نحوه تنظیم خودکار نوار کناری وردپرس برای مطابقت با ارتفاع محتوا

ابزارک ها اضافه کردن چیزهای جالب به وردپرس را بسیار آسان کنید نوار کناری . با این حال ، گاهی اوقات ستون های فرعی شما می توانند بسیار طولانی تر از محدوده محتوای واقعی باشند. اخیراً یک کاربر پرسید آیا راهی وجود دارد که بتواند بطور خودکار ارتفاع نوار کناری را همان اندازه محتوا کند تا متقارن شود. در این مقاله ، ما به شما نحوه تنظیم خودکار نوار کناری وردپرس برای مطابقت با ارتفاع محتوا را نشان خواهیم داد.

Lengthy sidebar

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ابتدا باید SidebarAutomizer را نصب و فعال کنید پلاگین پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه به تنظیمات »نوار کناری خودکار بروید.

Sidebar Automizer settings

می توانید با وارد کردن شناسه div یا Class برای محتوا و محفظه های نوار کناری ، ارتفاع نوار کناری خود را تنظیم کنید. این مقادیر برای هر موضوع متفاوت است به همین دلیل افزونه نمی تواند آنها را به صورت خودکار تشخیص دهد. یافتن این مقادیر آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وب سایت خود را در Google Chrome باز کنید و با راست کلیک روی هر نقطه از وب سایت خود ، Inspect Element را باز کنید.

Finding div ID or class using inspect element tool

با این کار صفحه مرورگر شما به سه بخش تقسیم می شود. در پایین صفحه سمت راست ، می توانید کد منبع HTML صفحه خود را مشاهده کنید. حرکت ماوس بر روی عناصر مختلف در منبع HTML ، آنها را در پنجره بالایی برجسته می کند. شما باید div را که شامل محتوای اصلی است پیدا کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، در تصویر بالای div شامل منطقه محتوا ، از محتوای سایت اصلی و کلاس ID استفاده می شود.

برای یافتن شناسه div یا کلاس مورد استفاده برای نوار کناری و برای عنصر ویجت یک بار دیگر ، روند بازرسی عنصر را تکرار کنید.

این همه است. اکنون می توانید تنظیمات خود را ذخیره کنید. از صفحه ای در وب سایت خود بازدید کنید که قرار است ارتفاع نوار کناری بیشتر از محتوا باشد. مشاهده خواهید کرد که این پلاگین به طور خودکار ابزارک های اضافی را برای تنظیم ارتفاع نوار کناری پنهان می کند.

Sidebar height adjusted

امیدواریم این مقاله به شما در تنظیم خودکار نوار کناری وردپرس برای مطابقت با ارتفاع محتوا کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید چگونگی نمایش / پنهان کردن ابزارک ها در صفحات خاص وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-auto-adjust-wordpress-sidebar-to-match-content-height/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35