نحوه ایجاد تصاویر تعاملی در وردپرس

آیا می خواهید یک تصویر تعاملی برای وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنید؟ یک تصویر تعاملی به شما امکان می دهد مناطق خاصی از تصویر خود را برجسته ، پیوند داده و تحریک کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد تصاویر تعاملی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Create Interactive Images in WordPress

تصویر تعاملی چیست؟ h4>

یک تصویر تعاملی دارای مناطق کانون گرم ، موارد برجسته ، پیوندها ، رنگ ها و موارد دیگر است. با یک تصویر ساده که در وردپرس بارگذاری می کنید متفاوت است. تصاویر تعاملی چشم نواز هستند و کاربران را به دیدن جزئیات تصویر جلب می کنند. می توانید توضیحات را در قسمت های مختلف تصویر اضافه کنید ، پیوندهایی به صفحات ، بخش های برجسته و موارد دیگر اضافه کنید.

Description Demo for Interactive Images

در این تصویر ، می توانید توضیحات میوه ها را روی ماوس به میله های مختلف مشاهده کنید. می توانید از این تصاویر تعاملی برای افزایش تعامل کاربر و زمان صرف شده در سایت استفاده کنید.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید با تصاویر تعاملی توجه بازدیدکنندگان خود را جلب کنید.

ایجاد تصاویر تعاملی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی توجه را جلب کنید . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، یک نوع پست سفارشی جدید خود را مشاهده خواهید کرد منطقه مدیریت وردپرس. برای ایجاد یک تصویر تعاملی باید به صفحه جلب توجه »افزودن موارد جدید بروید.

Add New Image

با افزودن عنوان برای این تصویر تعاملی جدید شروع کنید ، بنابراین می توانید آن را به راحتی به خاطر بسپارید. در این صفحه می توانید بر روی تصاویر جدید یا قبلاً بارگذاری شده طراحی تعاملی ایجاد کنید. با کلیک بر روی نماد بارگذاری تصویر می توانید تصویر جدیدی اضافه کنید ، یا می توانید تصویری را از کتابخانه رسانه وردپرس خود انتخاب کنید.

Upload or Select Image

بعد ، باید روی دکمه انتشار کلیک کنید

پس از انتشار ، این افزونه به شما امکان می دهد تصویر را ویرایش کرده و مناطق خاصی را برجسته کنید ، رنگ ها ، پیوندها ، مناطق داغ نقطه را ترسیم کنید و موارد دیگر. می توانید به قسمت مناطق کانون گرم رفته و قسمت قابل کلیک را برای پیش نمایش تصویر گسترش دهید.

به سادگی ماوس خود را حرکت داده و مناطق قابل کلیک روی تصویر را ترسیم کنید. به راحتی می توانید مناطق hotspot را انتخاب کرده و برای ایجاد انتخاب ، آنها را گسترش دهید.

Draw Hotspot Areas

بعد از ترسیم ناحیه کانون ، باید به پایین کشویی اقدام بروید و یک اقدام را برای منطقه انتخاب شده روی تصویر انتخاب کنید. اگر Show More Info را انتخاب کنید ، می توانید به راحتی توضیحاتی را برای توضیح ناحیه کانون در تصویر اضافه کنید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه “رفتن به URL” پیوند را به منطقه انتخاب شده اضافه کنید.

Add Action

همچنین می توانید تنظیمات کلی را مدیریت کرده و برای پیوند اقدام ، متن اقدام ، پس زمینه اطلاعات و موارد دیگر ، یک ظاهر طراحی را برجسته کنید. این تنظیمات می تواند به تعاملی تر شدن تصویر شما کمک کند.

General Settings

بعد باید روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید و کد کوتاه را کپی کنید تا در پست یا صفحه وردپرس اضافه شود.

Copy Shortcodes

این افزونه به شما امکان می دهد با استفاده از تصاویر قبلاً بارگذاری شده یا جدید ، تصاویر تعاملی مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

Clickable Interactive Image

وارد کردن و صادرات تصاویر تعاملی h4>

اگر در چندین سایت کار می کنید و می خواهید تصاویر تعاملی را وارد یا صادر کنید ، به پلاگین Draw توجه یکسان در هر دو سایت نیاز دارد.

در اولین سایت ، باید به صفحه جلب توجه »واردات / صادرات بروید و عکسی را که می خواهید صادر کنید علامت گذاری کنید. بعد ، روی دکمه تولید کد صادرات کلیک کنید و کد را کپی کنید.

Export Code Interactive Images

بعد از آن باید به وب سایت بعدی بروید و مطمئن شوید که پلاگین Draw توجه را فعال کرده اید. در مرحله بعدی ، باید به صفحه جلب توجه »واردات / صادرات از مدیر وردپرس بروید و کد را در قسمت وارد کردن جایگذاری کنید.

Paste Code Interactive Images

پیش بروید و بر روی دکمه وارد کردن کلیک کنید و تصاویر شما با جزئیات تعاملی که قبلاً اضافه کرده اید ، وارد می شوند.

این تصاویر تعاملی برای SEO وردپرس a > و بازدید کنندگان بیشتری را در سایت خود جذب کنید. با این حال ، توصیه می شود فشرده سازی تصاویر قبل از بارگذاری آنها در بهبود عملکرد سایت a >.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه ایجاد تصاویر تعاملی در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه بارگیری تنبل تصاویر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-interactive-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید