نحوه ایجاد ویجت اجتماعی مبتنی بر برگه برای وردپرس

تعداد زیادی ابزارک رسانه اجتماعی برای وردپرس وجود دارد. دوست خوب WPBeginner ، جان سدینگتون ، ویجت اجتماعی جدید مبتنی بر برگه سبک را منتشر کرده است که توییتر ، فیس بوک و RSS شما را به ارمغان می آورد. این ایده مشابه آنچه Envato در وبلاگهای خود مانند PSDTuts اجرا کرده است ، جایی که به جای اشغال فضای زیادی برای رسانه های اجتماعی ، از زبانه ها برای صرفه جویی در فضای میله کناری استفاده می کنند.

جان سدینگتون یک توسعه دهنده معروف قالب استاندارد وردپرس است. او این پلاگین را بسیار سبک وزن ساخته است و به شما امکان می دهد فید توییتر ، فیس بوک خود را مانند جعبه و فیدهای RSS را با یک صفحه کنترل بسیار ساده در قسمت باطن اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این افزونه را بارگیری کنید و آن را فعال کنید. سپس به ظاهر خود بروید »ابزارک ها. در آنجا ویجت TentBlogger Social را مشاهده خواهید کرد و می توانید آن را به نوار کناری اصلی بکشید. تنظیمات زیر وجود دارد:

Tab based Social Widget for WordPress

اگر متوجه شدید ، برای توییتر تنها کاری که باید انجام دهید اینست که نام کاربری توییتر خود را وارد کنید. برای RSS ، فقط باید URL فید خود را وارد کنید. برای فیس بوک ، باید کد تعبیه شده را برای کادر دریافت کنید. اگر هنوز صفحه طرفداری در فیس بوک ندارید ، ممکن است بخواهید از مقاله ما استفاده کنید که به شما نشان می دهد چگونه از قدرت فیس بوک استفاده کنید .

هنگام نصب ، باید چیزی شبیه به این داشته باشید:

تعداد زیادی ابزارک رسانه اجتماعی برای وردپرس وجود دارد. دوست خوب WPBeginner ، جان سدینگتون ، ویجت اجتماعی جدید مبتنی بر برگه سبک را منتشر کرده است که توییتر ، فیس بوک و RSS شما را به ارمغان می آورد. این ایده مشابه آنچه Envato در وبلاگهای خود مانند PSDTuts اجرا کرده است ، جایی که آنها به جای اشغال فضای زیادی برای رسانه های اجتماعی ، از زبانه ها برای صرفه جویی در فضای میله کناری استفاده می کنند.

جان سدینگتون یک توسعه دهنده معروف قالب استاندارد وردپرس است. او این پلاگین را بسیار سبک وزن ساخته است و به شما امکان می دهد فید توییتر ، فیس بوک خود را مانند جعبه و فیدهای RSS را با یک صفحه کنترل بسیار ساده در قسمت باطن اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این افزونه را بارگیری کنید ، و آن را فعال کنید. سپس به ظاهر خود بروید »ابزارک ها. در آنجا ویجت TentBlogger Social را مشاهده خواهید کرد و می توانید آن را به نوار کناری اصلی خود بکشید. تنظیمات زیر وجود دارد:

Tab based Social Widget Preview

این افزونه برای مبتدیان عالی است. برای توسعه دهندگانی که می خواهند بدون استفاده از ابزارک های نوار کناری این گزینه را کدگذاری کنند ، هنوز گزینه ای در دسترس نیست. منتظر چی هستی؟ با استفاده از این ابزارک اجتماعی مبتنی بر برگه برای وردپرس ، فضای نوار کناری خود را ذخیره کنید.

بارگیری ابزارک اجتماعی توسط TentBlogger

همچنین فراموش نکنید که قالب استاندارد را بررسی کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-tab-based-social-widget-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید