نحوه ایجاد یک سایت دارای رتبه بندی داغ یا بدون تصویر در وردپرس

هرکسی که فیلم شبکه اجتماعی در مورد مارک زاکربرگ و فیس بوک را تماشا کرده است از مفهوم سایت درجه بندی تصویر داغ یا غیر آگاه است. یک سایت داغ یا نه به شما امکان می دهد یک مسابقه محبوبیت را در سایت خود برگزار کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سایت دارای رتبه بندی تصویر داغ یا نه در وردپرس ایجاد کنید.

Hot or Not competition

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن داغ یا غیر پلاگین. با فعال شدن ، این پلاگین دو مورد جدید از فهرست را به نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. اولین مورد رقبا است که نوع پست سفارشی است.

برای افزودن رقیب جدید به رقبا »افزودن موارد جدید بروید. صفحه افزودن رقیب جدید مانند صفحه ویرایش پست وردپرس خواهد بود. برای بارگذاری تصویر یک رقیب بر روی افزودن رسانه کلیک کرده و تصویر را بارگذاری کنید.

در سمت راست صفحه خود ، یک صفحه سفارشی برای گروه ها خواهید دید. گروه ها مانند دسته ها هستند. شما می توانید بین اعضای یک گروه داغ یا غیرقابل رقابت باشید. شما می توانید چندین گروه ایجاد کنید و یک رقیب می تواند به طور همزمان بخشی از چندین گروه باشد.

Add a hot or not competitor

با بارگذاری تصاویر ، چند رقبا اضافه کنید. شما می توانید برای یک رقیب چندین تصویر اضافه کنید ، متن زیر تصویر را بنویسید و به رقبا عنوان بدهید. همه اینها در طول مسابقه به خوبی نشان داده می شوند.

اکنون که تعدادی رقیب در یک گروه اضافه کرده اید. بیایید یک رقابت بین آنها ایجاد کنیم. برای ایجاد یک رقابت جدید ، یک پست یا صفحه وردپرس جدید ایجاد کنید. در دکمه های منوی ویرایشگر پست خود نماد پیچ ​​و مهره ای را مشاهده خواهید کرد. بر روی نماد پیچ ​​و مهره کلیک کنید تا ژنراتور کد کوتاه باز شود. کد کوتاه رقابت را پیکربندی کنید و سپس بر روی درج کد کوتاه کلیک کنید.

Insert shortcode using hot or not shortcode generator

پست یا صفحه را منتشر کنید و به سایت زنده خود بروید تا رقابت را مشاهده کنید.

سفارشی یا غیررسمی بودن h4>

پیکربندی گزینه های سفارشی داغ یا نه همراه با چند گزینه است. برای پیکربندی این گزینه ها به تنظیمات داغ یا نه »بروید . در این صفحه می توانید حداکثر اندازه تصویر را برای رقبا تعیین کنید ، به کاربران اجازه دهید یک رقیب را در فیس بوک به اشتراک بگذارند و پیام انتقالی را نشان دهند که وقتی کاربر رأی داد و پلاگین رقیب بعدی را بارگیری می کند ، نمایش داده می شود. برای ذخیره تغییرات خود ، به روزرسانی همه تنظیمات را کلیک کنید.

Configuring hot or not plugin settings

حتی می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید از کلمات Hot و Not یا چیز دیگری استفاده کنید. برای سفارشی سازی این گزینه ها به داغ یا غیر »سفارشی بروید. برای شخصی سازی طرح رنگ و ظاهر بصری مسابقات ، به داغ یا غیر »یک ظاهر طراحی بروید. رنگها را برای متن یا متن گرم یا گرم انتخاب کنید.

Styling hot or not colors

مسابقات داوطلبانه یا داغ می تواند برای کاربران وب سایت شما اعتیاد آور باشد که می تواند به کاهش نرخ پرش و افزایش زمان صرف شده در صفحه کمک کند.

امیدواریم که راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک سایت دارای رتبه بندی تصویر داغ یا غیر در وردپرس را دوست داشته باشید. آیا شما هرگز از این مورد در سایت خود استفاده می کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-hot-or-not-image-rating-site-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید