نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس (گام به گام)

آیا به دنبال افزودن فرم تماس با سایت وردپرس خود هستید؟

هر وب سایت به فرم تماس نیاز دارد ، بنابراین بازدید کنندگان می توانند به راحتی در مورد محصولات و خدمات شما با شما تماس بگیرند. به طور پیش فرض ، وردپرس با فرم تماس داخلی موجود نیست ، اما یک روش آسان برای افزودن فرم های تماس به سایت شما وجود دارد.

در این آموزش وردپرس ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون تماس با یک خط کد ، به راحتی یک فرم تماس در وردپرس (گام به گام) ایجاد کنید.

Easily add a contact form in WordPress

چرا به فرم تماس نیاز دارید؟ h4>

شاید از خود بپرسید که چرا به فرم تماس نیاز دارم؟ آیا نمی توانم فقط آدرس ایمیل خود را در وب سایت خود اضافه کنم ، بنابراین افراد می توانند برای من ایمیل ارسال کنند؟

این یک سوال بسیار متداول از مبتدیان است زیرا آنها می ترسند که افزودن فرم تماس به دانش کد نیاز دارد.

حقیقت این است که شما نیازی به دانستن هیچ کدی ندارید. این راهنمای گام به گام افزودن فرم تماس برای مبتدیان مطلق نوشته شده است.

در زیر 3 دلیل برتر وجود فرم تماس بهتر از جایگذاری آدرس ایمیل خود در یک صفحه وجود دارد.

  • محافظت در برابر هرزنامه – ربات های هرزنامه به طور مرتب وب سایت های مربوط به برچسب mailto: email address را می برند. هنگامی که آدرس ایمیل خود را در وب سایت قرار می دهید ، ایمیل های هرزنامه زیادی دریافت خواهید کرد. از طرف دیگر ، هنگامی که از فرم تماس استفاده می کنید ، می توانید تقریباً از همه ایمیل های هرزنامه خلاص شوید.
  • اطلاعات سازگار – هنگام ارسال ایمیل ، افراد همیشه تمام اطلاعات مورد نیاز شما را برای شما ارسال نمی کنند. با استفاده از فرم تماس ، می توانید دقیقاً به کاربر بگویید که به دنبال چه اطلاعاتی هستید (مانند شماره تلفن ، بودجه و غیره).
  • باعث صرفه جویی در وقت می شود – فرم های تماس به شما کمک می کنند تا با روش های بیشتری از آنچه تصور می کنید در وقت صرفه جویی کنید جدا از اطلاعات ثابت که در بالا ذکر کردیم ، می توانید با استفاده از تأیید فرم ها به کاربر بگویید مراحل بعدی چیست. مانند تماشای ویدیو یا دریافت پاسخ تا 24 ساعت ، بنابراین آنها چندین س youال برای شما ارسال نمی کنند.

در زیر مثالی از فرم تماس با وردپرس آورده شده است که در این مقاله آموزشی ایجاد خواهیم کرد.

Contact page preview

بعد از ایجاد فرم بالا ، ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با استفاده از ابزارک فرم تماس با وردپرس به راحتی آن را در صفحه مخاطبتان یا در نوار کناری سایت خود اضافه کنید.

خوب به نظر می رسد؟ خوب پس بیایید شروع کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، لطفاً به خواندن ادامه دهید.

مرحله 1. انتخاب بهترین پلاگین فرم تماس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب پلاگین فرم تماس با وردپرس است.

در حالی که چندین و رایگان وجود دارد افزونه های فرم تماس با وردپرس که می توانید انتخاب کنید ، ما از WPForms در سایت خود استفاده می کنیم و معتقدیم این بهترین گزینه در بازار است.

در زیر سه دلیل وجود دارد که به نظر ما WPForms بهترین است:

  1. جدیدترین افزونه فرم تماس دوستانه موجود است. می توانید از سازنده کشیدن و رها کردن استفاده کنید تا فقط در چند کلیک به راحتی فرم تماس ایجاد کنید.
  2. WPForms Lite 100٪ است رایگان است ، و می توانید از آن برای ایجاد یک فرم تماس ساده استفاده کنید (بیش از 3 میلیون سایت از آن استفاده می کنند).
  3. وقتی برای ویژگی های قدرتمندتر آماده شدید ، می توانید به WPForms Pro .

اکنون که در مورد پلاگین فرم تماس تصمیم گرفتیم ، بیایید ادامه دهیم و آن را در سایت خود نصب کنیم.

مرحله 2. افزونه فرم تماس را در وردپرس نصب کنید h4>

برای این آموزش فرم تماس ، ما از استفاده خواهیم کرد WPForms Lite زیرا استفاده از آن رایگان و آسان است.

با ورود به داشبورد WordPress و رفتن به افزونه ها »افزودن موارد جدید می توانید این افزونه را در سایت خود نصب کنید.

در قسمت جستجو ، WPForms را تایپ کنید و سپس بر روی دکمه اکنون نصب شود کلیک کنید.

Install WPForms

بعد از نصب افزونه ، مطمئن شوید که افزونه را فعال کرده اید.

Activate WPForms

اگر منوی افزونه ها را نمی بینید یا دستورالعمل های دقیق تری می خواهید ، لطفاً به راهنمای گام به گام نحوه نصب افزونه وردپرس .

مرحله 3. یک فرم تماس در وردپرس ایجاد کنید h4>

اکنون که WPForms را فعال کرده اید ، آماده ایجاد فرم تماس در وردپرس هستید.

در داشبورد وردپرس خود ، روی منوی WPForms کلیک کرده و به Add New بروید.

Add new form

با این کار سازنده فرم کشیدن و رها کردن WPForms باز می شود. ابتدا با دادن نام به فرم تماس خود شروع کرده و سپس الگوی فرم تماس خود را انتخاب کنید.

WPForms Lite فقط به فرم های از پیش ساخته شده مانند Blank ، فرم تماس ساده و غیره ارائه می شود. می توانید از این موارد برای ایجاد هر نوع فرم تماسی که دوست دارید استفاده کنید.

به خاطر این مثال ، ما پیش می رویم و فرم تماس ساده را انتخاب می کنیم. این زمینه ها نام ، ایمیل و پیام را اضافه می کند.

Creating a new form in WordPress with WPForms

برای ویرایش می توانید روی قسمتها کلیک کنید. همچنین می توانید با استفاده از موس خود ترتیب فیلد را بکشید و رها کنید.

اگر می خواهید یک قسمت جدید اضافه کنید ، کافی است از قسمتهای موجود در نوار کناری سمت چپ را انتخاب کنید.

Adding new field to your contact form

پس از اتمام کار بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

مرحله 4. پیکربندی اعلان فرم و تأییدها h4>

اکنون که فرم وردپرس خود را ایجاد کردید ، مهم است که شما اعلان فرم و تأیید فرم را به درستی پیکربندی کنید.

تأیید فرم همان چیزی است که بازدید کننده وب سایت شما بعد از ارسال فرم مشاهده می کند. این می تواند یک پیام تشکر باشد ، یا می توانید آنها را به صفحه خاصی هدایت کنید.

اعلان فرم ، ایمیلی است که پس از ارسال فرم تماس در سایت وردپرس توسط شخصی دریافت می کنید.

با رفتن به برگه تنظیمات در داخل فرم ساز WPForms می توانید هر دو را شخصی سازی کنید.

ما معمولاً فرم تأیید را به عنوان پیام پیش فرض تشکر می کنیم. با این وجود ، در صورت تمایل می توانید آن را برای هدایت به صفحه خاصی تغییر دهید.

Setting up form confirmation

بهترین قسمت در مورد WPForms این است که تنظیمات پیش فرض برای مبتدیان ایده آل است. وقتی به تنظیمات اعلان بروید ، همه قسمت ها به صورت پویا از قبل پر می شوند.

Setting up form notifications

اعلان ها به طور پیش فرض به ایمیل مدیرانی که در سایت خود تنظیم کرده اید ارسال می شوند.

اگر می خواهید آن را به یک آدرس ایمیل سفارشی ارسال کنید ، می توانید آن را تغییر دهید. اگر می خواهید اعلان را به چندین ایمیل ارسال کنید ، فقط کافی است هر آدرس ایمیل را با کاما جدا کنید.

موضوع ایمیل با نام فرم شما از قبل پر شده است. قسمت from name به طور خودکار با نام کاربر شما پر می شود. وقتی به س inquال پاسخ می دهید ، به ایمیلی می رود که کاربر شما فرم تماس را پر کرده است.

ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه تنظیم اعلان های فرم سفارشی ، بنابراین می توانید فرم ها را به چندین گیرنده یا بخش های مختلف ارسال کنید.

مرحله 5. افزودن فرم تماس با وردپرس در یک صفحه h4>

اکنون که پیکربندی فرم تماس با وردپرس خود را انجام داده اید ، وقت آن است که آن را به یک صفحه اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یا یک صفحه جدید در WordPress ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید که می خواهید فرم تماس را در آن اضافه کنید.

ما برای اضافه کردن فرم در یک صفحه از بلوک WPForms استفاده خواهیم کرد. برای جستجوی WPForm کافیست بر روی دکمه add new block کلیک کنید و سپس برای افزودن آن به صفحه خود کلیک کنید.

Add WPForms contact form block to your page

بلوک WPForm اکنون در قسمت محتوای صفحه شما ظاهر می شود. برای انتخاب فرم قبلی که ایجاد کرده اید ، باید روی منوی کشویی کلیک کنید.

Select your contact form in WPForms block

WPForms پیش نمایش فرم تماس شما را در ویرایشگر بارگیری می کند. اکنون می توانید صفحه خود را ذخیره یا منتشر کرده و از وب سایت خود دیدن کنید تا در عمل مشاهده کنید.

فرم در نمونه صفحه وردپرس به این شکل است:

Contact page preview

اگر فقط می خواستید فرم تماس را در صفحه اضافه کنید ، اینجا کار شما تمام است. تبریک می گویم.

WPForms همچنین با یک کد کوتاه فرم تماس با وردپرس ارائه می شود. با مراجعه به صفحه WPForms »همه فرم ها می توانید کد کوتاه فرم تماس را کپی کنید و سپس آن را در هر پست یا صفحه وردپرس جای گذاری کنید.

WordPress contact form shortcode to use in post and pages

اگر می خواهید فرم تماس را در یک نوار کناری یا یک منطقه دیگر آماده ویجت اضافه کنید ، به مرحله 6 بروید.

مرحله 6. افزودن فرم تماس با وردپرس در یک نوار کناری h4>

WPForms دارای یک ابزارک فرم تماس با وردپرس است که می توانید با استفاده از آن فرم تماس خود را در یک نوار کناری یا اساساً هر منطقه آماده ویجت دیگری در طرح زمینه خود اضافه کنید.

در قسمت سرپرست وردپرس خود ، به Appearance »Widgets بروید. شما یک ابزارک WPForms خواهید دید که به راحتی می توانید آن را به مناطق آماده ویجت از طرح زمینه خود بکشید.

Add form using a sidebar widget

بعد ، عنوان را برای ابزارک خود اضافه کنید و فرم مورد نظر برای نمایش را انتخاب کنید. تنظیمات را ذخیره کنید و برای پیش نمایش از وب سایت خود دیدن کنید.

Sidebar contact form

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک فرم تماس ساده در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه بهترین افزونه های پشتیبان گیری وردپرس و راهنمای ما در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-create-a-contact-form-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید