نحوه بارگیری تنبل Gravatars در نظرات وردپرس

آیا می خواهید Gravatars را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید؟ Gravatars باعث درخواستهای اضافی http می شود که سرعت بارگذاری صفحه سایت شما را به ویژه در مقاله هایی که دارای نظرات زیادی هستند ، کند می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Gravatars را در نظرات وردپرس بارگذاری کنید و سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید.

Lazy Load Gravatar Images in WordPress

گراواتار چیست؟ h4>

Gravatar تصاویر نمایه کاربر هستند که توسط وردپرس استفاده می شوند. این تصاویر در نظرات وردپرس و نویسنده بیوگرافی بخشها.

یک کاربر باید یک حساب کاربری در وب سایت Gravatar ایجاد کند و یک عکس نمایه برای آدرس ایمیل خود ارسال کند.

هر زمان که آنها از آن آدرس ایمیل خاص استفاده می کنند ، وب سایت های دارای وردپرس می توانند به طور خودکار عکس نمایه خود را از وب سایت Gravatar واکشی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در Gravatar چیست و چرا باید استفاده از آن را شروع کنید .

Gravatars عالی است ، اما همچنین می تواند بر زمان بارگیری صفحه سایت شما تأثیر بگذارد.

هر کاربر gravatar درخواست HTTP را به بارگذاری صفحه شما اضافه می کند. این زمان انتظار صفحه برای وب سایت شما را افزایش می دهد و بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

Cross domain HTTP requests to fetch gravatar images

اگر وب سایتی دارید که نظرات زیادی را دریافت می کند ، ارزش دارد که تنبل بارگذاری تصاویر gravatar را انجام دهید. بیایید نگاهی به چگونگی بارگذاری آسان گراواتارها در نظرات وردپرس بیندازیم.

جاذبه های Lazy Load در نظرات وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی BJ Lazy Load. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »بار BJ Lazy Load بازدید کنید.

BJ Lazy Load settings

این افزونه به شما امکان بارگذاری تنبل مطالب ، ابزارک ها ، تصاویر ، ارسال تصاویر کوچک ، iframes و gravatars را می دهد. شما باید مواردی را که می خواهید تنبل شوند در وب سایت خود انتخاب کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه تنظیمات ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید به هر مقاله ای با نظرات در وب سایت خود مراجعه کنید. هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، متوجه بارگذاری تنبل تصاویر گراواتار خواهید شد.

امیدواریم که این مقاله به شما در بارگیری gravatars در نظرات وردپرس کمک کند همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما را در مورد چگونگی .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-lazy-load-gravatars-in-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید