نحوه توقف در هرزنامه پیگیری وردپرس

آیا با هرزنامه پیگیری وردپرس دست و پنجه نرم می کنید؟ هرزنامه پیگیری وردپرس می تواند برای بسیاری از دارندگان سایت به یک مشکل جدی تبدیل شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هرزنامه پیگیری وردپرس را متوقف کنید. اگر راه حل هرزنامه شما به درد شما نمی خورد ، مطمئناً یکی از ترفندهای زیر به شما کمک می کند تا از هرزنامه پیگیری خلاص شوید.

هرزنامه پیگیری وردپرس از کجا ناشی می شود؟ h4>

Pingbacks and trackbacks توسط هرزنامه ها تولید می شود که از اسکریپت های خودکار برای ارسال میلیون ها پیگیری به وب سایت ها در سراسر جهان استفاده می کنند. درست مانند هرزنامه نظر ، هرزنامه پیگیری نیز شخصاً به سایت شما هدایت نمی شود.

آنچه که این اسپمرها می خواهند به آن برسند این است که بتوانند پیوندهای خود را در وب سایتی قرار دهند که پیگیری ها در آنها کنترل نمی شود. بیشتر این پیوندهای هرزنامه به فعالیتهای غیرقانونی مانند فروش مواد مخدر ، اجرای کلاهبرداری ، توزیع کد مخرب و غیره اشاره دارد

Get rid of Trackback Spam

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

چگونه می توان به طور کامل از اسپم پیگیری خلاص شد؟ h4>

ساده ترین و سریع ترین راه برای مقابله با هرزنامه پیگیری ، خاموش کردن کامل آن در تنظیمات وردپرس است. تنها کاری که باید انجام دهید بازدید از صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو است و در زیر تنظیمات پیش فرض مقاله ، علامت کادر کنار ” اجازه دادن به اعلان های پیوند از وبلاگ های دیگر (بازپرداخت ها و پیگیری ها) ” را بردارید.

Disabling WordPress trackbacks and pingbacks

با این کار هرزنامه پیگیری و بازگردانی مقالات جدید شما غیرفعال می شود. با این حال هنوز هم باید پیگیری های موجود در وردپرس را غیرفعال کنید. این کار را می توانید با پیروی از این آموزش در عنوان نحوه غیرفعال کردن پیگیری و پینگ در پست های موجود .

اگر نمی خواهید پیگیری و پینگ بک را خاموش کنید ، در اینجا نحوه مبارزه با هرزنامه پیگیری وجود دارد.

Akismet

Akismet

Akismet یکی از دو افزونه پیش فرض است که همراه با هر سایت وردپرس ارائه می شود. این افزونه در واقع وب سایت شما را به سرویس ضد هرزنامه Akismet متصل می کند.

این یک فیلتر ناخواسته عظیم است که میلیون ها سایت را برای جلب نظرات و پیام های ناخواسته در سایت نظارت می کند. ما از Akismet در WPBeginner برای نظارت بر نظرات استفاده می کنیم.

به طور کلی اعتقاد بر این است که فقط یک ابزار تعدیل هرزنامه نظر است ، اما در برابر هرزنامه پیگیری وردپرس نیز بسیار موثر است. اگر قبلاً از Akismet استفاده نمی کنید ، باید فوراً آن را فعال کنید. راهنمای ما را در Akismet و اینکه چرا باید استفاده از آن را شروع کنید .

اعتبار سنجی پیگیری ساده با مسدود کننده Topsy

پلاگین اعتبار سنجی پیگیری ساده به شما امکان می دهد با اجرای تست های ساده در هر پیگیری ورودی ، هرزنامه پیگیری را متوقف کنید. در ابتدا به طور خودکار هرگونه پیگیری از منشا topsy را مسدود می کند ، که یک ابزار جستجوی اجتماعی است که برای spam پیگیری استفاده می شود.

سپس بررسی می کند که آیا پیگیری در واقع از سایتی که ادعا می کند از آن نشأت گرفته است. سرانجام ، این بررسی می کند که آیا لینک واقعی به سایت شما در منبع پیگیری وجود دارد یا خیر.

مخفی کردن پیگیری ها

این افزونه پلاگین محافظت در برابر هرزنامه نیست ، اما ویژگی مورد نیاز برخی از دارندگان سایت را فراهم می کند. همانطور که از نام آن پیداست ، پیگیری و پیوندهای وردپرس را به طور کامل از نمایش در نظرات جلوی وب سایت شما پنهان می کند.

مخصوصاً برای سایتهایی که صدها پیام ناخواسته به طور تصادفی منتشر می شوند بسیار مفید است. می توانید این افزونه را فعال کنید تا همه پیام های ناخواسته را از نظر عمومی پنهان کرده و سپس به قسمت نظرات در قسمت مدیریت وردپرس بروید تا همه نامه های ناخواسته پیگیری را پاک کنید

این همان چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند هرزنامه پیگیری وردپرس را مسدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به این 12 حیاتی بیندازید نکات و ابزارهایی برای مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-put-a-stop-to-wordpress-trackback-spam/.

دیدگاهتان را بنویسید