نحوه تغییر رنگ پس زمینه ویرایشگر توسط Word Count در وردپرس

آیا می خواهید مقالات طولانی تری در وبلاگ خود بنویسید؟ گاهی اوقات ممکن است بدون داشتن انگیزه بصری سخت باشد. ما یک راه حل پیدا کردیم که می تواند کمک کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه رنگ پس زمینه ویرایشگر را بر اساس تعداد کلمات در وردپرس تغییر دهید.

اگر دوست دارید واژه خاصی را برآورده کنید ، پس این را دوست دارید. حتی اگر WordPress تعداد کلمات را در پایین ویرایشگر نشان دهد ، به سختی قابل توجه است.

یک نویسنده افزونه راه حل دلگرم کننده ای پیدا کرد. به شما امکان می دهد اهداف شمارش کلمات خود را تعیین کرده و با دستیابی به نقاط عطف خاص ، به طور خودکار رنگ پس زمینه ویرایشگر وردپرس را تغییر دهید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

این یک راه حل عالی برای عنوان وبلاگ های چند نویسنده وردپرس ، نویسندگان منفرد و دانش آموزانی که از وردپرس برای کارهای خود استفاده می کنند.

Visual editor with background color based on word count

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید رنگ پس زمینه ویرایشگر خود را بر اساس تعداد کلمات تغییر دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ویرایشگر رنگ در تعداد کلمات پلاگین. پس از فعال سازی ، به سادگی یک پست را ویرایش کنید ، و این افزونه را مشاهده خواهید کرد.

توجه: رنگ پس زمینه فقط با ویرایشگر بصری ، بنابراین اگر از ویرایشگر متن استفاده می کنید باید به Visual بروید.

برای محدودیت کلمات مختلف ، رنگهای مختلفی وجود دارد. با نوشتن محتوای بیشتر ، رنگ پس زمینه ویرایشگر تغییر می کند. با مراجعه به تنظیمات »رنگ ویرایشگر می توانید اهداف و رنگهای از پیش تعریف شده کلمه را ویرایش کنید.

Editor Color Settings

این افزونه با مجموعه ای پیش فرض از رنگ برای پنج هدف شمارش کلمه ارائه می شود. با کلیک بر روی نماد چرخ رنگ می توانید حد شمارش کلمات را تغییر دهید یا رنگ آن را تغییر دهید. همچنین می توانید با کلیک روی دکمه بستن در کنار آن ، یک تنظیم رنگ را حذف کنید.

اگر می خواهید معیارهای هدف دیگری را اضافه کنید ، کافی است بر روی دکمه افزودن رنگ کلیک کنید. در مرحله بعدی شما باید تعداد و رنگ کلمات را تعریف کنید. پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا رنگ پس زمینه ویرایشگر را با تعداد کلمات تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید این راهنما را در مورد نحوه افزودن سبکهای سفارشی به ویرایشگر ویژوال وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-change-editor-background-color-by-word-count-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید