نحوه تغییر ایمیل مدیر وردپرس (2 روش)

آیا می خواهید ایمیل مدیر وردپرس را برای وب سایت خود تغییر دهید؟ به طور پیش فرض ، وردپرس از اولین آدرس ایمیل شما به عنوان ایمیل مدیر وب سایت خود استفاده می کنید. همچنین به عنوان آدرس ایمیل اولین حساب سرپرست استفاده می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید آدرس ایمیل مدیر وردپرس را به راحتی تغییر دهید.

Changing WordPress admin email

چرا و چه زمانی باید ایمیل مدیر WordPress را تغییر دهید؟ h4>

به طور معمول ، افراد مبتدی از آدرس ایمیل شخصی خود هنگام . همچنین برخی از شرکت های میزبان وردپرس نصب خودکار دارند که به طور خودکار از شما استفاده می کنند آدرس ایمیل حساب میزبانی در حین نصب.

این آدرس ایمیل توسط WordPress به عنوان آدرس ایمیل وب سایت و همچنین ایمیل برای اولین حساب کاربری مدیر استفاده می شود.

آدرس ایمیل وب سایت شما توسط وردپرس برای ارسال اعلان های مهم ایمیل استفاده می شود. به عنوان مثال ، هنگامی که یک حساب کاربری جدید ایجاد می شود ، یک به روز رسانی خودکار نصب می شود ، و برای اخطارهای تعدیل نظر.

آدرس ایمیل کاربر مدیر برای آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار به جای حساب های ایمیل عمومی رایگان. آنها همچنین ممکن است بخواهند از آدرس ایمیل دیگری برای مدیریت سایت و کاربر مدیر استفاده کنند.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه آدرس ایمیل مدیر وردپرس را به راحتی تغییر می دهیم.

روش 1. تغییر آدرس ایمیل مدیر وردپرس از طریق Admin Area

این روش ساده تر است و برای مبتدیان توصیه می شود. در بیشتر موارد شما از این روش برای تغییر ایمیل سایت وردپرس و آدرس ایمیل حساب کاربری مدیر وردپرس خود استفاده خواهید کرد.

برای تغییر آدرس ایمیل وب سایت وردپرس ، به تنظیمات »عمومی بروید و گزینه” آدرس ایمیل “را تغییر دهید.

Changing WordPress site admin email

ذخیره تغییرات را فراموش نکنید.

وردپرس اکنون ایمیل های مهم مربوط به مدیریت را به این آدرس ایمیل جدید ارسال می کند.

بعد ، اگر می خواهید آدرس ایمیل کاربر مدیر را تغییر دهید ، پس باید به صفحه کاربران »همه کاربران بروید و روی پیوند” ویرایش “در زیر کاربر مدیریتی که می خواهید کلیک کنید تغییر دهید.

Editing a user account in WordPress

با این کار صفحه ویرایش نمایه برای آن حساب کاربری خاص باز می شود. به سادگی به پایین گزینه ایمیل بروید و سپس آدرس ایمیل را تغییر دهید.

Change email address

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه “به روز رسانی نمایه” کلیک کنید.

اگر در حال حاضر وارد حساب کاربری شده اید که در حال تغییر آن هستید ، وردپرس اکنون یک اعلان ایمیل به آدرس ایمیل جدید ارسال می کند. برای تأیید تغییر آدرس ایمیل خود باید روی پیوند موجود در ایمیل کلیک کنید.

روش 2. ایمیل مدیر وردپرس را از طریق PhpMyAdmin تغییر دهید h4>

در این روش ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هر دو آدرس ایمیل را از طریق phpMyAdmin . این روش فقط در مواقعی که قادر به دسترسی به قسمت مدیریت وردپرس نیستید باید استفاده شود.

ابتدا باید از داشبورد cPanel موجود در حساب میزبانی خود بازدید کنید. در بخش پایگاه داده ، باید روی نماد phpMyAdmin کلیک کنید.

phpMyAdmin in cPanel

توجه: بسته به شرکت میزبان شما ، داشبورد cPanel شما ممکن است کمی متفاوت از تصویر بالا باشد. ما از Bluehost استفاده می کنیم ، بنابراین این تصویر صفحه کنترل صفحه ما است.

با این کار برنامه phpMyAdmin راه اندازی می شود. این یک ابزار مدیریت پایگاه داده است و ما از آن برای تغییر مستقیم آدرس ایمیل مدیر در پایگاه داده وردپرس استفاده خواهیم کرد.

در پنجره phpMyAdmin ، پایگاه داده خود را در ستون سمت چپ مشاهده می کنید. با کلیک بر روی آن ، تمام جداول داخل آن نشان داده می شود. باید جدول _ گزینه ها را پیدا کرده و کلیک کنید تا باز شود.

Options table in phpMyadmin

اکنون ردیف های داده داخل جدول گزینه ها را به شما نشان می دهد. شما باید روی دکمه “ویرایش” کنار ردیفی که option_name “نامه مدیریت” است کلیک کنید.

phpMyAdmin اکنون ردیف را به شکلی باز می کند که در آن می توانید ایمیل مدیر سایت خود را تغییر دهید.

Change site admin email

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه “برو” کلیک کنید.

آدرس ایمیل اعلان های ایمیل وب سایت را با موفقیت به روز کرده اید. بیایید جلو برویم و آدرس ایمیل حساب کاربری مدیر را تغییر دهیم.

برای باز کردن جدول _users در پنجره phpMyAdmin کلیک کنید. بعد ، روی دکمه ویرایش در کنار سطری که ورود کاربر با کاربری که می خواهید ویرایش کنید مطابقت دارد.

edit user account via phpMyAdmin

PhpMyAdmin اکنون ردیف کاربر را به صورت فرم باز می کند. می توانید آدرس ایمیل جدید را در قسمت user_email وارد کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه “برو” کلیک کنید.

عیب یابی h4>

گاهی ممکن است اعلان های ایمیل وردپرس هرگز به صندوق ورودی شما نرسد. این یک مسئله معمول است و به همین دلیل ممکن است نتوانید ایمیل های تنظیم مجدد رمز عبور یا تأیید کاربر را دریافت کنید.

اگر قادر به دریافت اعلان های ایمیل وردپرس نیستید ، لطفاً به راهنمای ما در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه ایمیل مدیر وردپرس را تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما را در مجوزهای نقش کاربر وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-change-the-wordpress-admin-email/.

دیدگاهتان را بنویسید