نحوه بررسی به روزرسانی های امنیتی وردپرس (راهنمای مبتدیان)

هنگام شروع یک وبلاگ ، اغلب مبتدیان نمی دانند که می توانند به روزرسانی های امنیتی را در سایت وردپرس خود بررسی کنند. به روزرسانی های امنیتی می توانند از وب سایت شما در برابر حملات بدافزار ، هک ها و سایر تهدیدات امنیتی رایج محافظت کنند. در این مقاله ، ما نحوه بررسی به روزرسانی های امنیتی وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

How to check for WordPress security updates

چرا باید به روزرسانی های امنیتی وردپرس را بررسی کنید؟ h4>

امنیت باید در اولویت اصلی هر صاحب وب سایت باشد. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم وب سایت خود را همیشه به روز نگه دارید تا از هکرها ، بدافزارها ، در امان بمانید. حملات DDoS و غیره

وردپرس به شما به روزرسانی ها را برای نرم افزار اصلی ، موضوعات و پلاگین های موجود در داشبورد خود نشان می دهد. این 3 مورد بهم پیوسته اند ، بنابراین شما باید مرتباً آنها را به روز کنید تا از بروز هرگونه مشکل سازگاری بین نسخه های قدیمی و جدید جلوگیری کنید.

به روزرسانی های امنیتی همچنین از وب سایت شما در برابر تهدیدات جدید و حملات بدافزار محافظت می کند. برای جزئیات بیشتر ، باید راهنمای کامل ما را در مورد WordPress بررسی کنید امنیت .

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه مراحل به روزرسانی امنیتی وردپرس را بررسی کنیم.

بررسی برای به روزرسانی های امنیتی وردپرس h4>

وردپرس یک صفحه اختصاصی برای به روزرسانی هایی دارد که می توانید از قسمت سرپرست خود به آن دسترسی داشته باشید. به سادگی وارد حساب مدیر WordPress خود شوید و به صفحه داشبورد »به روزرسانی ها بروید.

WordPress updates page

در آخرین صفحه سایت وردپرس برای بررسی به روزرسانی ، زمان مشخص را مشاهده خواهید کرد. وردپرس به طور خودکار به طور منظم به روزرسانی ها را بررسی می کند ، با این وجود می توانید برای بررسی دستی به روزرسانی ها روی دکمه “دوباره بررسی کنید” کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، دکمه “نصب مجدد” را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد نسخه فعلی وردپرس را دوباره نصب کنید. اکثر کاربران با خیال راحت می توانند این دکمه را نادیده بگیرند. این فقط برای کسانی مفید است که وب سایت خود را از طریق نسخه پشتیبان بازیابی می کنند و ممکن است لازم باشد آخرین نسخه نرم افزار اصلی وردپرس را دوباره نصب کنند.

بعد از هسته وردپرس ، قسمت پلاگین ها را پیدا خواهید کرد که در آن آخرین به روزرسانی های موجود برای افزونه های نصب شده شما را نمایش می دهد. اگر به دنبال یک به روزرسانی پلاگین خاص هستید و آن را در این صفحه پیدا نمی کنید ، می توانید وردپرس را مجبور به بررسی بروزرسانی های پلاگین کنید .

می توانید افزونه ها را به صورت جداگانه به روز کنید یا همه پلاگین ها را یک باره انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه پلاگین های بروزرسانی کلیک کنید.

Update WordPress plugins

پس از به روزرسانی افزونه ها ، بخش به روزرسانی قالب WordPress را در زیر پیدا خواهید کرد. اگر آخرین نسخه برای تم های نصب شده شما موجود است ، می توانید آن را از اینجا به روز کنید. مشابه پلاگین ها ، می توانید مضامین را به صورت جداگانه به روز کنید یا تمام مضامین را برای به روزرسانی با یک کلیک انتخاب کنید.

وقتی یک قالب وردپرس را به روز می کنید ، همه پرونده های تم را به روز می کند و تنظیمات را به حالت پیش فرض تغییر می دهد. این می تواند به این معنی باشد که سفارشی سازی قبلی را که در زمینه موضوع خود انجام داده اید ، از دست خواهید داد. به سادگی راهنمای ما را در مورد چگونگی یک تم WordPress را بدون از دست دادن سفارشی سازی خود به روز کنید. /

توجه: قبل از انجام هرگونه بروزرسانی ، اکیداً توصیه می کنیم که یک پشتیبان گیری کامل از سایت وردپرس خود .

پشتیبان گیری به شما امکان می دهد به راحتی بازیابی سایت وردپرس خود را در صورت بروز هرگونه اشتباه. اگرچه بعید است گاهی اوقات بروزرسانی باعث ایجاد مشکلات سازگاری شود و این به شما شبکه ایمنی می دهد.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به روزرسانی های امنیتی وردپرس را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه محافظت از وردپرس در برابر حملات بی رحمانه .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-check-for-wordpress-security-updates-beginners-guide/.

دیدگاهتان را بنویسید