نحوه تنظیم تاریخ انقضا برای ابزارک ها در وردپرس

ابزارک ها ساده ترین راه برای افزودن موارد سفارشی به وردپرس خود هستند نوارهای کناری یا مناطق آماده ویجت . می توانید ویجت را سفارشی کنید نمایش با Widget Logic ، عناوین عناصر را پنهان کنید ، و حتی می توانید ابزارک در محتوای پست یا صفحه . ابزارک های وردپرس به همان اندازه وردپرس قابل تنظیم هستند. در این مقاله ، ما به شما نحوه تعیین تاریخ انقضا ابزارک ها در وردپرس را نشان خواهیم داد.

چه زمانی باید برای ابزارک ها تاریخ انقضا تعیین کنید؟ h4>

گاهی اوقات ممکن است بخواهید یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت خود اجرا کنید ، کمپینی که در یک زمان مشخص منقضی می شود. با تنظیم تاریخ انقضا برای ویجت ، می توانید آن را از پایان کارزار برای کاربران پنهان کنید. موارد دیگر می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، برای مثال مخفی کردن تبلیغات در زمان تمام شدن تبلیغات یا مخفی کردن ابزارک های فصلی در تعطیلات.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

برای تنظیم تاریخ انقضا برای ابزارک ها در وردپرس ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ابزارک های پویا پلاگین. پس از فعال سازی ، باید به قسمت Appearance »Dynamic Widgets بروید. در آنجا تمام ابزارکهای نمایش داده شده خود را در نوار کناری مربوطه مشاهده خواهید کرد.

Dynamic Widgets Screen

برای تعیین تاریخ انقضا برای یک ابزارک ، کافی است روی پیوند ویرایش زیر عنوان ابزارک کلیک کنید. با این کار ویجت در ویرایشگر ویجت پویا باز می شود. اکنون باید بر روی گزینه تاریخ کلیک کرده و نه را در گزینه “نمایش ویجت همیشه؟” را انتخاب کنید. در زیر آن می توانید مدت زمان نمایش را برای ویجت تعیین کنید.

Setting up an expire date for a Widget in WordPress

ویجت وقتی به تاریخ پایان برسد منقضی می شود. پس از انقضا ، ویجت شما همچنان در بخش مدیریت در دسترس خواهد بود ، اما به صورت عمومی در سایت شما نمایش داده نمی شود.

از ابزارک های پویا می توان برای تنظیم سایر قوانین مشروط در نمایش ابزارک نیز استفاده کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک عنصر را در بخشهای خاصی از وب سایت خود نمایش دهید ، یا می توانید تنظیم کنید که یک ویجت را در روزهای خاصی از هفته ، ماه و غیره نمایش دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند کنترل بیشتری بر روی ابزارک های وردپرس داشته باشید. دوست دارید چه ویژگی های دیگری را در ابزارک های وردپرس ببینید تا پویاتر و قدرتمندتر شوند.

با ارسال نظر در زیر به ما اطلاع دهید یا در به ما بپیوندید توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-set-expire-date-for-widgets-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید