نحوه تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail و G Suite

بعد از ایجاد یک وب سایت ، اولین چیزی که هر صاحب مشاغل به آن نیاز دارد یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام تجاری خود در آن است.

آدرس ایمیل حرفه ای به شما کمک می کند در هنگام معامله با مشاغل و مشتریان دیگر اعتماد را جلب کنید.

G Suite مجموعه بهره وری Google است که به شما امکان می دهد از Gmail با آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک آدرس ایمیل مارک سفارشی حرفه ای با Gmail و G Suite راه اندازی کنید.

Setting up professional email address with G Suite and Gmail

آدرس ایمیل حرفه ای چیست؟ h4>

آدرس ایمیل حرفه ای آدرسی است که نام تجاری شما در آن باشد. به عنوان مثال ، john@myphotostudio.com یک آدرس ایمیل حرفه ای است.

حساب های ایمیل در سرویس های ایمیل رایگان مانند john.photographer@gmail.com برای تجارت مناسب نیستند زیرا حرفه ای به نظر نمی رسند. مشتریان و سایر مشاغل شما یک آدرس ایمیل حرفه ای قابل اعتماد تر پیدا خواهند کرد.

برای یک آدرس ایمیل حرفه ای ، شما به یک نام دامنه و یک وب سایت نیاز دارید. ما راهنماهای گام به گام در مورد نحوه نام دامنه را انتخاب کنید و نحوه سریع وب سایت درست کنید .

اگر قبلاً نام دامنه و وب سایتی دارید ، همه شما آماده هستیم که آدرس ایمیل حرفه ای خود را داشته باشید.

چرا از G Suite برای آدرس ایمیل مارک دار حرفه ای استفاده می کنیم؟ h4>

ممکن است به این فکر کنید که چرا بسیاری از شرکتهای میزبانی وردپرس از نام G Suite استفاده می کنند و ایمیل نامحدود ارائه می دهند با نام دامنه خود حساب می کنید؟

ایمیل یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی برای صاحبان مشاغل است. اگر ایمیل مهمی را از دست داده اید ، می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند.

اکثر سرورهای ایمیل میزبان وب غیرقابل اعتماد ، محدود کننده ، جدا و ایمن کمتری دارند. شما حتی نمی دانید ایمیلی که ارسال کرده اید واقعاً تحویل شده است.

اینجا جایی است که G Suite و Gmail وارد می شود.

جیمیل با 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه رهبر ایمیل است. G Suite مجموعه برنامه های بهره وری Google برای صاحبان مشاغل است که شامل Gmail است و در حال حاضر بیش از 4 میلیون کسب و کار و 80 میلیون دانشجو / مربی از آن استفاده می کنند.

G Suite با نام دامنه خود شما کار می کند ، که به شما امکان می دهد از Gmail برای ایجاد آدرس ایمیل مارک حرفه ای خود استفاده کنید.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از G Suite و Gmail برای آدرس ایمیل حرفه ای ذکر شده است:

  • آدرس ایمیل تجارت حرفه ای در دامنه خودتان.
  • فیلترهای هرزنامه و امنیت ناخوشایند Gmail.
  • 30 گیگابایت – فضای ذخیره یک حساب Gmail رایگان را دو برابر کنید.
  • حتی در حالت آفلاین با استفاده از برنامه Gmail در دستگاه های تلفن همراه ، ایمیل را مدیریت کنید.
  • در هر جایی از وب ، تلفن همراه ، رایانه لوحی کار می کند ، شما آن را نامگذاری کنید.
  • با Outlook عالی کار می کند و حتی می تواند حساب های قدیمی Outlook را همگام سازی کند.
  • هر کاربر می تواند حداکثر 30 نام مستعار ایمیل داشته باشد.
  • از Google Calendar ، Google Hangouts برای گفتگو ، گفتگوی ویدیویی و تماس صوتی از طریق آدرس ایمیل کسب و کار خود استفاده کنید.
  • بدون تبلیغات و پشتیبانی حرفه ای 24/7 هر زمان که به کمک نیاز دارید.
  • بصورت یکپارچه با سایت وردپرسی شما کار می کند.
  • مهمتر از همه ، تحویل پذیری بالا ، بدون تاخیر ، بدون پایان در پوشه هرزنامه.

اکنون که دانستید چرا استفاده از G Suite برای ایمیل های حرفه ای مهم است ، بیایید نگاهی به نحوه تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای مارک دار با G Suite بیاندازیم.

یادداشت سردبیر: ما برای همه آدرسهای ایمیل حرفه ای خود از G Suite استفاده می کنیم و صادقانه می گوییم بهترین است.

راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail (G Suite) h4>

ابتدا باید برای حساب G Suite .

هزینه آن برای هر کاربر حدود 5 دلار در ماه است. اگر سالانه پرداخت کنید ، 2 ماه رایگان (50 دلار در سال برای هر کاربر) دریافت می کنید.

G Suite همچنین یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری ، همه چیز را امتحان کنید. اساساً تمام ویژگی های قدرتمندی که شما از قبیل Gmail ، Drive ، Calendar و غیره به آن عادت کرده اید (اما اکنون برای کسب و کار شماست).

به سادگی از G Suite دیدن کنید وب سایت را کلیک کنید و برای طرحی که می خواهید استفاده کنید ، روی دکمه شروع به کار کلیک کنید.

Get started with G Suite

در مرحله بعدی ، باید نام تجاری خود ، تعداد کارمندان و کشوری را که در آن قرار دارید وارد کنید. می توانید فقط خودتان را برای 1 حساب کاربری انتخاب کنید یا تعداد کارمندان خود را انتخاب کنید.

Choose users

برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود اطلاعات تماس شخصی خود را از جمله نام و آدرس ایمیل وارد کنید.

Enter contact info

بعد از آن از شما خواسته می شود نام دامنه ای را انتخاب کنید. اگر قبلاً نام دامنه ای دارید ، بر روی “Yes I have one I can use” کلیک کنید. در غیر این صورت ، برای ثبت نام دامنه بر روی “نه ، من به آن نیاز دارم” کلیک کنید.

Choose domain name

در صورت نیاز به ثبت نام دامنه جدید ، بابت ثبت نام دامنه جدید هزینه جداگانه ای از شما کسر می شود (نکته: در اینجا > نحوه ثبت نام نام دامنه بصورت رایگان ).

اگر از نام دامنه موجود استفاده می کنید ، باید مالکیت نام دامنه را تأیید کنید. بعداً در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

در مرحله بعدی از شما خواسته می شود با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود حساب کاربری G Suite خود را ایجاد کنید.

این نام کاربری همچنین اولین آدرس ایمیل حرفه ای شما خواهد بود ، بنابراین باید نام کاربری را انتخاب کنید که می خواهید از آن به عنوان آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید.

Create your first G Suite user account

شما با موفقیت حساب G Suite خود را ایجاد کردید. اکنون می توانید بر روی دکمه “رفتن به تنظیم” بروید

G Suite account setup completed

در صفحه راه اندازی ، از شما خواسته می شود افراد بیشتری را به حساب خود اضافه کنید. اگر می خواهید برای کارمندان یا بخشهای خود حسابهای بیشتری ایجاد کنید ، می توانید این کار را اینجا انجام دهید.

همچنین می توانید فقط بر روی “من همه آدرس های ایمیل کاربر را اضافه کردم” کلیک کنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید.

به یاد داشته باشید ، شما همیشه می توانید کاربران بیشتری را به حساب خود اضافه کنید و بعداً در صورت لزوم آدرس ایمیل آنها را ایجاد کنید.

Successfully added users

اگر نام دامنه خود را در جای دیگری ثبت کرده اید ، اکنون از شما خواسته می شود که مالکیت نام دامنه خود را تأیید کنید.

پس از آن یک قطعه کد HTML خواهید دید که باید به وب سایت خود اضافه کنید.

Copy meta tag to verify your ownership of domain name

روش های دیگری نیز برای تأیید مالکیت وب سایت شما وجود دارد. می توانید با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا برنامه مدیریت پرونده در داشبورد حساب میزبانی خود ، یک فایل HTML را در وب سایت خود بارگذاری کنید.

اگر وب سایتی ندارید ، می توانید از روش MX Record نیز استفاده کنید. دستورالعمل های مرحله به مرحله برای انجام این کار را به محض انتخاب این روش مشاهده خواهید کرد.

به خاطر این آموزش ، فرض می کنیم که شما قبلاً یک وبلاگ وردپرس ، و ما به شما نحوه افزودن قطعه کد HTML تأیید در وردپرس را نشان خواهیم داد.

برای نصب و فعال سازی درج سرصفحه ها و پاورقی پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به صفحه تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی بروید و کد HTML را که از G Suite کپی کرده اید در قسمت” اسکریپت ها در سرصفحه “جایگذاری کنید.

Site verification code for G Suite and Gmail

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون به صفحه راه اندازی G Suite خود برگردید و روی کادر تأیید کلیک کنید که “من برچسب متا را به صفحه اصلی خود اضافه کردم” کلیک کنید.

Domain verified for professional email address with G Suite and Gmail

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود ورودی های رکورد MX را برای نام دامنه خود وارد کنید.

توجه : فقط در صورت داشتن نام دامنه و وب سایت موجود ، باید رکوردهای MX را اضافه کنید. کاربرانی که نام دامنه خود را از طریق Google ثبت کرده اند ، نیازی به اضافه کردن سوابق MX ندارند.

از آنجا که نام دامنه شما در Google ثبت نشده است ، ایمیل شما به دامنه شما می رسد اما به سرورهای Google نمی رسد.

شما باید سوابق MX مناسب را در تنظیمات نام دامنه خود تنظیم کنید ، بنابراین سرورهای Google می توانند برای تجارت شما ایمیل ارسال و دریافت کنند.

برای انجام این کار ، باید به حساب میزبانی وب خود وارد شوید ، یا ثبت کننده های دامنه حساب.

ما به شما نحوه افزودن رکوردهای MX در داده های Bluehost ، اما مفهوم اصلی در همه میزبان ها و ثبت کنندگان دامنه یکسان است. در واقع ، شما به دنبال تنظیمات DNS تحت نام دامنه خود هستید.

به داشبورد میزبانی Bluehost خود وارد شوید و روی “دامنه ها” کلیک کنید. در صفحه بعد ، نام دامنه خود را انتخاب کنید و سپس روی پیوند “مدیریت” کنار گزینه DNS Zone Editor کلیک کنید.

Domain settings

Bluehost اکنون ویرایشگر منطقه DNS شما را باز می کند. باید به صفحه راه اندازی G Suite خود برگردید و کادر علامت گذاری روی “من صفحه کنترل نام دامنه خود را باز کرده ام” را علامت بزنید.

اکنون سوابق MX را که باید وارد کنید به شما نشان می دهد. همچنین پیوندی به مستندات مشاهده خواهید کرد که نحوه افزودن این سوابق به ده ها ارائه دهنده خدمات میزبانی و دامنه را به شما نشان می دهد.

در اینجا نحوه افزودن این اطلاعات به تنظیمات Bluehost DNS وجود دارد:

Adding MX records to your domain name

برای ذخیره دکمه “افزودن ضبط” کلیک کنید. پس از آن ، فرایند را تکرار کنید تا هر پنج خط را به عنوان سوابق MX اضافه کنید.

بعد از اتمام کار ، به تنظیمات G Suite برگردید و کادر کنار “من رکوردهای جدید MX را ایجاد کردم” را علامت بزنید.

MX records created

از شما خواسته می شود سوابق MX موجود را که همچنان به میزبانی وب سایت یا ثبت نام دامنه شما اشاره دارند حذف کنید.

برای انجام این کار ، باید به ویرایشگر منطقه DNS خود برگردید و به پایین به بخش MX records بروید. سوابق MX را که قبلاً ایجاد کرده اید همراه با سابقه MX قدیمی تر ، همچنان به وب سایت خود نشان می دهید.

Delete old MX record

برای حذف آن ، روی دکمه حذف در کنار رکورد قدیمی MX کلیک کنید.

پس از آن ، به صفحه راه اندازی G Suite برگردید و کادری را که می گوید “من سوابق موجود MX را حذف کردم” علامت بزنید.

Save MX records

اکنون از شما خواسته می شود سوابق MX خود را ذخیره کنید. برای برخی از ارائه دهندگان ، یکبار که سوابق MX را اضافه کنید ، آنها قبلاً ذخیره شده اند ، برای برخی دیگر ممکن است لازم باشد سوابق MX را به صورت دستی ذخیره کنید.

بعد از اینکه سوابق MX را ذخیره کردید ، کادر نوشتن “من سوابق MX را ذخیره کردم” را در تنظیم G Suite علامت بزنید.

Verify domain setup

بعد از آن ، برای خروج از جادوگر راه اندازی ، باید روی دکمه “تأیید دامنه و ایمیل راه اندازی” کلیک کنید.

استفاده از ایمیل حرفه ای خود با G Suite و Gmail

حساب ایمیل شما مانند هر حساب Gmail دیگری کار می کند. با مراجعه به وب سایت Gmail می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و با آدرس ایمیل خود وارد سیستم شوید ، به عنوان مثال. john@yourdomain.com.

همچنین می توانید با مراجعه به حساب G Suite خود را مدیریت کنید. کنسول سرپرست .

G Suite admin control panel

اینجا جایی است که می توانید کاربران جدید را به نام دامنه خود اضافه یا حذف کنید. هر یک از کاربران شما 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی و تمام ویژگی های مشابه دارند ، اما به کنسول مدیریت دسترسی نخواهند داشت. در هر زمان که بخواهید می توانید آن کاربران را حذف کنید.

عیب یابی تنظیم دامنه G Suite

احتمالاً میزبان وب شما از داشبوردی مانند آنچه در تصاویر بالا نشان داده ایم استفاده نمی کند.

G Suite مستندات مفصلی برای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه معروف دارد. از صفحه MX سوابق (مراحل خاص میزبان) را تنظیم کنید و سپس ثبت کننده دامنه یا میزبان وب خود را از لیست پیدا کنید.

اگر ارائه دهنده خدمات خود را در این لیست پیدا نکردید ، می توانید مستقیماً از آنها بخواهید تا در راه اندازی G Suite برای نام دامنه خود به شما کمک کنند.

امیدواریم این مقاله به شما در راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با G Suite و Gmail کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید لیست 19+ ابزار Google رایگان که هر وبلاگ نویس وردپرسی باید از آنها استفاده کند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-setup-a-professional-email-address-with-gmail-and-google-apps/.

دیدگاهتان را بنویسید