعد از آن ، برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Bluehost اکنون در دسترس بودن نام دامنه ای را که وارد کرده اید بررسی خواهد کرد. اگر نام دامنه در دسترس نباشد ، برخی گزینه های جایگزین را برای انتخاب به شما نشان می دهد ، یا می توانید فقط یک نام دامنه جدید وارد کنید.

برای راهنمایی در مورد انتخاب نام دامنه ، به مقاله ما در نحوه انتخاب نام دامنه برای تجارت خود.

بعد از انتخاب نام دامنه ، باید اطلاعات حساب خود را وارد کنید و جزئیات طرح را نهایی کنید.

Package details

برخی موارد اضافی اختیاری را در این صفحه مشاهده خواهید کرد. می توانید با خیال راحت علامت آنها را بردارید تا هزینه های شما کاهش یابد.

در آخر ، برای تکمیل خرید باید اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

اکنون ایمیلی با جزئیات نحوه ورود به صفحه کنترل حساب خود دریافت خواهید کرد. اینجا جایی است که شما همه موارد از جمله حساب های ایمیل و سایر تنظیمات را مدیریت می کنید.

مرحله 2. افزودن حساب های ایمیل به دامنه خود

پس از ورود به داشبورد حساب خود ، از ستون سمت چپ روی منوی “Advanced” کلیک کنید و سپس روی نماد “Email Accounts” در بخش Email کلیک کنید.

Managing your email accounts

با این کار شما به یک قسمت مدیریت حساب ایمیل خواهید رسید. برای اضافه کردن حساب ایمیل جدید ، از اینجا باید روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید.

Creating a new email account in Bluehost

بعد ، باید آدرس ایمیلی را که می خواهید استفاده کنید وارد کنید و سپس یک رمز عبور وارد کنید. به صورت اختیاری ، می توانید میزان ذخیره سازی موردنظر خود را انتخاب کنید.

Creating a new email account

پس از آن ، روی دکمه ایجاد کلیک کنید تا حساب ایمیل جدید خود را ذخیره کنید.

Bluehost اکنون حساب ایمیل شما را ایجاد می کند ، و یک پیام موفقیت خواهید دید.

مرحله 3. استفاده از ایمیل دامنه سفارشی خود با Bluehost

اکنون که اولین حساب خود را در دامنه ایمیل خود ایجاد کرده اید. بیایید شروع به استفاده از آن کنیم.

روشهای مختلفی برای استفاده از حساب ایمیل جدید شما وجود دارد.

1 ایمیل وب

Bluehost برای مدیریت ایمیل شما در حساب کاربری خود با استفاده از مرورگر ، یک رابط شفاف ارائه می دهد.

نگران نباشید ، به صفحه پیشرفته بروید و بر روی نماد “حساب های ایمیل” در زیر بخش ایمیل کلیک کنید.

Managing your email accounts

با این کار می توانید به صفحه حسابهای ایمیل بروید که در آن تمام حسابهای ایمیل ایجاد شده را مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و روی “بررسی ایمیل” کنار حساب ایمیل خود کلیک کنید.

از شما خواسته می شود یک برنامه ایمیل پیش فرض را انتخاب کنید. همه آنها یکسان کار می کنند ، اما Roundcube دارای یک رابط تمیزتر است.

2. سایر دستگاه ها و برنامه ها

همچنین می توانید با استفاده از هرگونه برنامه ایمیل مانند Outlook ، Thunderbird یا برنامه ایمیل دیگر در تلفن یا رایانه خود ، ایمیل ارسال یا دریافت کنید.

به سادگی به صفحه پیشرفته بروید و سپس بر روی نماد “حساب های ایمیل” کلیک کنید. از اینجا ، باید روی پیوند “اتصال دستگاهها” در کنار حساب ایمیل خود کلیک کنید.

Connect devices

در صفحه بعدی ، لیستی از همه برنامه ها و دستگاه های ایمیل معروف را مشاهده خواهید کرد. روی برنامه ای که می خواهید متصل شوید کلیک کنید و دستورالعمل های گام به گام برای اتصال مشتری ایمیل خود را مشاهده خواهید کرد.

Mail clients

در زیر لیست ، تنظیمات دستی را نیز برای اتصال هر دستگاه یا برنامه دیگری که قبلاً در لیست نبوده خواهید یافت.

Manual mail settings

3. از آن با Gmail

استفاده کنید

Gmail نه تنها به شما امکان ارسال و دریافت ایمیل به حساب Google خود را می دهد ، بلکه می توانید از آن به عنوان یک سرویس گیرنده ایمیل کامل استفاده کنید تا همه ایمیل های خود را در یک مکان قرار دهید.

شما می توانید با استفاده از ایمیل دامنه سفارشی خود ایمیل را مستقیماً از حساب Gmail یا برنامه تلفن همراه رایگان خود ارسال کنید.

به سادگی وارد حساب Gmail خود شوید و بر روی نماد Gear کلیک کنید تا صفحه تنظیمات را انتخاب کنید. از اینجا به برگه «حساب ها و وارد کردن» بروید.

Add mail account

به بخش “بررسی نامه از حسابهای دیگر” بروید و روی پیوند “افزودن حساب نامه” کلیک کنید.

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید آدرس ایمیل دامنه سفارشی خود را اضافه کنید. در صفحه بعدی ، از شما خواسته می شود مشخصات حساب خود را ارائه دهید.

Connecting Bluehost email to Gmail

نام کاربری و رمزعبور شما آدرس ایمیل کاملی است که قبلاً ایجاد کرده اید و رمز ورود آن خواهد بود. مقدار سرور POP نام دامنه شما با پیشوند نامه خواهد بود.

شما باید گزینه “همیشه از اتصال ایمن (SSL)” استفاده کنید “” و سپس مقدار پورت را به 995 تغییر دهید.

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه افزودن حساب کلیک کنید.

بعد ، Gmail از شما س youال می کند که آیا می خواهید از آن حساب برای ارسال ایمیل استفاده کنید. “Yes” را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

Send email via Gmail

پس از آن ، از شما خواسته می شود نام فرستنده را ارائه دهید. همچنین می توانید از این حساب به عنوان نام مستعار استفاده کنید.

اساساً نام مستعار درصورتی که دو آدرس ایمیل داشته باشید مفید است. به عنوان مثال ، حساب ایمیل شرکت شخصی.
اگر می خواهید مالکیت این حساب را جدا نگه دارید ،

جعبه نام مستعار را بردارید. به عنوان مثال ، اگر آدرس دپارتمان مشاغل شما باشد مانند support@example.com یا info@yourdomain.com.

Sender information

برای ادامه بر روی دکمه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

اکنون ، شما باید اطلاعات SMTP سرور خود را ارائه دهید. SMTP (پروتکل انتقال ایمیل ساده) استاندارد صنعتی برای ارسال ایمن ایمیل است.

SMTP information

سرور خروجی SMTP شما mail.yourdomain.com خواهد بود (دامنه ایمیل واقعی خود را جایگزین yourdomain.com کنید). پس از آن از آدرس ایمیل کامل خود به عنوان نام کاربر استفاده کرده و رمزعبور حساب ایمیل را وارد کنید.

برای ادامه بر روی دکمه “افزودن حساب” کلیک کنید.

Gmail اکنون یک کد تأیید به آدرس ایمیل ارسال می کند. از آنجا که قبلاً آن آدرس ایمیل را اضافه کرده اید ، ایمیل را مستقیماً در صندوق ورودی Gmail خود دریافت خواهید کرد. برای تکمیل تنظیمات SMTP ، کد را کپی کرده و وارد کنید.

این همه است. اکنون می توانید از حساب Gmail خود برای ارسال و دریافت ایمیل با استفاده از دامنه سفارشی خود استفاده کنید.

روش 2. دامنه ایمیل را با HostGator دریافت کنید h4>

راه آسان دیگر برای بدست آوردن دامنه ایمیل رایگان ثبت نام در برنامه میزبانی HostGator . آنها یکی از برترین شرکت های میزبان در جهان هستند و برنامه های بسیار خوبی را برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک ارائه می دهند.

سید بلخی بنیانگذار ما از سال 2007 مشتری وفادار HostGator بوده است. در واقع ، WPBeginner در خوشه سرور اختصاصی سازمانی آنها میزبانی می شود (به مطالعه موردی ما چگونه WPBeginner را سریع روشن کردیم ).

HostGator به کاربران WPBeginner تخفیف انحصاری در وردپرس میزبانی + یک نام دامنه رایگان. در واقع ، شما می توانید فقط با 2.64 دلار در ماه شروع به کار کنید.

to برای شروع اینجا را کلیک کنید با HostGator ←

با حساب خود آدرس ایمیل دامنه سفارشی نامحدود رایگان دریافت می کنید. این سرویس همچنین شامل پست الکترونیکی ، ارسال ایمیل و پشتیبانی از ارسال / دریافت ایمیل با استفاده از هر سرویس گیرنده ایمیل که شما انتخاب می کنید ، می باشد.

مرحله 1. برای یک حساب HostGator ثبت نام کنید

ابتدا باید به وب سایت HostGator مراجعه کرده و بر روی دکمه “اکنون شروع شود” کلیک کنید.

HostGator get started

بعد ، از شما خواسته می شود که طرحی را انتخاب کنید. طرح های هاچلینگ و بیبی محبوب ترین در بین مشاغل مبتدی و کوچک هستند.

برای انتخاب برنامه کلیک کنید و ادامه دهید.

Choose plan

بعد از آن از شما خواسته می شود نام دامنه ای را انتخاب کنید. کافیست دامنه موردنظر خود را برای ثبت وارد کنید تا ببینید آیا در دسترس است.

Select domain name

اگر نام دامنه موجود است ، می توانید برای انتخاب آن کلیک کنید.

برای وارد کردن اطلاعات شخصی و صورتحساب خود ، کمی به پایین پیمایش کنید. پس از آن ، به بخش خدمات اضافی خواهید رسید. در این مرحله انتخاب آنها را توصیه نمی کنیم و اگر واقعاً به آنها احتیاج دارید می توانید بعداً آنها را اضافه کنید.

Skip Addons

اکنون می توانید جزئیات سفارش خود را بررسی کرده و برای تکمیل خرید بر روی دکمه “اکنون پرداخت” کلیک کنید.

اکنون از طریق HostGator ایمیلی با جزئیات نحوه ورود به داشبورد میزبانی خود دریافت خواهید کرد.
مرحله

مرحله 2. ایجاد حساب الکترونیکی حساب

به خود وارد شوید میز داشبورد میزبان HostGator را کلیک کرده و بر روی قسمت Email کلیک کرده و سپس “Email Accounts” را انتخاب کنید.

Manage email accounts in HostGator

در صفحه بعدی ، می توانید با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه ایمیل ، یک حساب ایمیل جدید ایجاد کنید.

Create email account

برای ذخیره حساب ایمیل جدید خود ، روی دکمه “ایجاد حساب” کلیک کنید.

مرحله 3. استفاده از حساب ایمیل دامنه سفارشی خود در HostGator

HostGator روش های مشابه ارسال و دریافت ایمیل را به عنوان Bluehost در بالا.

1 ایمیل وب

می توانید ایمیل ها را مستقیماً از داشبورد HostGator خود مشاهده و ارسال کنید. به سادگی با اضافه کردن / پست الکترونیکی وب در انتهای URL وب سایت خود ، از ایمیل وب بازدید کنید. به عنوان مثال ، https://yourdomain.com/webmail

HostGator webmail login

پس از ورود به صفحه ، آدرس ایمیل و رمز ورود خود را برای ورود به سیستم وارد کنید و از حساب ایمیل خود استفاده کنید.

2. با استفاده از سایر سرویس گیرندگان نامه و برنامه ها

ایمیل ارسال یا دریافت کنید

همچنین می توانید با استفاده از برنامه های نامه شخص ثالث در رایانه و تلفن خود به حساب ایمیل دامنه سفارشی خود دسترسی پیدا کنید.

در اینجا اطلاعاتی است که برای راه اندازی ایمیل در دستگاه های مختلف و سرویس گیرندگان ایمیل به آن نیاز خواهید داشت.

Pop3:

نام کاربری: آدرس ایمیل کامل شما
گذرواژه: گذرواژه آدرسی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید.
سرور ایمیل / نام میزبان سرور: mail.yourdomain.com
بندر: 995
SSL: SSL / TLS

SMTP:

نام کاربری: آدرس ایمیل کامل شما.
گذرواژه: گذرواژه آدرسی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید.
سرور ایمیل / نام میزبان سرور: mail.yourdomain.com
بندر: 465
SSL: SSL / TLS

برای ارسال یا دریافت ایمیل با استفاده از Gmail نیز از همین تنظیمات استفاده خواهید کرد.

به سادگی وارد حساب Gmail خود شوید و روی دکمه تنظیمات کلیک کنید. پس از آن به برگه «حساب ها و بازارسال» بروید و روی «افزودن پیوند حساب ایمیل» در کنار گزینه «بررسی نامه از حساب های دیگر» کلیک کنید.

Add mail account

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود ، در اینجا برای افزودن حساب خود باید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

روش 3: دریافت دامنه ایمیل رایگان با DreamHost

راه آسان دیگر برای به دست آوردن دامنه ایمیل رایگان ثبت نام با DreamHost . آنها عنوان دامنه رایگان با تمام برنامه های میزبانی مشترک آنها.

علاوه بر این ، آنها توافق کرده اند که به کاربران WPBeginner تا 47٪ تخفیف + گواهی SSL رایگان ارائه دهند. حساب شما با نام کاربری نام دامنه شخصی خود با حسابهای ایمیل نامحدود ارائه می شود.

to برای شروع اینجا را کلیک کنید با Dreamhost ←

برای تنظیم دامنه ایمیل رایگان خود با DreamHost ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

مرحله 1. برای یک حساب DreamHost ثبت نام کنید

ابتدا باید به وب سایت DreamHost مراجعه کنید و یک برنامه میزبانی را انتخاب کنید.

Select your DreamHost plan

بعد ، از شما خواسته می شود نام دامنه ای را ثبت کنید. به سادگی یک نام دامنه را وارد کنید تا ببینید آیا موجود است. اگر چنین است ، پس می توانید نام دامنه دیگری را ادامه دهید یا به دنبال آن بگردید.

Register your domain name

پس از آن ، شما باید با وارد کردن اطلاعات حساب و پرداخت ، خرید خود را تکمیل کنید. فراموش نکنید که برای کاهش هزینه های خود ، گزینه های اضافی را در سمت چپ یا پایین بردارید.

Enter billing details

اکنون می توانید انتخاب خود را بررسی کرده و برای پایان خرید بر روی دکمه ارسال سفارش کلیک کنید.

DreamHost اکنون ایمیلی با مشخصات ورود به سیستم برای شما ارسال می کند.

مرحله 2. ایمیل کسب و کار دامنه سفارشی خود را ایجاد کنید

ابتدا باید وارد پنل میزبانی DreamHost خود شوید. از اینجا ، روی منوی Mail از سمت چپ کلیک کنید و سپس روی دکمه “ایجاد آدرس ایمیل جدید” کلیک کنید.

Create new email account

پس از آن ، شما باید نام کاربری و رمز عبوری را که می خواهید استفاده کنید ارائه دهید و سپس بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید تا حساب خود اضافه شود.

حساب ایمیل نام دامنه سفارشی شما اکنون آماده استفاده است.

مرحله 3. استفاده از حساب ایمیل دامنه سفارشی خود

شما می توانید از طریق پست الکترونیکی وب یا با استفاده از هر یک از سرویس گیرندگان ایمیل مورد علاقه خود ، از آدرس ایمیل دامنه سفارشی تازه ایجاد شده خود استفاده کنید.

1 ایمیل وب

Dreamhost رابط کاربری پست الکترونیکی آسان برای استفاده و کاملاً کاربردی را فراهم می کند. می توانید ایمیل خود را با افزودن پست الکترونیکی وب قبل از نام دامنه خود بررسی کنید. به عنوان مثال ، webmail.yourdomain.com (نام دامنه واقعی خود را جایگزین yourdomain.com کنید).

Login to DreamHost webmail

می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبوری که قبلاً ایجاد کرده اید وارد شوید.

Dreamhost webmail UI

2. با استفاده از برنامه های ایمیل شخص ثالث

به ایمیل دامنه سفارشی DreamHost دسترسی پیدا کنید

همچنین می توانید از حساب ایمیل خود با هر مشتری و برنامه ایمیل شخص ثالث در تلفن خود استفاده کنید. DreamHost برای هر مشتری ایمیل مستندات گسترده ای دارد.

در اینجا اطلاعاتی است که شما برای استفاده از ایمیل دامنه سفارشی خود با هر برنامه نامه در رایانه یا تلفن خود نیاز دارید.

POP3:

سرور نامه: pop.dreamhost.com
بندر: 995
نام کاربری: آدرس ایمیل کامل
رمز ورود: رمزعبور آدرس ایمیل خود

SMTP:

سرور SMTP: smtp.dreamhost.cocm
بندر: 465
نام کاربری: آدرس ایمیل کامل شما
رمزعبور: رمزعبور آدرس ایمیل خود

روش 4: ایجاد ایمیل دامنه سفارشی با G Suite (راه حل پرداخت شده) h4>

ایمیل برای موفقیت در هر مشاغل بسیار مهم است ، به همین دلیل توصیه می کنیم از G Suite .

G Suite مجموعه برنامه های Google برای مشاغل کوچک است. به شما امکان می دهد از همان برنامه های Google مانند Gmail ، Drive ، Docs ، Sheets و Calendar اما با نام دامنه خود استفاده کنید.

همچنین از طریق فیلترهای هرزنامه و قدرتمند فیلترهای قدرتمند Google برای ایمیل کسب و کار خود دریافت می کنید. استفاده از آن بسیار راحت تر است و در همه دستگاه های شما کار می کند.

برای شروع ، باید از وب سایت G Suite و طرحی را انتخاب کنید.

G Suite plan

برنامه اصلی آنها از 6 دلار در هر کاربر در هر ماه با 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. شما همچنین می توانید برنامه کاری را انتخاب کنید که از 12 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود و فضای ذخیره سازی نامحدود را به شما می دهد.

در مرحله بعدی از شما خواسته می شود نام شرکت ، اندازه و کشور خود را وارد کنید.

Company information

پس از آن ، باید اطلاعات تماس خود را وارد کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

این شما را به صفحه انتخاب دامنه می رساند.

اگر قبلاً نام دامنه ای دارید که می خواهید از آن استفاده کنید ، می توانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، پیش بروید و گزینه “من می خواهم یک نام دامنه بخرم” را انتخاب کنید.

Buy domain name

اکنون می توانید نام دامنه ای را که می خواهید ثبت کنید وارد کنید و بر روی دکمه Next کلیک کنید. اگر دامنه وارد شده شما در دسترس باشد ، قیمت گذاری آن را مشاهده خواهید کرد.

Domain selection

برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

پس از آن ، برای تکمیل مراحل ، اطلاعات کسب و کار و جزئیات پرداخت خود را وارد خواهید کرد.

G Suite account created

اکنون می توانید بر روی دکمه “رفتن به تنظیم” کلیک کنید تا حساب ایمیل و کاربران را شروع کنید.

در صفحه راه اندازی ، می توانید اولین حساب ایمیل خود را ایجاد کنید. بعد از آن ، می توانید حسابهای بیشتری برای کارمندان یا بخشهای خود اضافه کنید یا فقط روی “همه آدرسهای ایمیل کاربر را اضافه کردم” کلیک کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

Adding new users

این تنها چیزی است که اکنون می توانید از حساب ایمیل تازه ایجاد شده خود در Gmail استفاده کنید و از آن با دامنه سفارشی خود استفاده کنید.

Sign in Gmail with your custom domain email

اگر به دستورالعمل های دقیق تری نیاز دارید ، لطفاً راهنمای ما را در نحوه ایجاد یک ایمیل حرفه ای با G Suite .

اکثر صاحبان مشاغل دامنه ایمیل را از G Suite نمی خرند. در عوض آنها با خدمات دامنه ایمیل رایگان ارائه شده توسط شرکت های میزبان وب خود شروع می کنند و سپس بعداً که توانایی خرید آن را دارند به G Suite تغییر می دهند.

ما از G Suite برای مشاغل خود استفاده می کنیم زیرا به ما امکان می دهد تا اطلاعات بیشتری را حفظ کنیم ، مدیریت آسان فایل ، تقویم و تعداد زیادی برنامه مفید دیگر را برای پیشرفت کار خود انجام دهیم.

روش 5: ایجاد ایمیل دامنه با Office 365 (راه حل پولی) h4>

مایکروسافت آفیس مجموعه اداری خود را به نام Office 365 با پشتیبانی از ایمیل دامنه سفارشی. از نظر ویژگی ها و قابلیت ها ، مشابه G Suite است.

می خواهید ببینید هر دو سیستم عامل را با هم مقایسه کنید ، سپس مقایسه ما را با G Suite vs Office 365 برای اینکه بدانید چگونه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

در اینجا نحوه تنظیم ایمیل دامنه سفارشی خود با Office 365 وجود دارد.

مرحله 1. تنظیم Office 365 با ایمیل دامنه سفارشی

ابتدا باید از بازدید کنید. وب سایت Office 365 را کلیک کنید و بر روی دکمه “اکنون بخرید” در طرحی که می خواهید خریداری کنید کلیک کنید.

Select a plan

با این کار صفحه ثبت نام Office 365 برای شما به ارمغان می آورد ، جایی که ابتدا از شما خواسته می شود یک آدرس ایمیل ارائه دهید.

Office 365 signup

بعد از این ، از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی و شغلی خود را ارائه دهید.

بعد ، از شما خواسته می شود نام دامنه ای را انتخاب کنید. مایکروسافت فقط یک زیر دامنه ارائه می دهد و شما باید یک نام دامنه سفارشی را جداگانه خریداری و اضافه کنید.

Subdomain

پیش بروید و یک زیر دامنه مناسب برای تجارت خود وارد کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

پس از آن ، شما اطلاعات پرداخت خود را برای تکمیل مراحل ثبت نام پر می کنید.
مرحله

مرحله 2. افزودن دامنه سفارشی به Office 365

مایکروسافت سرویس ثبت دامنه را ارائه نمی دهد ، به این معنی که شما باید جداگانه یک نام دامنه خریداری کنید یا از یک نام دامنه موجود برای افزودن در Office 365 استفاده کنید.

تعدادی ثبت کننده دامنه وجود دارد که نام دامنه را می فروشند. ما توصیه می کنیم از Domain.com a استفاده کنید > همانطور که هستند بهترین ثبت کننده دامنه در بازار.

به سادگی به Domain.com مراجعه کنید وب سایت و به دنبال نام دامنه مورد نظر برای خرید باشید. کاربران WPBeginner می توانند برای دریافت موارد اضافی از کد کوپن Domain.com ما استفاده کنند. تخفیف.

Search domain name

اگر نام دامنه انتخابی شما در دسترس است ، می توانید نسبت به صورتحساب اقدام کرده و خرید را کامل کنید.

Complete domain registration

اکنون ، اجازه دهید این دامنه را به Office 365 اضافه کنیم.

به داشبورد سرپرست Office 365 خود بروید و سپس روی صفحه تنظیم »دامنه ها کلیک کنید.

Add domain to Office 365

بعد ، روی دکمه “افزودن دامنه” کلیک کنید و دامنه ای را که قبلاً خریداری کرده اید اضافه کنید.

پس از آن ، از شما خواسته می شود مالکیت آن دامنه را تأیید کنید و به آن کار کنید تا با Office 365 کار کند.

Verify domain name

برخی از سوابق DNS را در صفحه مشاهده خواهید کرد که باید به تنظیمات دامنه تازه ثبت شده خود اضافه کنید.

به Domain.com برگردید و برای دسترسی به تنظیمات دامنه خود وارد شوید. نام دامنه خود را انتخاب کنید و سپس بر روی منوی DNS و Nameservers کلیک کنید.

Domain DNS Settings

ابتدا باید رکورد TXT / SPF را انتخاب کرده و مقداری را که Office 365 نشان داده است وارد کنید.

Adding TXT record

برای ذخیره تنظیمات ، روی دکمه “افزودن DNS” کلیک کنید.

پس از آن ، باید به MX Records بروید و MX Records نشان داده شده در صفحه تنظیمات Office 365 را اضافه کنید.

Add MX record

برای ذخیره تغییرات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه “افزودن DNS” کلیک کنید.

این همه ، شما با موفقیت دامنه سفارشی خود را به Office 365 خود اضافه کرده اید. اگر از ثبت کننده دامنه دیگری استفاده می کنید یا به جزئیات بیشتری نیاز دارید ، دستورالعمل های مربوط به نحوه آدرس ایمیل مارک دار با Office 365 .
مرحله

مرحله 3. آدرسهای ایمیل دامنه سفارشی را در Office 365 ایجاد کنید

اکنون که دامنه ایمیل خود را به Office 365 اضافه کردید ، بیایید یک سفارشی ایجاد کنیم آدرس ایمیل تجارت .

از داشبورد Office 365 خود ، به بخش کاربران »کاربران فعال بروید و سپس روی دکمه افزودن کاربر کلیک کنید.

Add user in Office 365

در صفحه بعدی ، باید اطلاعات شخصی کاربر را ارائه دهید و سپس یک آدرس ایمیل برای آنها انتخاب کنید.

User information and email address

برای ذخیره تنظیمات کاربر فراموش نکنید که روی دکمه Add کلیک کنید.

مرحله 4. استفاده از حساب ایمیل دامنه سفارشی Office 365 خود

مایکروسافت نسخه وب نرم افزار ایمیل معروف Outlook خود را با نام Outlook.com ارائه می دهد. از اینجا ، می توانید با استفاده از آدرس ایمیلی که قبلاً ایجاد کرده اید وارد سیستم شوید.

Sign in Outlook

اشتراک Office 365 شما همچنین به شما امکان می دهد برنامه های Microsoft Office را در رایانه خود بارگیری کنید. این شامل سرویس گیرنده ایمیل معروف Outlook آنهاست.

Microsoft Outlook on Mac

همچنین می توانید از آدرس ایمیل دامنه سفارشی خود با برنامه Outlook در تلفن همراه خود استفاده کنید.

اگر ترجیح می دهید از برنامه دیگری استفاده کنید ، پس آدرس ایمیل شما تقریباً با هر سرویس گیرنده نامه و برنامه بدون هیچ گونه تنظیم خاصی کار خواهد کرد.

کدام یک به راستی بهترین گزینه دامنه ایمیل رایگان است؟ h4>

ما سه راه حل رایگان برای دامنه ایمیل و دو راه حل رایگان به شما نشان داده ایم. همه آنها برای یک تجارت کوچک و حتی شرکتهای بزرگ خوب کار خواهند کرد.

اکثر صاحبان مشاغل کوچک با دامنه ایمیل سفارشی رایگان ارائه شده توسط شرکت میزبان وب خود شروع می کنند. این گزینه بسیار مقرون به صرفه است زیرا هنگام ساخت وب سایت در یک بسته بسته بندی گنجانده شده است.

شرکت هایی مانند Bluehost ، HostGator و Dreamhost ، هنگام استفاده از آدرس ایمیل کسب و کار رایگان با دامنه رایگان خود به شما می دهد سرویس میزبانی برای ساخت وب سایت وردپرس.

با رشد کسب و کار و توانایی پرداخت 6 دلار اضافی در ماه ، می توانید از G Suite توسط Google . این برنامه های آشنا Google را با نام تجاری خود Gmail ، Drive ، Calendar و موارد دیگر به شما می دهد. این آسان ، ایمن است و با بهترین محافظت در برابر هرزنامه در صنعت همراه است.

ما از G استفاده می کنیم مجموعه در مشاغل شخصی خودمان.

اما به یاد داشته باشید ، شما نمی خواهید دامنه خود را در G Suite ثبت کنید زیرا احتمالاً می خواهید با استفاده از آن نام دامنه نیز وب سایتی ایجاد کنید و Google سازنده وب سایت .

در عوض باید نام دامنه خود را با یک ثبت کننده دامنه مناسب مانند Domain.com یا از یک شرکت میزبان وردپرس مانند Bluehost برای بدست آوردن دامنه و ساخت وب سایت.

و پس از آن ، می توانید از این دامنه سفارشی در تنظیمات G Suite خود استفاده کنید ، بنابراین می توانید کنترل کامل دامنه خود را همیشه حفظ کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک دامنه ایمیل رایگان برای کسب و کار خود بدست آورید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در بهترین خدمات تلفنی کسب و کار برای کمک به شما در مدیریت همه تماسهای تجاری خود ، و بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای ارسال آسان ایمیل های انبوه برای بهبود ارتباط با کاربران خود

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-get-a-free-email-domain-quick-and-easy-methods/.

دیدگاهتان را بنویسید