نحوه بارگذاری عکس از Adobe Lightroom به وردپرس

بسیاری از عکاسان از Adobe Lightroom برای ویرایش عکس ها قبل از بارگذاری آنها در وردپرس استفاده می کنند. در حالی که ویرایش عکس ها ضروری است ، بارگذاری دستی آنها در وردپرس می تواند باعث کاهش زمان شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط با یک کلیک عکس از Adobe Lightroom را به راحتی در وردپرس بارگذاری کنید.

How to Upload Photos from Adobe Lightroom to WordPress

الزامات Adobe Lightroom برای بارگذاری وردپرس h4>

ابتدا شما باید Adobe Lightroom را در رایانه خود نصب کنید. هر نسخه بعد از Lightroom 5 یا Creative Suite کار می کند.

در مرحله دوم ، ما از گالری Envira استفاده خواهیم کرد ، که بهترین پلاگین گالری برای وردپرس a > به شما امکان می دهد گالری های عکس پاسخگو زیبایی در وردپرس ایجاد کنید.

گالری Envira اخیراً Lightroom Addon را معرفی کرده است که با مجوزهای طلایی و پلاتینیومی در دسترس است. این addon یکپارچه سازی یکپارچه ای بین Adobe Lightroom و سایت وردپرسی شما فراهم می کند.

بیایید نگاهی به نحوه ادغام Adobe Lightroom در وردپرس بیندازیم.

مرحله 1. تنظیم Adobe Lightroom

ابتدا باید را نصب و راه اندازی کنید. برنامه Adobe Creative Cloud در رایانه شما. پس از نصب ، برنامه ابری خلاقانه از شما می خواهد با Adobe ID خود وارد سیستم شوید. پس از ورود به سیستم ، باید مطمئن شوید که همگام سازی پرونده فعال است.

Enable file syncing in Adobe creative cloud app

بعد ، باید افزونه Envira Gallery را برای Adobe Lightroom نصب کنید. این کار را می توانید با مراجعه به Addons for Adobe Lightroom صفحه و جستجوی Envira Gallery.

برای باز کردن صفحه نمایه addon ، روی Envira Gallery کلیک کنید و سپس بر روی دکمه Install / Free کلیک کنید.

Installing Envira Gallery addon for Adobe Lightroom

پس از نصب ، برنامه Adobe Creative Cloud در رایانه شما اعلانی را نشان می دهد که افزونه Envira Gallery با موفقیت نصب شده است.

نصب همچنین پرونده envira-gallery.zip را در رایانه شما بارگیری می کند. برای یافتن فایل و استخراج آن ، باید به پوشه Downloads رایانه خود بروید.

در پوشه بارگیری رایانه خود ، اکنون باید یک فایل enviralrplugin.zip را ببینید. شما باید این پرونده را استخراج کنید زیرا حاوی فایلی به نام envira.lrplugin است.

بعد ، شما باید Adobe Lightroom را باز کنید و روی File »Plugin Manager در نوار ابزار کلیک کنید.

Plugin manager menu in Adobe Lightroom

با این کار پنجره مدیر افزونه ظاهر می شود. پیش بروید و بر روی دکمه افزودن کلیک کنید و پرونده envira.lrplugin را از رایانه خود انتخاب کنید.

Add Envira Gallery plugin in Adobe Lightroom

برای بستن پنجره مدیر افزونه روی “انجام شد” کلیک کنید. اکنون باید گالری Envira را در Adobe Lightroom در بخش خدمات انتشار مشاهده کنید.

شما Envira Gallery را با موفقیت به عنوان سرویس انتشار به Adobe Lightroom اضافه کرده اید. اکنون ما باید Envira Gallery را برای کار با Lightroom تنظیم کنیم.

مرحله 2: تنظیم افزونه Envira Gallery

Envira Gallery یک پلاگین برتر وردپرس است. Envira’s Adobe Lightroom addon همراه با طرح های طلایی و پلاتینیومی آنها است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه گالری Envira است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه گالری Envira »تنظیمات بروید. شما باید کلید مجوز خود را که در صفحه حسابهای شما در وب سایت Envira Gallery یافت می شود ، ارائه دهید.

Envira Gallery settings page

پس از تأیید کلید مجوز ، باید روی برگه Addons کلیک کرده و به پایین پیمایش کنید تا Lightroom Addon پیدا شود. پیش بروید و بر روی دکمه Inston Addon کلیک کنید.

Envira Gallery افزونه Lightroom را نصب می کند و سپس برای فعال کردن آن باید روی دکمه فعال سازی کلیک کنید.

Installing lightroom addon in Envira Gallery plugin

شما باید صفحه تنظیمات را بارگیری مجدد کنید ، و اکنون یک برگه جدید با عنوان Lightroom مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی تب Lightroom دو گزینه به شما نشان داده می شود.

Lightroom settings in Envira Gallery plugin

ابتدا باید حساب کاربری را که می خواهید برای انتشار تصاویر از Lightroom استفاده کنید ، انتخاب کنید. دوم ، شما باید یک رمز دسترسی ایجاد کنید. این توکن دسترسی را در مرحله بعد کپی کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

مرحله 3: Lightroom را به گالری Envira در سایت وردپرس خود متصل کنید h4>

اکنون که هم Envira Gallery و هم Lightroom را راه اندازی کردیم ، مرحله بعدی این است که به Lightroom اجازه دهید با Envira Gallery در سایت وردپرس شما صحبت کند.

Adobe Lightroom را باز کنید و روی پیوند “تنظیم” در کنار گالری Envira در پانل انتشار خدمات کلیک کنید.

Setup Envira Gallery as publish service

با این کار پنجره مدیر خدمات انتشارات ظاهر می شود. شما باید آدرس وب سایت وردپرس و رمز دستیابی را که قبلاً ایجاد کرده اید ارائه دهید.

Connecting Lightroom to Envira Gallery plugin on your WordPress site

پس از انجام این کار ، بر روی دکمه تأیید اعتبار کلیک کنید. اکنون Lightroom به سایت وردپرس شما متصل می شود و هنگامی که با موفقیت به وب سایت شما متصل شد پیام موفقیت را مشاهده خواهید کرد.

Successful authentication

دکمه تأیید را بر روی پیام موفقیت کلیک کنید و سپس بر روی دکمه ذخیره در پنجره مدیر خدمات انتشار کلیک کنید.

مرحله 4: بارگذاری عکس ها از Lightroom به وردپرس h4>

تمام مراحل ذکر شده در بالا فقط برای راه اندازی Lightroom و Envira Gallery بود. در آینده نیازی به تکرار این مراحل نیست.

اکنون می توانید با استفاده از گالری Envira به راحتی عکس ها را از Adobe Lightroom در وردپرس بارگذاری کنید.

با رفتن به Adobe Lightroom شروع کرده و سپس بر روی Envira در پنل Publish Services راست کلیک کنید. پس از آن بر روی گزینه “ایجاد مجموعه منتشر شده” از فهرست کلیک کنید.

Create new collection

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن شما باید نام مجموعه خود را ارائه دهید. توجه به این نکته مهم است که این نام در سایت وردپرس شما به نام گالری تصاویر شما نیز تبدیل خواهد شد.

Collection name

پس از انتخاب نام ، برای ادامه بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید. اکنون Lightroom یک مجموعه خالی برای شما ایجاد می کند. می توانید تصاویر را از کتابخانه خود به مجموعه جدید خود بکشید و رها کنید.

به محض افزودن ، حذف یا ویرایش تصاویر در یک مجموعه ، دکمه انتشار را در زیر آن مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه انتشار ، عکس های شما در وردپرس بارگذاری می شوند و در گالری Envira ذخیره می شوند.

Publish from Lightroom to Envira Gallery

می توانید در Lightroom به ویرایش تصاویر خود ادامه دهید ، تغییراتی ایجاد کنید ، تصاویر را اضافه یا حذف کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید. شما همیشه می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید و گالری Envira شما به روز می شود زیرا این افزودنی Lightroom را با وردپرس هماهنگ نگه می دارد.

می توانید از وردپرس خود منطقه مدیر استفاده کنید و بروید برای دیدن مجموعه Lightroom خود به عنوان گالری ، به گالری Envira مراجعه کنید.

New gallery created from Lightroom

این گالری همچنان به عنوان پیش نویس ذخیره می شود. برای افزودن آن به پست ها یا صفحات خود ، باید آن را منتشر کنید. نگاهی به راهنمای ما در نحوه ایجاد گالری تصاویر با گالری Envira

Publish Envira Gallery to add it into posts or pages

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه آپلود عکس از Adobe Lightroom در وردپرس را بارگذاری کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی تغییر اندازه و بزرگتر کردن تصاویر بدون از دست دادن کیفیت .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-upload-photos-from-adobe-lightroom-to-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید