نحوه تغییر خودکار کلیدهای نمک وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا امکان تغییر خودکار کلیدهای SALT وردپرس وجود دارد؟ کلیدهای تأیید اعتبار وردپرس یا کلیدهای SALT کد رمزگذاری شده ای هستند که اطلاعات ورود شما را ایمن می کنند. یکی از راه های ارتقا امنیت وردپرس توسط کلیدهای SALT خودکار را تغییر دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کلیدهای SALT وردپرس را به طور خودکار و بدون هیچ کد تغییر دهید.

Change WordPress Salt Keys

کلیدهای امنیتی SALT چیست؟ h4>

کلیدهای نمکی معروف به کلیدهای امنیتی در وردپرس متغیرهایی هستند که اطلاعات ورود به سیستم شما را به صورت رمزگذاری شده ذخیره می کنند. به طور پیش فرض ، وردپرس اطلاعات ورود شما را در کوکی ها ذخیره می کند که با توجه به شرایط مناسب می تواند به ویژه هنگام استفاده از رایانه های عمومی به خطر بیفتد.

یکی از راههای مقابله با این خطر تغییر کلیدهای امنیتی از پرونده wp-config.php که در پوشه اصلی سایت وردپرس شما موجود است. کلیدهای امنیتی و SALT به این شکل خواهند بود:

Security Config Keys

برای بهبود امنیت وب سایت (هر 3 تا 6 ماه) توصیه می کنیم این کدها را به طور منظم تغییر دهید. می توانید کلیدهای نمک را به صورت دستی از تولید کنید. سرویس کلید مخفی WordPress.org .

اگرچه تغییر کلیدها به صورت دستی کار سختی نیست ، اما ویرایش دستی یک پرونده اصلی و بارگذاری از طریق FTP هنوز زمان بر است. درصورتی که دانش کدگذاری ندارید یا وقت ندارید ، این راه حل مناسب شما است.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید یک فرآیند خودکار برای تغییر کلیدهای امنیتی و SALT در وردپرس تنظیم کنید:

چگونه کلیدهای نمک وردپرس را تغییر دهیم؟ h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است پلاگین Salt Shaker . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن افزونه ، باید برای تنظیم برنامه ای برای تغییر کلیدهای SALT به صفحه Tools »Salt Shaker در مدیر وردپرس خود بروید.

Automated Settings for Salt Keys

شما باید گزینه تغییر خودکار کلیدهای نمک را علامت بزنید و سپس برنامه خود را از لیست کشویی انتخاب کنید. می توانید به طور خودکار کلیدهای احراز هویت را روزانه ، هفتگی و ماهانه تغییر دهید.

اگر می خواهید کلیدهای امنیتی و نمک را به صورت دستی تغییر دهید ، می توانید با کلیک روی دکمه تغییر اکنون این کار را انجام دهید.

توجه: هر بار که کلیدهای WordPress SALT شما تغییر می کند ، شما و سایر کاربران به طور خودکار از سایت وردپرس خود در همه دستگاه ها خارج می شوید. با رفتن به صفحه ورود به وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند کلیدهای SALT وردپرس را به طور خودکار تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید برای بهبود امنیت وب سایت خود ، به راهنمای امنیتی نهایی وردپرس مراجعه کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-automatically-change-wordpress-salt-keys/.

دیدگاهتان را بنویسید