نحوه تنظیم پشتیبان گیری خودکار وردپرس با CodeGuard

آیا می خواهید برای وب سایت خود ماشین زمان ایجاد کنید؟ تهیه پشتیبان گیری ابری خودکار از سایت وردپرس خود اولین قدم در امنیت وب سایت خود است زیرا به شما امکان می دهد در صورت بروز هرگونه خطا ، تغییرات را برگردانید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک نسخه پشتیبان خودکار وردپرس را با CodeGuard همراه با به اشتراک گذاری بررسی صادقانه CodeGuard خود راه اندازی کنید ، بنابراین می توانید یک تصمیم گیری آموزش دیده بگیرید.

Setting up WordPress Backup Using CodeGuard

CodeGuard چیست؟ h4>

CodeGuard یک سرویس پشتیبان وب سایت است که می تواند به طور خودکار از سایت وردپرس شما پشتیبان تهیه کند و آن را در cloud ذخیره کند. همچنین به شما امکان می دهد تغییرات خود را روزانه پیگیری کنید.

افزونه های پشتیبان گیری وردپرس به تعداد زیادی موجود است و ما لیستی از بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس .

با این حال ، استفاده از یک افزونه به این معنی است که باید آن را به روز نگه دارید و در بیشتر موارد ، نسخه های پشتیبان در مکان خارج از سایت به درستی ذخیره نمی شوند.

اگر وب سایت های مشتری را مدیریت می کنید ، مدیریت جداگانه پشتیبان گیری کاملاً دشوار است. ناگفته نماند که مشتریان می توانند به طور تصادفی پشتیبان گیری را خاموش کنند.

CodeGuard یک سرویس پشتیبان پرداخت است که در همه سیستم عامل های وب سایت از جمله وردپرس کار می کند. برنامه های ماهانه آنها از 5 دلار در ماه برای 1 سایت و پایگاه داده های نامحدود با حداکثر 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. آنها همچنین در تمام برنامه های خود یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهند.

ما تصمیم گرفتیم CodeGuard را امتحان کنیم زیرا ادعای جسورانه ای برای “ماشین زمان برای وب سایت شما” دارد. در این CodeGuard a > بررسی کنید ، ما این ادعا را آزمایش خواهیم کرد.

بیایید با تنظیم نسخه پشتیبان تهیه وردپرس از طریق CodeGuard شروع کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

تنظیم پشتیبان گیری از وردپرس در CodeGuard

اولین کاری که باید انجام دهید بازدید از CodeGuard وب سایت را کلیک کرده و بر روی دکمه Start Your Free Trial کلیک کنید.

Start your free trial by clicking on the signup button

این شما را به فرم ثبت نام می رساند. آن را پر کنید و روی دکمه “شروع آزمایش رایگان من” کلیک کنید. از شما خواسته می شود برای حساب خود رمز عبور وارد کنید.

استفاده از گذرواژه قوی ضروری است (به نحوه مدیریت گذرواژه ها راهنمای کاربران وردپرس) ، و سپس بر روی دکمه مرحله بعدی کلیک کنید.

Enter password for your account

با این کار می توانید به صفحه افزودن وب سایت بروید. ابتدا باید URL وب سایت خود را وارد کنید و سپس FTP استفاده کنیم اطلاعات

Adding your website's FTP or SFTP information

اگر نام کاربری یا رمزعبور FTP خود را نمی دانید ، لطفاً با

CodeGuard به وب سایت شما متصل می شود و همه پرونده های ذخیره شده در سرور شما را نشان می دهد.

برای ادامه کار باید پوشه ای را انتخاب کنید که شامل تمام پرونده های WordPress شما باشد و سپس روی دکمه “انتخاب ریشه دایرکتوری” کلیک کنید.

Select root directory

اکنون کمی به پایین پیمایش کنید ، بخش “انتخاب محتوای وب سایت” را مشاهده خواهید کرد. شما باید تمام پرونده ها و پوشه های خود را انتخاب کنید.

به سادگی بر روی پوشه بالا کلیک کنید و تمام پرونده های داخل آن به طور خودکار انتخاب می شوند. بعد ، برای ادامه بر روی دکمه شروع اولین پشتیبان کلیک کنید.

Select website content

یک پیام موفقیت خواهید دید. CodeGuard به طور خودکار شروع به بارگیری پرونده های وردپرس شما در سرورهای ابری خود در پس زمینه می کند.

از شما خواسته می شود وردپرس خود را پایگاه داده a > برای تهیه نسخه پشتیبان

Files added successfully

مرحله بعدی اتصال پایگاه داده و انجام این کار به اطلاعات زیر احتیاج دارید.

  • نام میزبان یا آدرس IP پایگاه داده شما
  • نام کاربری MySQL
  • رمز ورود کاربر MySQL

می توانید این اطلاعات را در پرونده wp-config.php خود. همچنین می توانید با میزبان وب خود تماس بگیرید تا این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

اگر با استفاده از localhost به عنوان نام میزبان خود به میزبان خود متصل شوید ، باید نام دامنه خود را به عنوان نام میزبان وارد کنید.

از طرف دیگر ، اگر از نام میزبانی مانند mysql.example.com استفاده می کنید ، باید آن را وارد کنید یا آدرس IP سرور MySQL خود را اضافه کنید.

Add database

اطلاعات اتصال پایگاه داده خود را وارد کنید. قبل از کلیک بر روی دکمه مرحله بعدی ، باید آدرس های IP نشان داده شده را در زیر جعبه نکات مفید در سمت راست کپی کنید.

میزبان وب شما به یک IP خارجی اجازه اتصال به پایگاه داده شما را نمی دهد مگر اینکه صریحاً اجازه دسترسی به آن را بدهید. برای انجام این کار ، شما باید این آدرس های IP را در لیست سفید قرار دهید.

کافیست وارد حساب cPanel خود شوید و بر روی نماد Remote MySQL کلیک کنید.

Remote MySQL in cPanel

آدرس IP را کپی و پیست کنید و سپس بر روی دکمه add host کلیک کنید. این کار را برای همه آدرس های IP داده شده توسط CodeGuard تکرار کنید.

بعد از اتمام کار ، به صفحه افزودن پایگاه داده CodeGuard برگردید و روی دکمه مرحله بعدی کلیک کنید.

CodeGuard اکنون به پایگاه داده شما متصل می شود. اگر بیش از یک پایگاه داده دارید ، از شما می خواهد یکی را انتخاب کنید. پایگاه داده وردپرس خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه افزودن پایگاه داده کلیک کنید.

CodeGuard اکنون پشتیبان گیری از پایگاه داده شما را در سرورهای ابری خود آغاز می کند. پس از اتمام ، پایگاه داده و برخی از آمار اصلی وردپرس را نشان می دهد.

Database backed up

این همه آن چیزی است که شما با موفقیت از سایت و پایگاه داده WordPress خود در سرورهای ابری CodeGuard پشتیبان گیری کرده اید.

نحوه بازیابی سایت و پایگاه داده از پشتیبان گیری CodeGuard

به عنوان یک مالک وب سایت ، باید مطمئن باشید که راه حل پشتیبان گیری که برای سایت خود استفاده می کنید آسان است. CodeGuard گزینه های بازیابی خودکار را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فایلهای وردپرس و پایگاه داده خود را با یک کلیک بازیابی کنید.

Site restore from backups on CodeGuard

همچنین می توانید نسخه های پشتیبان خود را در رایانه خود بارگیری کنید تا بازیابی دستی انجام شود.

مرور CodeGuard

CodeGuard واقعاً ادعا را اندازه گیری می کند بودن یک ماشین زمان برای وب سایت شما. با استفاده از روش FTP / MySQL می توانید از هر وب سایتی از جمله وردپرس و سایت های دیگر خود پشتیبان تهیه کنید.

ما همیشه توصیه می کنیم نسخه های پشتیبان خود را در سرورهای ابری شخص ثالث ذخیره کنید که CodeGuard را به یک راه حل ایده آل برای پشتیبان گیری برای هر کسی تبدیل می کند.

اگرچه تهیه نسخه پشتیبان یک انتخاب است ، اما اکیداً توصیه می کنیم یکی در مقابل ندارید. ما تعداد زیادی کاربر داشته ایم که سایت های آنها هک شده است و آنها هیچ پشتیبان ندارند (که به معنای واقعی کلمه از دست دادن سالها محتوا است)

پشتیبان گیری منظم سایت بهترین بیمه نامه ای است که می توانید برای مشاغل تحت وب خود خریداری کنید.

اکیداً توصیه می کنیم از راه حل پشتیبان گیری از وردپرس استفاده کنید و CodeGuard قطعاً در بالای لیست ما قرار دارد.

مشاهده لیست کامل افزونه های پشتیبان توصیه شده از وردپرس .

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا پشتیبان گیری خودکار وردپرس را با CodeGuard تنظیم کنید و بررسی CodeGuard ما را مفید ارزیابی کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان 11 کار قبل از راه اندازی سایت وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-setup-automatic-wordpress-backup-with-codeguard/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35