نحوه تولید و افزودن کد QR در وردپرس

مدت ها است که بازاریابان درمورد مرگ کدهای QR یا هنوز دارای ارزش بحث می کنند. آمار eMarketer نشان می دهد که 39٪ از شهروندان ایالات متحده بین 18 تا 24 سال از اسکن QR در مجلات ، 38٪ از طریق پست ، 35٪ از طریق پوستر و 21٪ از وب سایت ها استفاده کرده اند. اخیراً یکی از کاربران ما از ما سال کرده است که آیا امکان دارد کسب و کار محلی آنها کد QR را در سایت خود اضافه کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه تولید و افزودن کد QR در وردپرس را نشان خواهیم داد.

کد QR به اختصار کد پاسخ سریع ، نوعی بارکد ماتریس دو بعدی است. از زمان ورود برنامه های اسکنر بارکد در تلفن های همراه ، کدهای QR توسط بسیاری در وب سایت ها ، فروشگاه های مجازی و انجمن های آنلاین استفاده شده است. QR Code معمولاً تصویری با پس زمینه سفید و مربع ها و نقاط سیاه در یک ظرف مربع شکل است. مشاغل می توانند از کدهای QR برای تخفیف های انحصاری ، نمایش پیشنهادات ویژه و موارد دیگر استفاده کنند.

اگر می خواهید کدهای QR را در وردپرس اضافه کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی عنوان QR Code Generator. استفاده از این افزونه بسیار ساده است. با استفاده از کد کوتاه مانند این می توانید کد QR را در داخل پست ها یا صفحات خود ایجاد کنید:

[qrcode content = "محتوای شما به اینجا می رود" size = "150" alt = "QrCode" class = "qrcode" credit = "FALSE"]

QRCode displayed inside a WordPress sidebar widget

در کد کوتاه بالا ، محتوایی که می خواهید در کد QR رمزگذاری شود به داخل پارامتر محتوا می رود. برای این مثال ، ما از اندازه تصویر 150px استفاده کردیم ، اما شما می توانید اندازه تصویر QR Code را همانطور که می خواهید تعریف کنید. با تنظیم نادرست پارامتر اعتبار ، پیوند وب سایت نویسنده پلاگین در کد QR شما قرار نمی گیرد.

همچنین می توانید از این کد کوتاه در داخل یک ابزارک متن در نوار کناری خود استفاده کنید. اگر پس از استفاده از کد کوتاه ، QR Code در ویجت متن شما ظاهر نشد ، مطمئن شوید که این خط را در پرونده توابع.php طرح زمینه خود اضافه کرده اید.

add_filter ('widget_text'، 'do_shortcode')؛

کدهای QR می توانند با اسکن QRCode ، به کاربران تلفن همراه اجازه دهند URL ها را ذخیره کنند. از این تصاویر بارکد می توان برای انتقال اطلاعات در ناحیه پیکسل کمتر استفاده کرد. می توانید از QRCodes برای تهیه اطلاعات تماس ، شناسه مشخصات اجتماعی ، آدرس و بسیاری از انواع دیگر محتوا استفاده کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا کدهای QR را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. نظر شما درباره QR Codes چیست؟ آیا هرگز از این به عنوان کاربر استفاده می کنید؟ آیا قرار دادن آن در یک وب سایت منطقی است؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-generate-and-add-qr-codes-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید