نحوه ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک – گام به گام (2020)

آیا می خواهید برای تجارت کوچک خود وب سایتی ایجاد کنید تا بتوانید مشتریان جدیدی در اینترنت پیدا کنید؟ ساخت یک وب سایت مشاغل کوچک کاملاً آسان شده است و همه کارها را می توانید خودتان و بدون استخدام توسعه دهنده انجام دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک وب سایت کسب و کار کوچک (گام به گام) ایجاد کنید.

Making a small business website

مرحله 0. قبل از ایجاد وب سایت مشاغل کوچک h4>

برخلاف زمان گذشته ، ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک بسیار آسان شده است. با دنبال کردن راهنمای گام به گام ما ، می توانید همه کارها را خودتان انجام دهید بدون اینکه از برنامه نویسی و برنامه نویسی مطلع شوید.

در اینجا یک نمای کلی از چیزهایی است که یاد خواهید گرفت:

  • انتخاب نام دامنه برای وب سایت مشاغل کوچک خود
  • خرید میزبانی وب سایت
  • نصب وردپرس
  • تهیه طرح کلی محتوای وب سایت مشاغل کوچک خود
  • انتخاب الگویی برای تغییر طراحی سایت خود
  • افزودن ویژگی های بیشتر با استفاده از افزودنی ها و افزونه ها
  • منابع برای کمک و بهبود مهارت های وردپرس

کدام بهترین پلتفرم برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک است؟ h4>

بزرگترین اشتباهی که بیشتر مبتدیان مرتکب می شوند انتخاب پلت فرم اشتباه برای ایجاد یک وب سایت تجاری است. خوشبختانه شما اینجا هستید تا مرتکب این اشتباه نشوید.

وردپرس بیشترین است سازنده وب سایت محبوب در جهان. این 32٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را شامل می شود ، از جمله میلیون ها وب سایت کسب و کار کوچک در سراسر جهان.

بهترین چیز در مورد وردپرس این است که به شما امکان دسترسی به هزاران الگو ، پسوند و افزودنی وب سایت از قبل ساخته شده را می دهد. بدون یادگیری کد نویسی می توانید تقریباً هر نوع وب سایتی را تصور کنید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد یک وب سایت کوچک تجاری با استفاده از وردپرس با بودجه بیاندازیم.

مرحله 1. آنچه برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک نیاز دارید h4>

برای ایجاد یک وب سایت مشاغل کوچک به سه مورد زیر احتیاج دارید.

  • نام دامنه – این نام وب سایت شما مانند wpbeginner.com خواهد بود
  • میزبانی وب – این خانه وب سایت شما خواهد بود و تمام پرونده های شما در آن ذخیره می شود
  • 60 دقیقه از وقت خود را

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

مرحله 2. راه اندازی وب سایت مشاغل کوچک خود h4>

دو نوع وردپرس موجود است. WordPress.com ، که یک راه حل میزبانی شده است ، و سپس WordPress.org را دارید که به عنوان وردپرس خود میزبان نیز شناخته می شود. مقایسه کامل ما WordPress.com vs WordPress.org برای درک تفاوت.

ما از WordPress.org خود میزبان استفاده خواهیم کرد زیرا به شما امکان دسترسی فوری به تمام ویژگی های WordPress را می دهد.

در مرحله بعدی ، شما به یک نام دامنه و میزبانی وردپرس برای ایجاد وب سایت.

توصیه می کنیم برای تنظیم از Bluehost استفاده کنید. وب سایت خود را بالا ببرید این یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان است و به طور رسمی پیشنهاد دهنده میزبانی وردپرس است.

به طور معمول ، شما 14.99 دلار در سال برای یک نام دامنه پرداخت خواهید کرد و میزبانی وب از 7.99 دلار در ماه شروع می شود. اگر تازه کارتان را شروع کنید این پول زیادی است.

خوشبختانه ، Bluehost موافقت کرده است به کاربران ما یک نام دامنه رایگان ، SSL رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی وب ارائه دهید. اساساً می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

بیایید پیش برویم و یک نام دامنه و هاست خریداری کنیم.

مرحله 3. انتخاب نام دامنه برای وب سایت مشاغل کوچک خود h4>

ابتدا باید به وب سایت Bluehost مراجعه کنید در یک پنجره مرورگر جدید کلیک کنید و بر روی دکمه سبز “شروع به کار کنید” کلیک کنید.

Getting started with Bluehost

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود که یک برنامه قیمت گذاری را انتخاب کنید. برنامه های Basic و Plus محبوب ترین انتخاب در بین صاحبان مشاغل کوچک است.

Choose a plan

برای انتخاب برنامه و رفتن به مرحله بعدی بر روی دکمه “انتخاب” کلیک کنید.

اکنون از شما خواسته می شود نام دامنه ای را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

Choosing a domain name for your website

نکاتی درباره یافتن نام دامنه برای وب سایت مشاغل خود

نام دامنه برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم است. شما باید مدتی را برای انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار خود اختصاص دهید اما در مورد آن افراط نکنید.

    1. به نسخه .com بچسبید زیرا یادآوری کاربران برای آنها راحت تر است (مراجعه کنید به . com vs .net – که بهتر است )
    2. نام دامنه شما باید مربوط به تجارت شما باشد (به عنوان مثال stargardening.com)
    3. اگر نام دامنه مورد نظر شما در دسترس نیست ، سعی کنید موقعیت جغرافیایی را در کنار آن اضافه کنید. این قابلیت مشاهده دامنه شما را در نتایج جستجوی محلی (به عنوان مثال stargardeninghouston.com) افزایش می دهد
    4. تلفظ آن ساده ، کوتاه و آسان باشد.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ به راهنمای ما در نحوه انتخاب بهترین نام دامنه برای وب سایت مشاغل خود.

تنظیم 4. نصب وردپرس h4>

پس از انتخاب نام دامنه خود ، از شما خواسته می شود اطلاعات حساب خود مانند نام ، آدرس ، ایمیل و غیره را وارد کنید

در زیر آن ، گزینه های میزبانی اضافی را مشاهده خواهید کرد که می توانید خریداری کنید. توصیه نمی کنیم فوراً این موارد اضافی را خریداری کنید ، بنابراین پیش بروید و علامت آنها را بردارید. در صورت لزوم همیشه می توانید بعداً آنها را اضافه کنید.

Uncheck hosting extras

بعد ، برای پایان خرید باید اطلاعات پرداخت خود را اضافه کنید.

پس از اتمام خرید ، ایمیلی با جزئیات نحوه ورود به صفحه کنترل میزبانی وب خود دریافت خواهید کرد.

Bluehost بطور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند و شما می توانید مستقیماً از داشبورد میزبانی به سایت وردپرس خود وارد شوید.

Bluehost hosting dashboard

پس از ورود به سیستم ، قسمت مدیریت وردپرس را مشاهده خواهید کرد. اینجا جایی است که می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید ، تنظیمات را تغییر دهید و محتوای جدید اضافه کنید.

WordPress dashboard

مرحله 5. ایجاد طرح بندی محتوا برای یک وب سایت مشاغل کوچک h4>

اکنون که وردپرس را نصب کرده اید ، باید یک طرح کلی از محتوای وب سایت خود ایجاد کنید. وب سایت های خوب کسب و کار کوچک ساده هستند و از یک طرح استاندارد وب سایت پیروی می کنند.

برای ایجاد صفحه جدید در WordPress ، به سادگی به صفحه Pages »Add New بروید.

Adding a new page in WordPress

در حال حاضر نگران محتوا ، متن و تصاویر نباشید. فقط افزودن یک عنوان ساده ، متن و چند تصویر خوب است. همیشه می توانید این صفحات را ویرایش کرده و در صورت نیاز محتوای بیشتری اضافه کنید.

در اینجا برخی از متداول ترین صفحات مورد استفاده در طرح وب سایت مشاغل کوچک آورده شده است.

علاوه بر این ، در صورت لزوم می توانید صفحات بیشتری ایجاد کنید. به عنوان مثال ، می توانید صفحه وبلاگ جداگانه ، صفحات جداگانه برای هر سرویس یا محصول و موارد دیگر.

مرحله 6. انتخاب طرحی برای وب سایت خود h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس دارای یک الگوی اساسی است که می توانید از آن استفاده کنید. اگر تم پیش فرض را دوست ندارید ، هزاران تم رایگان و رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

می توانید نگاهی به انتخاب بهترین تم های وردپرس برای وب سایت های تجاری . اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید ، نکات ما را در مورد انتخاب قالب مناسب وردپرس برای وب سایت خود.

ما توصیه می کنیم به دنبال طراحی ساده ای بگردید که عالی به نظر برسد و همه عناصر مناسب را داشته باشد.

به طور معمول ، یک وب سایت تجاری دارای یک منوی ناوبری در بالا است. صفحه اصلی معمولاً دارای یک پیام خوشامدگویی همراه با دکمه فراخوان برای اقدام است که محتوای دیگر آن را دنبال می کند.

Example of a simple business website design

هنگامی که موضوعی را انتخاب کردید ، می توانید پیش بروید و آن را نصب کنید. برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب قالب WordPress .

هر قالب WordPress تنظیمات مختلفی دارد تا ظاهر آن را سفارشی کند. بسیاری از این گزینه ها در صفحه Appearance »Customize در منطقه مدیر WordPress واقع شده اند.

Customize your website design in WordPress

از اینجا می توانید منوهای ناوبری را اضافه کنید ، رنگها را تغییر دهید ، بخشهای مختلف را اضافه یا حذف کنید و موارد دیگر. پس از اینکه از طراحی راضی شدید ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه انتشار در بالا کلیک کنید.

اگر نمی توانید موضوعی را که متناسب با نیاز شما است پیدا کنید ، می توانید از یکی از محبوب سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن برای وردپرس برای ایجاد یک طرح سفارشی برای نیازهای شما.

ما توصیه می کنیم از Beaver Builder استفاده کنید یا موضوع Divi .

مرحله 7. استفاده از افزونه های وردپرس برای افزودن ویژگی های بیشتر h4>

Adding WordPress plugins

افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی برای سایت وردپرس شما هستند. می توانید آنها را نصب کنید تا ویژگی های جدیدی به وب سایت خود اضافه کنید مانند فرم های تماس ، Google Analytics ، اسلایدرها و موارد دیگر.

فقط در پوشه افزونه وردپرس بیش از 50،000 افزونه رایگان موجود است. این بدان معناست که ، مهم نیست که چه ویژگی را می خواهید اضافه کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید افزونه ای برای آن پیدا کنید.

در زیر افزونه هایی است که ما در هر وب سایت نصب می کنیم:

به چند افزونه جالب برای وب سایت خود نیاز دارید؟ به بررسی تخصصی افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت های تجاری .

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

مرحله 8. یادگیری وردپرس h4>

اکنون که یک سایت وردپرسی دارید ، ممکن است بخواهید بازی خود را ارتقا دهید و نکات بیشتری را برای بهبود وب سایت خود بیاموزید.

WPBeginner بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس در جهان است. در زیر منابع مفید وردپرس که در WPBeginner پیدا خواهید کرد ، همه آنها کاملا رایگان هستند.

        • وبلاگ WPBeginner – اینجاست که ما آموزشهای WordPress خود را منتشر می کنیم ، راهنماها و گام به گام
        • ویدئوهای WPBeginner – این فیلم ها مرحله به مرحله به شما در یادگیری سریع WordPress کمک می کند. li >
        • WPBeginner در YouTube – نیاز دستورالعمل های ویدیویی بیشتر؟ با بیش از 52،000 مشترک و 7 میلیون بازدید + در کانال YouTube ما مشترک شوید.
        • دیکشنری WPBeginner – بهترین مکان برای شروع و با زبان وردپرس آشنا شوند.
        • طرح WPBeginner – افزونه ها ، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم بررسی کنید. لی>
        • معاملات WPBeginner – تخفیف های ویژه محصولات و خدمات WordPress برای کاربران WPBeginner. لی>

همچنین می توانید با افزودن “wpbeginner” در پایان عبارت جستجوی خود ، از Google برای یافتن پاسخ در WPBeginner استفاده کنید.

اگر قادر به یافتن پاسخی نیستید ، لطفاً با استفاده از فرم تماس با ما تماس بگیرید ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به س yourال شما پاسخ دهیم یا شما را در مسیر درست قرار دهیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت کسب و کار کوچک ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای SEO WordPress a > برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-make-a-small-business-website-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید