نحوه تنظیم تبریک پیام صوتی کسب و کار (به عنوان مثال)

هنگام تماس با شماره تلفن کسب و کار ، شما اغلب با یک پیام صوتی خودکار از شما استقبال می کند که به شما کمک می کند تا از طریق فهرست تلفن و مراحل بعدی.

این تبریک پیام صوتی باعث می شود تجارت کوچک شما حرفه ای به نظر برسد و می تواند به افزایش فروش و همچنین افزایش رضایت مشتری کمک کند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پیام پست صوتی برای فروشگاه آنلاین ، تجارت یا وبلاگ. ما همچنین بهترین نمونه های تبریک پیام صوتی را که می توانید به عنوان الگو استفاده کنید به شما نشان خواهیم داد.

Setting up a voicemail greeting for your business

چرا تبریک پیام صوتی برای تجارت شما مهم است؟ h4>

بیش از 88٪ جستجوی محلی در دستگاه های تلفن همراه در یک تماس تلفنی پایان می یابد. عمدتا با تشکر از کلیک کنید برای تماس دکمه ها که در نتایج جستجوی محلی Google ظاهر می شود.

Click to call button in mobile search results

برای بسیاری از مشاغل کوچک ، امکان پاسخگویی فوری به همه تماس ها وجود ندارد. بعضی اوقات ممکن است مشتری ها بعد از ساعت کاری تماس بگیرند ، و شما ممکن است مشغول باشید یا در آن زمان پرسنلی در دسترس نداشته باشید.

اینجا جایی است که تبریک پیام صوتی شما وارد می شود.

برای بسیاری از مشتریان ، این اولین تماس آنها با تجارت شما خواهد بود. تنظیم نکردن پیام تبریک صوتی می تواند باعث شود مشتری نسبت به رقیب خود از دست بدهید.

از طرف دیگر ، صحیح نگرفتن پیام تبریک صوتی نیز می تواند عواقب جدی داشته باشد. مشتریان ممکن است تلفن را قطع کنند ، این کار را انجام ندهند یا اینکه به سادگی با رقبای شما تماس بگیرند.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به نحوه تنظیم صحیح تبریک پست صوتی برای تجارت آنلاین .

بهترین راه برای تنظیم تبریک پست صوتی h4>

به طور معمول ، صاحبان مشاغل کوچک از شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه برای مدیریت تماس استفاده می کنند. اگرچه ممکن است کار به پایان برسد ، اما به شما امکان مدیریت صحیح تماس های تجاری یا تنظیم یک پیام رسان صوتی خودکار را نمی دهد.

بهترین راه برای مدیریت تماس های شغلی استفاده از خدمات تلفن مشاغل است. بسیاری از مشاغل کوچک از شماره تلفن مشاغل مجازی زیرا به آنها اجازه می دهد بدون اینکه حریم خصوصی خود را از بین ببرند ، به طور م effectivelyثر تماس های تجاری خود را مدیریت کنند.

برخلاف شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه ، از اینترنت برای مدیریت تماس ها استفاده می کند. اصطلاح رسمی این فناوری خدمات تلفن VoIP تجاری (پروتکل صوتی از طریق اینترنت).

استفاده از سرویس تلفن تجاری مزایای زیر را نسبت به تلفن ثابت و تلفن همراه به شما می دهد.

  • شما می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کرده و تبریک های صوتی متفاوتی را ضبط کنید که براساس زمان روز پخش شود.
  • شما می توانید متصدی خودکار را تنظیم کنید ، برای مسیر یابی تماس ها برنامه افزودنی اضافه کنید ، به کاربران اجازه دهید پیام صوتی بگذارند و موارد دیگر.
  • در رایانه ، رایانه لوحی ، تلفن رومیزی و حتی در تلفن همراه با استفاده از برنامه ها کار می کند.
  • چندین کاربر می توانند بدون توجه به موقعیت مکانی خود از شماره تلفن یکسانی استفاده کنند.
  • بدون تماس با تکنسین یا خرید تجهیزات جدید به راحتی می توانید به کارمندان جدید دسترسی داشته باشید.

توصیه می کنیم از Nextiva استفاده کنید a> زیرا بهترین تجارت است ارائه دهنده خدمات تلفن در بازار. آنها مجموعه کاملی از ویژگی ها را با پنل مدیریت وب و برنامه های کاربردی آسان برای تلفن شما ارائه می دهند.

Nextiva

ما از Nextiva در تجارت خود برای مدیریت تماس با WPBeginner و سایر انگیزه عالی استفاده می کنیم خواص.

اگر راه حل دیگری می خواهید ، نگاهی به RingCentral . این یکی دیگر از خدمات عالی تلفن تجاری است. آنها یک پلتفرم فوق العاده غنی از ویژگی را ارائه می دهند ، با ابزارهای زیادی برای مدیریت تبریک های صوتی ، متصدیان خودکار ، پیام های صوتی ، رونوشت تماس ها و موارد دیگر.

هنگامی که سرویس تلفن شغلی راه اندازی کردید ، می توانید با استفاده از تنظیمات پیگیری آسان آنها ، سلام صوتی را تنظیم کنید.

نمونه های سلام و احوالپرسی صوتی برای مشاغل h4>

چند قانون اساسی وجود دارد که باید برای ایجاد موثرترین تبریک های پیام صوتی رعایت کنید.

  • از کلیشه هایی مانند “تماس شما برای ما مهم است” خودداری کنید ، آنها بیش از حد استفاده می شوند و دیگر احساس صمیمیت نمی کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که ضبط پست صوتی شما دوستانه و شخصی به نظر می رسد.
  • سعی کنید به نظر نرسد که از روی یک اسکریپت می خوانید.
  • اگر می توانید ، یک صدابردار استخدام کنید تا به شما در ضبط سلام پیام پست صوتی کمک کند. حتی می توانید شخصی را در Fiverr پیدا کنید.
  • مطمئن شوید که پست صوتی شما اطلاعات مهمی مانند ساعات کاری و اطلاعات تماس را ارائه می دهد.

در زیر برخی از الگوهای تبریک پست صوتی وجود دارد که می توانید برای تجارت خود استفاده کنید.

مثالهای تبریک پست صوتی ساعات خاموش

این پیام تبریک صوتی هنگامی پخش می شود که مشتریان بعد از ساعت کاری یا آخر هفته با شما تماس بگیرند. اطمینان حاصل کنید که این تبریک پیام صوتی به کاربران در مورد ساعات اداری ، راه های جایگزین دسترسی به خدمات مشتری یا مکان فروشگاه اطلاع می دهد.

“سلام ، شما به [نام تجاری] رسیده اید. دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر [PST] از طریق تلفن در دسترس هستیم. همچنین می توانید از فرم تماس در وب سایت ما ، [www.example.com] برای ارسال پیام برای ما استفاده کنید و از طریق ایمیل به شما پاسخ خواهیم داد. اگر می خواهید با شما تماس بگیریم ، لطفاً نام و شماره خود را همراه با یک پیام کوتاه بگذارید ، و تیم ما در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد. ”

“سلام ، شما به [نام تجاری] رسیده اید. در حال حاضر قادر به پاسخگویی به تماس شما نیستیم. ساعات اداری ما [ساعات کاری] دوشنبه تا جمعه است. فروشگاه ما در [مکان فروشگاه] در آخر هفته ها برای مشتریان باز است. همچنین می توانید از طریق گپ زنده در وب سایت ما [www.example.com] [24 ساعت در روز و 7 روز هفته] با ما تماس بگیرید. اگر این فوری نیست و شما می خواهید ما تماس بگیریم ، لطفا بعد از بوق ، نام و شماره خود را بگذارید. ”

همانطور که مشاهده می کنید هر دو مثال اطلاعات مهمی را ارائه می دهند و به مشتریان روشهای متناوب برای تماس از طریق چت زنده یا فرم تماس .

مثالهای تبریک پیام صوتی تعطیلات

این پیام های تبریک را می توان در تعطیلات ضبط کرد.

“سلام ، شما به [نام تجاری] رسیده اید. تیم ما در حال حاضر برای گذراندن تعطیلات با دوستان و خانواده خود خارج از دفتر است. ما [روز و ساعت] به کار خود باز خواهیم گشت. لطفاً نام و شماره خود را برای ما بگذارید و ما ASAP به شما پاسخ خواهیم داد. [تعطیلات مبارک (یا تبریک مناسب برای آن تعطیلات)] ».

“تعطیلات مبارک! تیم ما در [نام تجاری] تا [تاریخ] غایب است. اگر مشتری فعلی هستید ، همچنان می توانید بلیط پشتیبانی را در وب سایت ما باز کنید ، ما سعی می کنیم ظرف 24 ساعت آینده به شما پاسخ دهیم. همچنین می توانید از طریق گپ زنده یا فرم تماس در وب سایت ما [www.example.com] با ما تماس بگیرید. اگر فوری نباشد ، پس از بوق می توانید نام و شماره خود را برای ما بگذارید. ما در اسرع وقت تماس شما را برمی گردانیم. ”

“سلام ، شما به [نام شرکت] رسیده اید. ما برای (نام تعطیلات) تعطیل هستیم و در [تاریخ و زمان] به کار خواهیم پرداخت. در صورت نیاز به پاسخ فوری می توانید از طریق (email_address) برای ما ایمیل ارسال کنید و سعی می کنیم در عرض 24 ساعت به همه ایمیل ها پاسخ دهیم. همچنین می توانید برای ما پیامی بگذارید و ما بعد از تعطیلات (سال نو / تعطیلات مبارک) به شما پاسخ خواهیم داد. ”

همانطور که مشاهده می کنید این تبریک های پیام صوتی هرچه بیشتر اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این سلام و احوالپرسی همچنین اطمینان حاصل می کند که مشتریان می دانند چگونه با استفاده از روشهای تماس جایگزین در تعطیلات ، سریعتر پاسخ دهند.

مثالهای تبریک پیام صوتی دور / شلوغ

اگر مشغول ، دور یا کم کار هستید و نمی توانید سریعاً به تماس های مشتری پاسخ دهید ، می توانید از این سلام و احوالپرسی ها به عنوان مثال استفاده کنید.

“سلام ، شما به [نام تجاری] رسیده اید ، ما در حال حاضر قادر به برقراری تماس شما نیستیم اما دوست داریم ASAP دوباره با شما تماس بگیریم. لطفاً بعد از بوق ، نام و شماره خود را برای ما بگذارید. ”

“سلام ، ما در حال حاضر از تلفن دور هستیم. اگر خیلی فوری نیست ، می توانید از طریق (آدرس ایمیل) برای ما ایمیل بزنید. در غیر این صورت لطفا بعد از بوق نام و شماره خود را بگذارید و ما بلافاصله با شما تماس خواهیم گرفت. ”

اگر تنها شخصی هستید که به تماس ها پاسخ می دهید ، می توانید آن را به عنوان یک تبریک پست صوتی شخصی بسازید.

“سلام ، شما به (نام شما) رسیده اید. در حال حاضر قادر به پاسخگویی تلفنی نیستم. می توانید برای من ایمیل (آدرس ایمیل) ارسال کنید یا می توانید نام و شماره خود را پس از بوق بگذارید و من در اسرع وقت با شما تماس می گیرم. ”

سلام و احوالپرسی پیام صوتی خود را آزمایش و بهبود دهید h4>

دلیل مهم دیگر استفاده از خدمات تلفنی حرفه ای این است که می توانید تمام تماس های خود را ردیابی کرده و گزارش های دقیق مربوط به آنها را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، صفحه تجزیه و تحلیل تماس Nextiva به این صورت است.

Call analytics page in Nextiva

شما باید پیگیری کنید که چه تعداد کاربر از هر پیام پست صوتی و نحوه پاسخ آنها را می شنوند. تبریک پست صوتی با نمره بالاتری از مشتریانی که پیامی را ارسال می کنند ، به طور کارآمد کار می کنند.

پیام های پست صوتی که حتی به طور کامل شنیده نمی شوند یک شکست است.

توصیه می کنیم برای یافتن تعادل مناسب ، تبریک های مختلف پیام صوتی را امتحان کنید. به روزرسانی دوره ای پیام پست صوتی شما همچنین می تواند به شما کمک کند خلا gapهای ارتباطی را که حتی نمی دانید وجود دارد پر کنید.

پیام های پست صوتی خود را پیگیری کنید h4>

اکنون که سلام تبادل صوتی متعادل ، آموزنده و دوستانه را تنظیم کرده اید ، مرحله بعدی بسیار مهمتر است.

پس از ارسال پیام صوتی توسط مشتری ، چه اتفاقی می افتد؟

اگر از سیستم تلفنی حرفه ای تلفن استفاده می کنید ، به راحتی قادر به پیگیری و پاسخگویی به آن پیام ها خواهید بود.

اطمینان حاصل کنید که شما و کارمندانتان به یک اندازه آماده پیگیری سریع هستند. یک پاسخ سریع کمک زیادی به تقویت روابط تجاری و بسته شدن فروش می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه برای تجارت آنلاین خود پیام تبریک صوتی تنظیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل برای تجارت خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-setup-a-business-voicemail-greeting-with-examples/.

دیدگاهتان را بنویسید